www.LVTPR.comwww.marcommit.nlHerken zakelijke websitebezoekerswww.lubbersdejong.nl
Datum: (8 jaar en 138 dagen geleden)

YILLYS FOOD CONCEPTS kiest XPERIT SOLUTIONS voor levering Microsoft Dynamics NAV2013.

Dordrecht, februari 2013. Yillys Food Concepts, leverancier van Yil’driz sauzen, heeft onlangs Xperit Solutions uit Barneveld gekozen voor de levering van Microsoft Dynamics NAV 2013, aangevuld met door Xperit ontwikkelde branche-specifieke X/Suite add-ons.  Met de implementatie van de nieuwste versie van de Microsoft ERP software beoogt Yillys een verdere professionaliseringsslag te maken.

Over de keuze voor Xperit Solutions en Microsoft Dynamics NAV 2013 geeft Bart-Jaap de Bakker, verantwoordelijk voor de implementatie bij Yillys, desgevraagd aan:  “Door de interne kennis en goede ervaringen van enkele medewerkers ten aanzien van de software Microsoft Dynamics NAV, was de keuze voor deze softwareoplossing  vanzelfsprekend. De keuze van een goede partner was de tweede stap in het selectietraject. De aanvullende functionaliteit in o.a. de X/Trade add-on van Xperit sloot exact aan bij de praktische wensen die wij hebben. Met een aanvullende, kleine maatwerkaanpassing kunnen we nu ons primaire proces met een minimum aan administratieve handelingen beheren en beheersen. Tijdens de realisatie van  de maatwerkaanpassing bleek duidelijk: Ze hebben aan een half woord genoeg!”

Microsoft Dynamics NAV is een bewezen gebruiksvriendelijke oplossing die eenvoudig  kan worden geïntegreerd met andere applicaties. Al bijna 30 jaar levert Microsoft Dynamics NAV de mogelijkheden, prestaties en het gebruiksgemak waarmee meer dan 94.000 verschillende organisaties in meer dan 40 landen hun voordeel doen. Het biedt uitgebreide functionaliteit voor de ondersteuning van bedrijfsprocessen, inclusief verkoop, marketing, financiën, supply chain management, service management en meer. Snel in gebruik te nemen in eigen beheer of in de cloud en eenvoudig in gebruik. Xperit Solutions maakt deel uit van het wereldwijde gecertificeerde partnernetwerk en levert branche specifieke add-ons voor onder meer productie- en handelsbedrijven in het Midden- en kleinbedrijf. De flexibele Microsoft Dynamics ERP software, aangevuld met de X/Suite add-ons dient de snelle groei die Yillys de laatste jaren doormaakt verder te faciliteren.

Over Yillys Food Concepts.
Yillys Food Concepts BV brengt de sauzen onder het label Yil'driz op de Nederlandse markt. Het bedrijf is opgericht in 2008 en opereert vanuit Dordrecht.

Yillys Food Concepts heeft in slechts een paar jaar tijd de markt voor sauzen in Nederland nieuw elan weten te geven. Wat begon met het bereiden van een sambalsaus in eigen keuken is uitgegroeid tot een breed assortiment sauzen onder het merk Yil’driz. Yillys Food Concepts BV laat de sauzen produceren in een drietal Nederlandse fabrieken en één fabriek in Spanje. Natuurlijk zijn de sauzen geproduceerd volgens internationale standaarden voor voedselveiligheid. Vanuit Dordrecht vinden de sauzen hun weg naar de supermarkten en uiteindelijk naar duizenden fijn proevende consumenten.

Yillys Food Concepts wil met Yil'driz een belangrijke speler worden op de Nederlandse markt voor sauzen. De sauzen zijn onderscheidend van smaak, kwalitatief van het hoogste niveau en verpakt in gebruiksvriendelijke en milieuvriendelijke verpakkingen.

Contact:
Yillys Food Concepts BV – Aventurijn 300  – 3316 LB  Dordrecht  – Tel.: 078 617 80 90
Fax.:
078 617 01 49 – Internet: www.yildriz.nl – E-mail: info@yillys.nl

Over Xperit Solutions
Xperit Solutions levert en implementeert Microsoft Dynamics NAV bedrijfssoftware.  De op zichzelf al krachtige en rijke functionaliteit van de Microsoft bedrijfssoftware wordt aangevuld met de X/Suite add-on reeks. Dit zijn volledig in Microsoft Dynamics NAV geïntegreerde sets met additionele functionaliteiten die de generieke Microsoft oplossing nog beter toepasbaar maken voor respectievelijk Handels- en productiebedrijven. Deze sets zijn ontwikkeld door zusterbedrijf Xperit Products, dat samen met Xperit Services en Xperit Solutions de Xperit Group vormt.

Xperit Solutions is van mening dat naast het hebben van goede, robuuste en state-of-the-art software, de expertise en vakmanschap van de consultants die de implementatie begeleiden van cruciaal belang is. Uiteindelijk is bedrijfssoftware slechts gereedschap, waarmee klanten efficiënter kunnen werken, en hun business mee groeit in termen van omzet, marge en klanttevredenheid.

Xperit Solutions wil niet alleen maar een softwareleverancier zijn. Vanuit kennis en ervaring wil Xperit een sparring partner zijn voor haar klanten. Deze attitude wordt benadrukt met de pay-off van Xperit Solutions; "Aan een half woord hebben we genoeg".

Contact:
Xperit Solutions BV – Contactpersoon: Marja van Harberden - Anthonie Fokkerstraat 14a – 3772 MR  Barneveld Tel.: 0342 – 701040 – Fax.: 0342 – 701049 – Internet: www.xperit.nl –  E-mail: mvharberden@xperit.nl
Laatste van Xperit Solutions B.V.
Familielandgoed Heerlijkheid Mariënwaerdt kiest voor toekomstgerichte oplossing van Xperit

Xperit Solutions verzorgt upgrade Microsoft Dynamics NAV bij J.J. Darboven.
Hotel Alhambra Palace checkt in bij Infor voor klantenservice van wereld-niveau

World Music Day 2020: aantal abonnementen muziekstreamingdiensten stijgt

Tectrade wordt TTNL, Take IT To The Next Level!

'Fervente Verzamelaars' tentoonstelling bij het CODA Cultuurhuis te Apeldoorn

Aandacht voor sociaal kapitaal essentieel bij ‘hybride werken’

Nieuwste manier om veilig en hygiënisch te betalen voor shop-in-shops, online platforms en marktplaatsen gelanceerd

Nederlandse startups blijven de landelijke # 1 banengroeimotor

Celonis stelt Carl Maas aan als nieuwe country manager Benelux

Global Talk neemt Tolken Select over

TIE Kinetix Presenteert FLOW Partner Automation Versie 2.0
Shippeo Partners with SAP to Bring Real-time and Predictive Information to Transportation for SAP Logistics Business Network

Boomi voor zevende jaar op rij leider in Gartner Magic Quadrant

Stichting Milo vraagt aandacht voor mensen met communicatiebeperkingen tijdens de Internationale maand van de ondersteunde communicatie

Vamp.io lanceert Continuous Cloud Optimizer voor bepalen beste prijs-prestatieverhouding voor Kubernetes en beheersen van sterk stijgende cloudkosten

Arrow Electronics uitgeroepen tot EMEA-distributeur van het jaar tijdens Nutanix .NEXT Digital Experience

IVANTI, GESTEUND DOOR CLEARLAKE CAPITAL EN TA ASSOCIATES, KONDIGT STRATEGISCHE OVERNAMES VAN MOBILEIRON EN PULSE SECURE AAN VOOR VERDERE AUTOMATISERING EN BEVEILGING VAN ENDPOINTS

FinancialForce breidt met nieuw kantoor verder uit in Europa om groeiende EMEA-klantbasis te bedienen

Jamf presenteert innovaties op het gebied van Apple Enterprise Management tijdens Jamf Nation User Conference (JNUC) 2020

Slechts 18 procent van de Britse bedrijven voorbereid op een no-deal Brexit

Greenchoice kiest voor creditmanagementoplossing van FIQAS

Western Digital maakt SanDisk Extreme Portable SSD’s twee keer zo snel

Veeam kiest 50 top EMEA-partners voor nieuwe Accredited Service Partner-onderscheiding

Zscaler breidt strategisch partnership met VMware uit om veilige digitale transformatie te versnellen
Verstreken tijd: 8 jaar en 138 dagen
Xperit Solutio.. contact

Logo Xperit Solutions B.V.

+31(0)342 70 10 40
  info@xperit.nl