www.lubbersdejong.nlwww.marcommit.nlHerken zakelijke websitebezoekerswww.LVTPR.com
Datum: (8 jaar en 145 dagen geleden)

Divault organiseert workshop: Digitaal Archiveren en Beveiliging

Digitaal archiveren gaat verder dan alleen bewaren op standaard harddisk of tapedrive. Toegankelijkheid, het langdurig bewaren, vernietiging, substitutie, wetgeving, standaarden, metadatering, zoeken en beheren zijn extra belangrijk daar waar het om die bedrijfskritische informatie gaat die voor archivering in aanmerking komt. En met de groeiende hoeveelheid data maar ook de verder reikende wetgeving, wordt dit alleen maar meer!

Nieuwe technologie, -standaarden en -modellen bieden organisaties nog niet eerder gekende mogelijkheden. Maar, zoals met alle nieuwe mogelijkheden, ook grote valkuilen. Wat kan? Wat kan nog niet? Waar moet u op letten? Hoe veilig is het?

Om u te helpen hierop een antwoord te vinden, organiseert DiVault een serie workshops over Digitaal Archiveren. In kleine groepen gaan we de kansen en valkuilen met u verkennen. U krijgt alle ruimte om ook uw eigen situatie en vragen aan bod te laten komen.

De workshop is compact van opzet en duurt een halve dag. In deze sessie zal extra aandacht worden gegeven aan de beveiliging van uw informatie. Is uw digitale informatie veiliger buiten of binnen uw eigen bedrijfsomgeving? Welke certificeringen kennen we en welke garanties bieden deze normen waar het gaat om uw informatiebeveiliging.

Verder zal ingegaan worden op het efficiënt zoeken en beheren van (archief) informatie en de eisen die gelden voor de IT architectuur van duurzame informatie/data-opslag.

De workshop staat gepland voor Woensdagmiddag 31 oktober aanstaande. Locatie Datacenter Solcon te Apeldoorn. De focus van deze workshop ligt op de werkterreinen van die bedrijven, overheden, zorginstellingen, corporaties en andere organisaties die bedrijfskritische informatie veilig en langdurig willen opslaan.

De workshop is gratis toegankelijk, het aantal deelnemers is beperkt. De workshop is interessant voor die bedrijven waarbij archivering een belangrijke rol speelt, zoals bijvoorbeeld internationaal georiënteerde bedrijven, financiële en juridische afdelingen/bedrijven, lokale overheid, erfgoedinstellingen, woningbouwcorporaties, (academische) ziekenhuizen. U kunt u hier inschrijven. (http://www.divault.com/index.php/overdivault/events) of stuur een mail naar info@DiVault.com.

Over DiVault
DiVault levert duurzame en betaalbare opslag voor digitale informatie. Wij zorgen ervoor dat uw digitale informatie voor een lange periode in een zeer veilige omgeving wordt gearchiveerd. Hoge beschikbaarheid en continuïteit tegen aantrekkelijke condities vormen de basis en met de uitgebreide zoekmogelijkheden is de toegankelijkheid en beheersbaarheid zeer groot. Zie: www.DiVault.com.
Laatste van DiVAULT
Frans Wessels nieuwe COO DiVault

DiVault sluit reseller overeenkomt voor digitale archiefdiensten met SCC Services

Divault organiseert workshop: Digitaal Archiveren en Beveiliging
Verstreken tijd: 8 jaar en 145 dagen
DiVAULT contact

Logo DiVAULT

info@divault.com
  www.divault.com
DiVAULT sociaal

DiVAULT tweets

Logo umlaut
Logo Sam Media
Logo Alleeninkt.nl
Logo Tesorion
Logo Marco Bouman
Logo Viqtor Davis
Logo Bitcare
Logo TechSoup Nederland
Logo Ossewold.net
Logo NewChannel
Logo Luminis Nederland B.V.
Logo VR-SPACES
Logo Synobsys