www.marcommit.nlwww.lubbersdejong.nlwww.LVTPR.comHerken zakelijke websitebezoekers
Datum: (8 jaar en 58 dagen geleden)

UNITT daagt gevestigde orde uit

Persoonlijke benadering uniek op de managed cloud- en hostingmarkt

Schiphol-Rijk, 23 januari 2013 - Onder de naam UNITT zal hostingbedrijf Combell Group zijn activiteiten op de Nederlandse markt flink gaan uitbreiden. UNITT is leverancier van geavanceerde zakelijke cloud- en hostingdiensten, waarmee het een unieke positie inneemt ten opzichte van de gevestigde orde. Het bedrijf staat onder leiding van een ervaren managementteam, dat zijn sporen volop heeft verdiend bij gerenommeerde cloud- en hosting-partijen in Nederland, waaronder Terremark.

Het dagelijks technisch beheer bij UNITT is in handen van de moederorganisatie, Combell Group, dat inmiddels ruim tachtig man sterk is. “Combell verzorgt al zo’n dertien jaar de infrastructuren voor bedrijfskritieke online applicaties in de Benelux,” zegt Hans Reinhart, Managing Director van UNITT. “Onze successen in de Nederlandse markt en het lokale marktpotentieel maakten het een natuurlijk en logisch besluit om nu ook een Nederlandse entiteit op te richten.”

Rense Buijen, Director Sales Engineering van UNITT: “We combineren een jarenlange operationele ervaring met diepgaande kennis van de modernste technologieën om hoogwaardige cloud- en hostingdiensten te ontwerpen en deze onder strenge SLA’s te beheren. Veel kritieke bedrijfsapplicaties draaien tegenwoordig online, waarbij de belasting op applicaties en de onderliggende infrastructuur sterk fluctueert. Onze bewezen cloud- en hosting-technologieën bieden de extreme flexibiliteit om daarmee op kostenefficiënte wijze om te gaan.”

Persoonlijke benadering

Uniek aan de benadering van UNITT is de persoonlijke benadering van de klanten, de inzet van hoogwaardige technologie en het hoge serviceniveau. UNITT ondersteunt de klant met de infrastructuren voor bedrijfskritische online applicaties. Het efficiënte en klantvriendelijke supportmodel is daarbij van sleutelbelang: door het ontbreken van de obstakels van een standaard en onpersoonlijk call center hebben de klanten steeds direct contact met de beheerders van UNITT.

De versterkte focus op de Nederlandse markt is het resultaat van vier jaar doordachte voorbereiding. Jonas Dhaenens, CEO van Combell Group: “We hebben de afgelopen tijd fors geïnvesteerd in de mensen, procedures en technologieën om de meest veeleisende marktsegmenten te ondersteunen. De jarenlange tevredenheid van onze grotere klanten waaronder Selligent en Q8 bewijst dat Combell hiermee de juiste koers inzette – en vanaf nu dus ook op de Nederlandse markt.” UNITT maakt een vliegende start op basis van dit solide fundament; de diensten en organisatie zijn immers al volledig uitgewerkt.

Het management van UNITT Nederland

Hans Reinhart, Managing Director

Met een bedrijfseconomische achtergrond en veertien jaar ervaring in technisch-commerciële functies vervulde Hans de laatste jaren de rol van Business Development Manager bij BT ICT Solutions en meer recent bij Terremark. Hans ontplooit zijn activiteiten op het snijvlak van commercie en technologie.

Rense Buijen, Director Sales Engineering

Rense heeft ruime ervaring als Senior Technisch Consultant op het gebied van online toepassingen en internationaal teammanagement. Zijn laatste twee functies vervulde hij bij Terremark, eerst als de Manager Sales Engineering voor de Benelux en Spanje en vervolgens als de Corporate Manager Sales Engineering Europe.

Ramon Schonhage, Sales Director

Ramon heeft een brede ervaring opgebouwd als consulent voor overheden, en heeft diverse commerciële rollen ingevuld. Eind 2000 zette Ramon de commerciële kant op van de Nederlandse tak van Dedigate, dat vijf jaar later door Terremark werd overgenomen. Zijn laatste functie was die van Senior Sales Account Manager bij Terremark.

Over UNITT

UNITT is een dochteronderneming van het Belgische Combell Solutions, dat zakelijke hostingdiensten ontwikkelt en beheert. UNITT richt zich op het optimaliseren van de dienstverlening aan (bestaande) Nederlandse klanten, het uitbouwen van het marktaandeel en de lokale ondersteuning van partnerorganisaties.

UNITT concentreert zich op de veeleisende zakelijke gebruiker. Het portfolio kenmerkt zich door harde garanties op serviceniveaus, 24x7 ondersteuning in de eigen taal en diensten die zijn opgebouwd uit zeer hoogwaardige technologische componenten. Hierbij gaat het om dedicated serveromgevingen en public- en private cloud-omgevingen met complexe componenten als loadbalancing  (‘multi-datacenter’-concepten), high-end storage en firewalls die aan de hoogste veiligheidseisen voldoen.

Noot voor de redactie:

Neem voor meer informatie contact op met:
Hans Reinhart, hans.reinhart@unitt.nl, +31 (0)641 749 797
www.unitt.nl
www.combellsolutions.com
Laatste van Unitt Nederland N.V.
UNITT daagt gevestigde orde uit
Verstreken tijd: 8 jaar en 58 dagen
Unitt Nederlan.. contact

Logo Unitt Nederland N.V.

info@unitt.nl
  www.unitt.nl
Unitt Nederlan.. sociaal

Logo Intergrid
Logo Intus Workforce Solutions BV
Logo Pegamento
Logo QuandaGo
Logo Humanwave B.V.
Logo RockingRobots
Logo Distology Nederland B.V.
Logo Signet
Logo SRC System Integrators BV
Logo Relined Fiber Network
Logo Salure
Logo Hyarchis
Logo Enable-U
Logo Fullstaq B.V.
Logo Nalanda Technology
Logo Kannegieter
Logo Boys with Brains
Logo Techone B.V.
Logo Xperit Solutions B.V.
Logo Eaton
Logo ilionx
Logo Schneider Electric
Logo USoft