Herken zakelijke websitebezoekerswww.lubbersdejong.nlwww.marcommit.nlwww.EVENTIVE.nl
Datum: (9 jaar en 60 dagen geleden)
PR: Progress Communications

Ctac onderstreept twintigjarig bestaan met nieuwe campagne

ICT Solution Provider Ctac start onder het motto ‘Enabling your Ambition’ een promotiecampagne waarin het haar ruime ervaring in diverse industries onderstreept.

Ctac start de campagne om verschillende redenen: dit jaar bestaat het bedrijf twintig jaar. Ctac heeft in die periode ruime expertise opgebouwd in het automatiseren van processen in verschillende industries. Het bedrijf is zeer succesvol met zijn industriespecifieke composed solutions die exact inspelen op de eisen van elke sector. Ctac levert deze oplossingen voor onder andere de vastgoed- en woningcorporatiemarkt, (technische) groothandels, de charity-sector, de leisure-industrie en de retail. Daarnaast biedt het bedrijf een breed pakket van ICT-diensten, waaronder managed services, softwareontwikkeling en diensten op het gebied van mobility, in-memory computing en cloud.

Ctac verhuisde onlangs naar een nieuw hoofdkantoor in Den Bosch, dat op vrijdag 28 september 2012 feestelijk is geopend door burgemeester Rombouts van ‘s-Hertogenbosch. Dit is tevens het startschot voor de campagne en de viering van het vierde lustrum.

“Ctac loopt al twintig jaar voorop in het inspelen op de specifieke eisen en wensen van verschillende industries”, zegt Henny Hilgerdenaar, CEO van Ctac. “Dat blijven we de komende jaren doen met enthousiasme, inzet en een sterk persoonlijke benadering. Ons doel is en blijft om onze klanten dagelijks te helpen bij het waarmaken van hun ambities.”

V.l.n.r: Hugo Cooijmans (oprichter Ctac), Burgemeester Rombouts, CEO van Ctac Henny Hilgerdenaar. Een hoge resolutie afbeelding is op te vragen via CTAC@lvtpr.nl.

Over Ctac
Ctac helpt als innovatieve ICT Solution Provider klanten bij het realiseren van hun ambities. Dat doen we door het ontwikkelen en implementeren van industriegerichte oplossingen die exact inspelen op de bedrijfsprocessen van klanten in uiteenlopende markten. Met een passie voor technologie en een scherp oog voor bedrijfsprocessen werken we dagelijks op het snijvlak van business en ICT. De industriespecifieke totaaloplossingen voor onder meer retail, wholesale, real estate en charity zijn samen met klanten ontwikkeld. We completeren onze industriespecifieke composed solutions met een volwaardig pakket van diensten, variërend van businessconsultancy tot managed services en softwareontwikkeling tot innovatieve diensten zoals mobility, in-memory computing en cloud. Daarbij kiezen we altijd voor een professionele benadering, een innovatieve invalshoek en transparant, persoonlijk contact.

Ctac is genoteerd aan Euronext Amsterdam (ticker: CTAC). Bij het bedrijf werken per ultimo juni 2012 482 medewerkers. Het hoofdkantoor is gevestigd in ’s-Hertogenbosch. Ctac is daarnaast ook actief in België en Frankrijk. Voor meer informatie: www.ctac.nl.

Voor meer informatie:
Ctac N.V.
Meerendonkweg 11
5201 AT ’s-Hertogenbosch
www.ctac.nl

Henny Hilgerdenaar – CEO
Douwe van der Werf – CFO
T. 073-692 0692
E. info@ctac.nl
Laatste van Ctac N.V.
Ctac boekt relatief forse omzetstijging en handhaaft middellange termijn verwachting

Ctac boekt forse stijging omzet en winst in eerste kwartaal

Ctac Official Partner van PSV tot en met 2024
Verstreken tijd: 9 jaar en 60 dagen

Logo Progress Communications
Ctac N.V. contact

Logo Ctac N.V.

073-6920692
  info@ctac.nl
  www.ctac.nl
Ctac N.V. sociaal

Ctac N.V. tweets

Logo Luminis Nederland B.V.
Logo Techtenna
Logo devolo
Logo Unisys
Logo Banking Circle