Contentbureauwww.marcommit.nlwww.lubbersdejong.nlHerken zakelijke websitebezoekers
Datum: (9 jaar en 161 dagen geleden)

Philips Gioco Ambiglow-monitor wint prestigieuze iF design award

Philips 3D Gioco-beeldscherm met Ambiglow-technologie ontvangt iF award 2013

Amsterdam, 10 januari 2013 – MMD, het bedrijf voor toonaangevende technologie en licentie-partner voor Philips-monitoren, kondigt vandaag aan dat het nieuwe Philips Gioco Ambiglow-beeldscherm de prestigieuze iF design award 2013 heeft gewonnen. Het wereldwijd hoog aangeschreven iF-keurmerk staat voor excellentie in productdesign en wordt gesponsord door de International Forum Design GmbH in Hannover (Duitsland). Het award-winnende Gioco-beeldscherm met Philips Ambiglow-technologie, ontworpen voor meeslepend 3D-gamen, is pas sinds enkele weken op de markt.

Bewijs van succes
“Vanzelfsprekend zijn we verheugd dat we met het Philips Gioco Ambiglow-beeldscherm de iF design award 2013 hebben gewonnen,” aldus Thomas Schade, Vice-President Europe bij MMD. “Het onderstreept de inspanningen van MMD om een onderscheidend design af te leveren, gecombineerd met de uitzonderlijke beeldkwaliteit en resolutie waar hedendaagse gebruikers naar op zoek zijn. Deze award geeft een enorme boost aan het Philips Ambiglow-beeldscherm en laat zien dat we de juiste focus hebben.”

De Gioco (27 inch) heeft een minimalistisch, stijlvol design dat licht ingetogen is en maakt hierdoor een geraffineerde indruk. Het beeldscherm is uitgerust met de laatste technologieën voor beeldschermdesign en heeft een dunnere rand voor minimale afleiding en maximale benutting van het scherm. De unieke diamantgeslepen achterkant en de speciale voet zorgen in combinatie met een afwerking in donkerbrons of donker kersenrood voor een fijnzinnige, elegante uitstraling.

Ambiglow: een nog intensere 3D-ervaring
Behalve het design is er nog iets wat de Gioco speciaal maakt: de Philips Ambiglow-technologie voor een nog intensere 3D-kijkervaring. De innovatieve Ambiglow-technologie vergroot het 27 inch scherm door een lichtkrans te creëren op de omringende muur vanaf de achterkant van de monitor. Dit versterkt het beeld, zorgt voor een meeslepende kijkervaring en brengt 3D-games en -films tot leven. De technologie levert ook minder irritatie aan de ogen op en helpt tegen reflectie en verblinding door licht in de kamer, zonder dat daarbij concessies worden gedaan aan de realistische weergave van kleuren.

De iF awards worden op 22 februari 2013 uitgereikt tijdens de Design Awards Night bij BMW World in München. Kijk voor meer informatie op www.ifdesign.de.

Voor meer informatie kunt u contact opnemen met Text100 Global Communications.

Text 100 Global Communications
Ruud van Lieshout
E. ruud.vanlieshout@text100.nl
Twitter: @text100benelux

Over MMD
MMD is een volledige dochteronderneming van TPV en is in 2009 opgericht via een merklicentieovereenkomst met Philips. MMD brengt wereldwijd exclusief Philips LCD-schermen op de markt. Door de Philips’ merkbelofte te combineren met TPV’s productie-expertise op het gebied van schermen, is MMD door zijn snelle en gerichte benadering in staat innovatieve producten op de markt te brengen. MMD opereert internationaal, met het hoofdkantoor in Amsterdam en een tweede kantoor in Praag voor de Oost-Europese markt. MMD werkt via zijn netwerk van plaatselijke verkoopagenten samen met alle belangrijke Europese IT-distributeurs en -resellers. De ontwerp- en productiecentra van de onderneming zijn gevestigd in Taiwan.
Laatste van Philips Nederland B.V.
Heldhaftige hulp van Spider-Man in Philips merkcampagne

Philips lanceert revolutionair SpeechAir smart dicteerapparaat

Philips en Hitachi Data Systems gaan samenwerken aan innovatieve oplossing voor gegevensbeheer voor organisatiebrede beschikbaarheid van medische beelden
Verstreken tijd: 9 jaar en 161 dagen
Philips Nederl.. contact

Logo Philips Nederland B.V.

info@philips.com
  www.philips.nl
Philips Nederl.. sociaal

Philips Nederl.. tweets

Logo Luminis Nederland B.V.
Logo Techtenna
Logo devolo
Logo Unisys
Logo Banking Circle