www.LVTPR.comwww.lubbersdejong.nlContentbureauwww.marcommit.nl
2499 volgers blijven op de hoogte!

Xperit Solutions migreert Microline naar Microsoft Dynamics® NAV 2009 RTC.

Amersfoort, juni 2012. Microline BV, distributeur van chirurgische instrumenten in Europa, het Midden Oosten en Afrika, heeft samen met Xperit Solutions haar Microsoft Dynamics® bedrijfsautomatisering gemigreerd naar de meest recente versie; 2009R2 met de Rol gebaseerde client (RTC). Deze Rol gebaseerde client presenteert de functionaliteiten aan de gebruikers die specifiek voor hun rol in de organisatie relevant zijn. Deze “functie-specifieke interface” is door de gebruiker zelf in hoge mate aanpasbaar en naar wens in te richten.

Naast Microline BV in Amersfoort, was ook haar dochteronderneming Miline France SASU betrokken bij de migratie naar deze nieuwste versie. Bij de migratie is tevens aan aantal door Xperit ontwikkelde add-ons zoals X/Send (het automatisch e-mailen van externe documenten zoals orderbevestiging, pakbon, factuur etc.), X/Trade (diverse additionele groothandelsfunctionaliteiten) en X/Intercompany (ten behoeve van het volledig automatiseren van de Intercompany orderstroom tussen Microline in Nederland en Miline in Frankrijk) geïmplementeerd.

Desgevraagd licht Gert Priem, General Manager EMEA, de keuze voor en de migratie met Xperit Solutions toe: “We merkten bij Xperit echte, volledige betrokkenheid bij ons bedrijf met een heel hoge kennis van ons - wel degelijk gecompliceerde - bedrijfsproces, waardoor de vertaling van proces naar software (met of zonder maatwerk) vlot verliep. De consultants denken echt mee en zoeken proactief andere oplossingen wanneer een onderdeel niet vlekkeloos loopt, bijv. via Jet-Reports. De consultancy hield niet op bij vertrek uit ons pand, maar was duidelijk op de achtergrond, in de tussentijd, aanwezig. Consultants met waarlijk geïntegreerde kennis van logistieke-, financiële-, rapportage en andere bedrijfsprocessen. Een unicum? Daarbij; hun helpdesk is écht bereikbaar en regelt een correcte follow-up binnen korte tijd.” Over de planning van het migratieproject geeft Dhr. Priem aan: “De doorlooptijd van de conversie van Classic naar RTC was perfect gepland en uitgevoerd. Sowieso was de hele planning prima: nooit echt hoeven aan te passen. Chapeau!

Over Microline BV
Microline BV in Nederland en Miline France SASU in Frankrijk zijn onderdeel van Microline Surgical Inc. uit de Verenigde Staten. Microline Surgical ontwikkelt en produceert precisie laparoscopische reposable instrumenten, die een rendabele, milieuvriendelijke oplossing bieden voor de huidige operatiekamers en produceert daarnaast een breed spectrum van laparoscopische instrumenten die worden gebruikt voor het sealen en doorsnijden van weefsel met behulp van een gepatenteerde techniek.

Contact:
Microline BV – Fortranweg 5 – 3821 BK Amersfoort – Tel.: (033) 76 000 11 – Fax.: (033) 76 000 14 – Internet:
www.microlinesurgical.com – E-mail: info@microlinesurgical.com

Over Xperit Solutions
Xperit Solutions levert en implementeert Microsoft Dynamics® NAV bedrijfssoftware. De op zichzelf al krachtige en rijke functionaliteit van de Microsoft bedrijfssoftware wordt aangevuld met de X/Suite add-ons. Dit zijn sets met additionele functionaliteiten die de generieke Microsoft oplossing nog beter toepasbaar maken voor respectievelijk Handels- en productiebedrijven. Deze sets zijn ontwikkeld door zusterbedrijf Xperit Products, dat samen met Xperit Services en Xperit Solutions de Xperit Group vormt.

Xperit Solutions is van mening dat naast het hebben van goede, robuuste en state-of-the-art software, de expertise en vakmanschap van de consultants die de implementatie begeleiden van cruciaal belang is. Uiteindelijk is bedrijfssoftware slechts gereedschap, waarmee klanten efficiënter kunnen werken, en hun business mee groeit in termen van omzet, marge en klanttevredenheid.

Xperit Solutions wil niet alleen maar een softwareleverancier zijn. Vanuit kennis en ervaring wil Xperit een sparring partner zijn voor haar klanten. Als ondernemers onder elkaar, die aan een half woord genoeg hebben. Deze attitude wordt benadrukt met de pay-off van Xperit Solutions; "Wij begrijpen elkaar".

Contact:
Xperit Solutions BV – Contactpersoon: Marja van Harberden - Anthonie Fokkerstraat 14a – 3772 MR Barneveld – Tel.: 0342 – 701040 – Internet:
www.xperit.nl – E-mail: mvharberden@xperit.nl
Laatste van Xperit Solutions B.V.
Familielandgoed Heerlijkheid Mariënwaerdt kiest voor toekomstgerichte oplossing van Xperit

YILLYS FOOD CONCEPTS kiest XPERIT SOLUTIONS voor levering Microsoft Dynamics NAV2013.

Xperit Solutions verzorgt upgrade Microsoft Dynamics NAV bij J.J. Darboven.
European Directories kondigt verandering van leiderschap aan bij Youvia

Product lancering Microsoft 365 Business Voice!

Ivanti introduceert self-healing mogelijkheden met nieuwe Ivanti Assistants voor Enterprise Service Management

Bieze Food Group kiest voor CloudSuite e-commerce platform

Maandalert Woningmarkt | In februari nog geen effect van de COVID-19 pandemie zichtbaar

Nieuw Benchmarking-rapport van KnowBe4 stelt vast dat 37,9% van ongetrainde eindgebruikers een phishing-test niet doorstaat
XpertHR lanceert product voor uitzendbranche met o.a. tool voor toepassing inlenersbeloning: XpertHR Flex

Wuunder stelt transportmanagementsysteem gratis beschikbaar voor ondernemers

Interxion stelt Enrico de Boer aan als Nederlandse Sales & Marketing Director

Collibra haalt $112,5 miljoen op om bedrijven te helpen datagestuurd beslissingen te nemen

Drie op de tien Nederlanders kan collega’s slecht bereiken

Eckes-Granini verbetert klantervaring en verkleint ecologische footprint met Shippeo's realtime visibility platform

Hoe overleef ik de Corona-crisis?

Stichting ICT Milieu helpt leerlingen MBO Amersfoort in Coronacrisis met ‘refurbished’ laptops

Coupa benoemt Michael van Keulen tot Chief Procurement Officer

Nutanix werkt samen met Udacity om Hybrid Cloud Nanodegree-programma aan te bieden

KnowBe4 en Agari kondigen nieuwe samenwerking aan in de strijd tegen phishing

De nieuwe Razer Blade 15 - speciaal voor gebruikers met hoge eisen

Secureworks steunt organisaties die cybersecurity nu hard nodig hebben

Ruim 12.000 valse e-mails gemeld

Kijken, klikken en kopen: ‘social commerce’ zorgt voor een revolutie in de supply chain
Xperit Solutio.. contact

Logo Xperit Solutions B.V.

+31(0)342 70 10 40

Logo CloudSuite B.V.
Logo PlanMen
Logo True B.V.
Logo Mansystems Nederland B.V.
Logo Dynatos
Logo CRM Partners

- ICT bedrijf
- ICT PR-bureau
Persberichten.com is hèt platform voor alle ICT gerelateerde persberichten.

www.LVTPR.comwww.lubbersdejong.nlwww.marcommit.nlwww.marcommit.nl