www.marcommit.nlwww.LVTPR.comHerken zakelijke websitebezoekerswww.lubbersdejong.nl

2513 volgers @ICTberichten
Deel dit nu via
Datum: (9 jaar en 22 dagen geleden)
PR: Lubbers De Jong

L&DJ PR organiseert kennissessie over SEO en video

Amsterdam, 3 september 2012 – Het pr-bureau L&DJ PR organiseert op 4 oktober in Pakhuis de Zwijger een kennisbijeenkomst over Search Engine Optimization (SEO) PR en online video. SEO wordt zowel in theorie als in praktijk uitgelicht door Thomas Joosten, oprichter van M4N en directeur Nederland van Europees marktleider zanox. Joris Kok is oprichter van ABN AMRO TV, een bundeling van online video activiteiten. Hij deelt zijn strategische kennis en aanpak op het gebied van online video.

In de digitale wereld is ‘the word of mouth’ verrijkt met ‘the word of mouse’. Online aanwezig zijn met de juiste content in de juiste context is daarom essentieel. SEO kan bedrijven helpen beter zichtbaar en vindbaar te zijn, bijvoorbeeld op de eerste pagina van een zoekmachine als Google of Youtube. Het liefst staan bedrijven op de plek waar de organische zoekresultaten worden getoond, zodat ze kosten kunnen besparen op Search Engine Advertising (SEA). Dit is mogelijk door met SEO de juiste zoektermen, knowhow en strategie in te zetten. Het online marketing bedrijf M4N dat Thomas Joosten in 1999 startte heeft hier zijn roots liggen. Het bedrijf werd in 2011 overgenomen door zanox.

Video
Via Youtube zoeken is steeds populairder. In 2016 levert video 71 procent van alle mobiele dataverkeer op, volgens de Cisco Visual Networking Index (VNI) Global Mobile Data Traffic Forcast for 2011 tot 2016 uitgebracht in februari 2012. Vooral de jonge generaties zoeken via de smartphone vaker in Youtube dan in Google. Joris Kok had in 2007 in de gaten dat vooral bewegend beeld zoveel meer zegt dan woorden en startte ABN AMRO TV. Dit is een bundeling van online video activiteiten waarmee ABN AMRO zijn insiderblik in de financiële wereld deelt met de buitenwereld. Dit heeft geleid tot zichtbaar resultaat.

Programma 4 oktober:
  • 15.30 Ontvangst
  • 15.45 Thomas Joosten - zanox
    Thomas gaat in op het gebruik van SEO en de combinatie van SEO en PR voor zijn eigen bedrijf. Hoe zet zanox het in? Wat zijn de do’s en dont’s? Wat is de ROI?
  • 16.10 Joris Kok – oprichter ABN AMRO TV
    Joris praat de deelnemers bij op het gebied van video. Welke ontwikkelingen spelen er op dit moment? Wat zijn de voor- en nadelen? Hij behandelt zowel de key learnings van B2C als B2B cases van onder andere ABN AMRO, ING en TomTom.
  • 16.35 Discussie
  • 16.45 Borrel
Aanmelden
Deelname is gratis en het aantal stoelen is beperkt. Aanmelding voor de F5-sessie kan via LinkedIn of door te mailen naar lokke@l-dj.nl. Hashtag: #f5sessie.

Over L&DJ PR
L&DJ PR is het pr-bureau dat organisaties helpt zich in de markt te positioneren met een onderscheidende propositie. L&DJ PR zag het levenslicht in 1987 en heeft expertise in de technologie-, internet- en innovatiebranche. Tot het klantenbestand behoren ondermeer: Mendix, SQS, Arthur’s Legal, Startready, Vivenda Media Groep (VIVE), COOLProfs, Infradata, Headfirst, Certipost, Infor, LOEY Awards, Microstrategy, OTYS, Plantronics, Red Hat, Steelcase, Twinfield, YD, Zilverline, Uniserver, en Zanox-M4N. L&DJ heeft een uitgebreid relatienetwerk in de Benelux en zet dit in voor het genereren van de juiste publiciteit voor zijn klanten. L&DJ vindt op het raakvlak van ratio en intuïtie, business en creativiteit de meest effectieve oplossingen voor communicatievraagstukken. L&DJ is sponsor van Deloitte Technology Fast50, LOEY Awards, PifWorld, Plastic Soup Foundation en TEDxYouthAmsterdam. Voor meer informatie zie www.l-dj.nl.

Meer informatie voor de pers:
Lubbers & De Jong
Margreet Poolman
T: 020 4210565
E: margreet@l-dj.nl
Laatste van Lubbers De Jong
Lubbers De Jong versterkt team met drie nieuwe aanwinsten

Lubbers De Jong TECH PR breidt uit met twee PR-strategen: Lauren De Maere en Lotte Bergmans

Lubbers De Jong versterkt managementteam met Gijs Toxopeus en Isrid van Geuns
Colruyt Group optimaliseert bedrijfsvoering en klantervaring met nieuwe in de cloud beheerde netwerkoplossing van Extreme Networks

DNA Services groeit door met clouddiensten op infrastructuur Uniserver

Gratis, krachtig en privacyvriendelijk alternatief voor Google Analytics nu beschikbaar voor iedereen

Schneider Electric introduceert de nieuwe generatie TeSys Deca motorstarters

Schneider Electric breidt portfolio uit met Easy Micro Data Centers

BT gaat sneller klimaatneutraal en lanceert nieuwe klimaatcampagne

Relatie tussen security, IT en development moet beter voor meer innovatie en betere klantervaringen

Prinsjesdag 2021: de belangrijkste veranderingen voor HR- en salarisprofessionals

Nutanix Cloud Platform levert verbeterde dataservices voor ongestructureerde en gestructureerde data

Siemens en Zscaler werken samen aan geïntegreerde Zero Trust-beveiligingsoplossingen voor OT/IT

Nutanix Cloud Platform doorbreekt silo's in hybride multicloud-operations
DDA verwelkomt Maunt als partner

Startup Last Mile eMobility verbindt mobiliteitsinnovaties met bestaand automotive dealernetwerk

VELUX Groep en Schneider Electric verlengen partnerschap om levenslange CO2-neutraal belofte te versnellen

Scholieren innoveren om de wereld te redden in de vierde Raspberry Pi-competitie

Ivanti voor het tweede jaar op rij leider in het 2021 Gartner® Magic Quadrant™ voor IT Service Management Tools

Thinkwise organiseert eerste Low-Code Summit

Kaspersky benoemt nieuwe Managing Director voor Noord-Europa om regionale propositie en partnerships te versterken

Infor lanceert interoperabiliteitsoplossing voor de gezondheidszorg

Vertiv treedt toe tot de Sustainable Digital Infrastructure Alliance om bij te dragen aan een klimaatneutrale digitale economie
Verstreken tijd: 9 jaar en 22 dagen

Lubbers De Jon.. contact

Lubbers De Jon.. sociaal

Lubbers De Jon.. tweets

Logo Huisabc.nl
Logo Prof-IT4all
Logo Drimpy
Logo  Fundaments, Expert in Clouds
Logo Login Consultants
Logo Elbo Technology
Logo iSOC24
Logo Vabi
Logo Brixxs
Logo SoftApp BV
Logo MatrixMind
Logo Nice to Meat
Logo Fullstaq B.V.
Logo Stichting ITdonations
Logo Xperit Solutions B.V.
Logo Orange Cyberdefense
Logo VPNdiensten.nl
Logo PlanMen
Logo Facilitor
Logo VPNdiensten.nl
Logo Techone B.V.
Logo E-mergo
Logo Orange Cyberdefense
Logo Boys with Brains
Logo MCS B.V.
Logo Xperit Solutions B.V.
Logo Piwik PRO
Logo Schneider Electric
Logo Last Mile eMobility
Logo Schneider Electric