www.marcommit.nlContentbureauHerken zakelijke websitebezoekerswww.lubbersdejong.nl

2514 volgers @ICTberichten
Deel dit nu via
Datum: (9 jaar en 103 dagen geleden)
PR: Lubbers De Jong

Martin van Ernst nieuwe commercieel directeur MUIS Software

Heemskerk, 3 januari 2013 - Muis Software heeft Martin van Ernst aangetrokken als commercieel directeur. In deze functie is hij verantwoordelijk voor de verdere ontwikkeling van MUIS Software in Nederland.

Martin van Ernst (43) is per 1 januari in dienst getreden als commercieel directeur bij MUIS Software. Hij werkte de afgelopen vijftien jaar bij BDO Accountants & Adviseurs en voerde daar IT audit- en IT consultancyopdrachten uit voor klanten. Van Ernst startte zijn carrière op de IT-auditafdeling van Coopers en Lybrand (voorganger van het huidige PWC) en was daarna enkele jaren actief bij diverse accountantskantoren, voordat hij de overstap maakte naar BDO. Daarnaast heeft Van Ernst ervaring opgedaan in andere sectoren zoals in de (groot)handel en industrie.

De afgelopen vijf jaar was Van Ernst partner en eindverantwoordelijke voor de IT-consultancy activiteiten van BDO en hield hij zich onder andere bezig met het begeleiden van klanten bij het formuleren van hun IT-strategie, het uitvoeren van IT-selectietrajecten, de implementatie van systemen en het inrichten en optimaliseren van het IT-beheer. Daarnaast was hij verantwoordelijk voor het opzetten en uitvoeren van consultancyactiviteiten op het gebied van softwareoplossingen, zoals financiële administratiesystemen, HRM-systemen en management informatiesystemen (BI).

Van Ernst: ‘MUIS Software heeft een hoge productkwaliteit en een slagvaardige en tegelijkertijd stevige organisatie die maakt dat klanten snel bediend worden. Klanten hebben anno 2013 met veel uitdagingen te maken. Denk aan SBR, SEPA/IBAN maar ook met ontwikkelingen in de cloud, big data, actieve signalering en continue monitoring. MUIS Software kan zijn klanten goed ondersteunen bij deze ontwikkelingen.’

Directeur Dick Heijnis is enthousiast over de aanstelling van Van Ernst: ‘Accountantskantoren vormen voor ons een belangrijke doelgroep. Van Ernst weet als geen ander wat er speelt in deze markt en voor welke uitdagingen die kantoren staan. Vanuit zijn jarenlange ervaring ziet Van Ernst volop mogelijkheden om accountantskantoren actief te ondersteunen met MUIS Software.’

Van Ernst: ‘Naar mijn mening heeft MUIS Software een fantastische productlijn, een van de beste in haar marktsegment, maar tegelijkertijd ook een die tot op heden nog relatief onbekend is in de markt.’

Het is de ambitie van Van Ernst om MUIS Software nog nadrukkelijker op de kaart te zetten in de Nederlandse markt, en daarnaast zijn expertise in te brengen in de verdergaande vernieuwingen van de productlijn.

Over MUIS Software
MUIS Software levert administratieve software aan accountants en ondernemers. Klanten kunnen bij MUIS Software zowel online als offline boekhouden. In het geval van online kunnen accountants zelf kiezen of dat via de cloud gaat of dat ze de hosting in eigen beheer nemen. Veiligheid staat dan ook hoog in het vaandel bij MUIS. Het bedrijf is in 1984 opgericht en biedt uiteenlopende pakketten aan; van het offline pakket iMUIS Business Software, Accountancysoftware of iMUIS online boekhouden tot specifieke branchegerichte pakketten in samenwerking met partners. MUIS Software besteedt veel aandacht aan opleiding, training en kennisdeling. Kijk voor meer informatie op: www.muis.nl

Meer informatie voor de pers:

L&DJ PR
Maartje van Oeveren
T 020 4210565
E Maartje@l-dj.nl

MUIS Software
Marinka Geijsen
T 0251 – 241641
E Marketing@muis.nl

Laatste van MUIS Software
Online boekhoudsoftware iMUIS Online makkelijk te koppelen in de cloud

Martin van Ernst nieuwe commercieel directeur MUIS Software

Logo Orange Cyberdefense
Logo Boys with Brains
Logo MCS B.V.
Logo Xperit Solutions B.V.
Logo Orange Cyberdefense

+ Foto/illustratie/logo
+ Downloadbare bijlages
+ Profiel met socials