www.marcommit.nlHerken zakelijke websitebezoekerswww.LVTPR.comwww.lubbersdejong.nl

2514 volgers @ICTberichten
Deel dit nu via
Datum: (9 jaar en 4 dagen geleden)

CMS Smartsite iXperion 2.0 gelanceerd

Op 25 september 2012 heeft Seneca de nieuwste release van haar content management systeem (CMS) Smartsite gelanceerd. Smartsite iXperion 2.0 is een nieuw content management platform dat uitblinkt in gebruiksvriendelijkheid. Iedereen kan met Smartsite iXperion 2.0 aan de slag. Vanaf de pc en de laptop, maar ook vanaf een tablet. Dankzij een volledige integratie met social media delen communicatie-medewerkers en marketeers informatie en media sneller en eenvoudiger met hun doelgroepen dan ooit tevoren.

Multi-channel contentbeheer
Smartsite is het CMS van Nederlandse bodem dat al sinds 1996 wordt ingezet voor multi-channel content- en publicatiebeheer bij honderden overheden, zorginstellingen, woningcorporaties en commerciële organisaties in de Benelux en daarbuiten. In de afgelopen jaren is Smartsite uitgegroeid tot de motor achter het contentbeheer en de monitoring van websites, portalen, intranetten, kennissystemen, kwaliteitsmanagementsystemen en social media-platformen. De functionaliteit en mogelijkheden van Smartsite zijn steeds verder uitgebreid, zodat contentbeheerders, marketeers en afdelingsmanagers niet alleen grip krijgen op (social) content, maar ook kunnen rapporteren over de content life cycle en het bezoekersgedrag.

Content management 2.0
Met Smartsite iXperion 2.0 lanceert Seneca niet alleen een nieuw product, maar ook een nieuw tijdperk in content- en kennismanagement. De ongekende mogelijkheden van eerdere versies van Smartsite zijn behouden, maar Smartsite iXperion 2.0 keert ook terug naar de kern voor wat betreft het functioneel beheer van content: zonder uitgebreide trainingen en handleidingen kan iedereen met Smartsite iXperion 2.0 aan de slag. Vanaf de pc en de laptop, maar ook vanaf een tablet kan nu iedereen content creëren, beheren of publiceren. Met een efficiënte en effectieve koppeling naar actuele Social Media platformen en krachtige publicatie-, beheer- en monitoringtools, die intuïtief te bedienen zijn. Anywhere, anytime on any device.

Johan Blok, Chief Strategy Officer (CSO) bij Seneca: “Integratie met Social media is een belangrijk onderdeel van Smartsite iXperion 2.0. Facebook, Twitter, Flickr en YouTube vormen als het ware één grote contentbibibliotheek waar de redacteur uit kan putten. Redacteuren beheren content nu echt overal, op elk gewenst moment, vanaf elk apparaat met een browser.”

Op de hoogte blijven van het laatste nieuws? Schrijf u dan vrijblijvend in voor onze digitale nieuwsbrief!

www.seneca.nl

Logo Orange Cyberdefense
Logo Boys with Brains
Logo MCS B.V.
Logo Xperit Solutions B.V.
Logo Orange Cyberdefense

+ Foto/illustratie/logo
+ Downloadbare bijlages
+ Profiel met socials