www.LVTPR.comwww.lubbersdejong.nlwww.marcommit.nlwww.EVENTIVE.nl
Datum: (8 jaar en 42 dagen geleden)
PR: Media Profiler

Nieuw abonnement Media Profiler Light voor kleine PR-bureaus

Amsterdam, 23 augustus 2012 - Media Profiler introduceert per 1 september een laagdrempeliger abonnementsvorm met de naam Media Profiler Light. Het verschil met de bestaande abonnementsvorm is dat klanten maar één licentie krijgen voor het raadplegen van de mediadatabase. Deze nieuwe licentie is bij uitstek geschikt voor kleinschalige PR-bureaus.

Licenties
Het regulier abonnement van Media Profiler geeft bedrijven standaard vijf licenties voor het gebruik van de database. Vijf medewerkers van een bedrijf kunnen de database dus tegelijkertijd raadplegen, ongeacht hun locatie. Voor bedrijven met meerdere vestigingen of met flex- en thuiswerkplekken is dit ideaal.
De praktijk leert echter dat de meeste kleinere PR-bureaus geen behoefte hebben aan deze uitgebreide variant. Media Profiler Light geeft hen één licentie terwijl ze toch gebruik kunnen maken van alle diensten uit het abonnement, waaronder maatwerk perslijsten samenstellen, profielen inzien en downloaden, de optie Snelzoeken en zoekopdrachten bewaren.

Perslijsten
Media Profiler beschikt over gedetailleerde informatie over technologiejournalisten waaronder hun contactinformatie, functie, publicaties en inhoudelijke belangstelling. Over publicaties heeft de database ook informatie over doelgroep, oplage, frequentie, redactieleden en contactinformatie van publicaties. Met deze resultaatoverzichten kunnen gebruikers zelf maatwerk perslijsten samenstellen voor het verzenden van persberichten, uitnodigingen voor persconferenties of het gericht toezenden van relatiegeschenken en testproducten. De profielen geven relevante informatie voor het management en PR-bureaus gebruiken die voor briefings aan klanten.

Social media
Media Profiler beschikt over profielen van ruim 550 journalisten en 300 publicaties die in meer of mindere mate berichten over ICT, telecom of technologie. Een groot deel van de publicaties zijn online en blogs waarvan de redacties en hun contactinformatie moeilijk zijn te achterhalen. Bovendien heeft de mediadatabase ruim tweederde van de Twitter-accounts van tech-journalisten in beeld en 80 procent van publicaties die vaker of minder vaak over technologie berichten.

Media Profiler Light is per 1 september beschikbaar via de site mediaprofiler.nl/abonnementen en kost 725 euro per jaar exclusief BTW. Een regulier jaarabonnement met vijf licenties kost 1.450 euro exclusief BTW.

Over Media Profiler
Media Profiler ondersteunt ICT- en telecombedrijven met perslijsten en profielen van journalisten en publicaties in de techsector. Met de intuïtieve zoekmachine kunnen PR-managers en communicatieprofessionals van technologiebedrijven zelf maatwerk perslijsten samenstellen. De database ondersteunt deze bedrijven in hun relaties met de media. Media Profiler bestaat uit een team van mensen met lange ervaring in de PR, persrelaties en media. Zij kennen het medialandschap en monitoren de veranderingen dagelijks in de database. Daarnaast toetsen zij de informatie periodiek proactief bij uitgeverijen en redacties. Kijk voor meer informatie op www.mediaprofiler.nl.

Contact voor de media:
marketing@mediaprofiler.nl
Laatste van Media Profiler
Nieuw abonnement Media Profiler Light voor kleine PR-bureaus

Media Profiler lanceert mediadatabase met intuïtieve zoekmachine voor PR-professionals in de ICT en telecom
Verstreken tijd: 8 jaar en 42 dagen
Media Profiler contact

Logo Media Profiler

Rene Frederick
  rene@mediaprofiler.nl
  www.mediaprofiler.nl
Media Profiler sociaal

Media Profiler tweets

Logo Distology Nederland B.V.
Logo ID Control
Logo Korton Group
Logo Relined Fiber Network
Logo Avinty (GGZ)
Logo iQibt B.V.
Logo Heliview Conferences & Training
Logo Solmate
Logo Distology Nederland B.V.
Logo TRADUS
Logo Coastr
Logo ID Control
Logo Guardian360 bv
Logo Boys with Brains
Logo Broad Horizon
Logo Unexus B.V.
Logo Boys with Brains
Logo PayIBAN BV
Logo iQibt B.V.
Logo Orange Cyberdefense Netherlands B.V.
Logo PlanMen
Logo myBrand
Logo Arlington Research
Logo Unit4