www.marcommit.nlwww.LVTPR.comwww.marcommit.nlwww.lubbersdejong.nl
Datum: (8 jaar en 23 dagen geleden)
PR: WILD werk

Update SUSE Linux Enterprise Server for SAP® Applications

Alphen aan den Rijn, 19 juni 2012 – SUSE kondigt vandaag SUSE® Linux Enterprise Server 11 Service Pack 2 (SP2) for SAP® Applications aan. SUSE Linux Enterprise Server for SAP Applications is ontwikkeld op het onlangs vernieuwde SUSE Linux Enterprise 11 SP2 platform en verbetert de prestaties van computer- en geheugenintensieve workloads, waaronder het SAP HANA® platform. Dit - voor SAP oplossingen geoptimaliseerde - platform ondersteunt ook de nieuwste hypervisors, en helpt gebruikers hun fysieke workloads sneller en eenvoudiger naar virtuele en cloudomgevingen te verplaatsen.

Belangrijkste verbeteringen:
  • Nieuwe Linux kernel 3.0 van SUSE geeft klanten de mogelijkheid SAP-applicaties op de meest moderne hardwareplatforms uit te voeren en op deze manier de betrouwbaarheid, schaalbaarheid en prestaties van computer- en geheugenintensieve workloads te verbeteren.
  • Ondersteuning voor de nieuwste hypervisor-technologieën, zoals Xen en KVM, vereenvoudigt de migratie van fysieke workloads naar virtuele en cloudomgevingen.
  • Aanpassingen aan de installatiewizard vereenvoudigen de configuratie en installatie van de nieuwste versies van het SAP NetWeaver® technologieplatform en de Sybase oplossingen van SAP.
  • Nieuwe antivirus tool-kit integratie verbetert het signaleren van bedreigingen op meerdere platforms.
Meer informatie
Meer informatie over SUSE Linux Server for SAP Applications is te vinden op www.suse.com/products/sles-for-sap/features/service-pack-2.html. Of download via www.suse.com/promo/migrate-sap-from-unix-to-linux.html aanvullende resources en best practices voor het migreren van belangrijke applicatie- en infrastructuurworkloads van UNIX naar SUSE Linux Enterprise Server (registratie vereist).

Over SUSE
SUSE is een toonaangevende leverancier van zakelijke Linux-oplossingen die organisaties meer flexibiliteit bieden, hun kosten verlagen en hun dynamische omgevingen minder complex maken. Het portfolio is opgebouwd rond SUSE Linux Enterprise, het meest interoperabele platform voor bedrijfskritische computersystemen. SUSE zorgt ervoor dat organisaties hun diensten betrouwbaar via fysieke, virtuele en cloudomgevingen kunnen leveren. Met bekroonde producten en een uitgebreid ecosysteem van partnerships vormen de oplossingen van SUSE de drijvende kracht achter duizenden organisaties wereldwijd. Meer informatie: www.suse.com.

Voor meer persinformatie:
Lonneke Dötsch, Yellow Communications, telefoon 023 555 34 24, e-mail lonneke@yellow-communications.com

Copyright© 2012 Novell Inc. Alle rechten voorbehouden. SUSE is een gedeponeerd handelsmerk van Novell, Inc. in de Verenigde Staten en andere landen. Alle andere vermelde handelsmerken zijn eigendom van de respectieve eigenaars.

SAP, SAP HANA, SAP NetWeaver en alle SAP logo’s zijn handelsmerken of geregistreerde handelsmerken van SAP AG in Duitsland en in verschillende andere landen.
Laatste van SUSE
SUSE benoemt BPSolutions tot Solution Partner in Nederland

Onderzoek: 70 procent van bedrijven bezorgd over kosten, snelheid en complexiteit van traditionele dataopslag

Mirantis en SUSE leveren samen Linux Support
Verstreken tijd: 8 jaar en 23 dagen
SUSE contact

Logo SUSE

+31(0)172.50.55.55
  nl-contact@suse.com
  www.suse.com

Logo Distology Nederland B.V.
Logo ID Control
Logo Korton Group
Logo Relined Fiber Network
Logo Avinty (GGZ)
Logo iQibt B.V.
Logo Heliview Conferences & Training
Logo Solmate
Logo Distology Nederland B.V.
Logo TRADUS
Logo Coastr
Logo ID Control
Logo Guardian360 bv
Logo Boys with Brains
Logo Broad Horizon
Logo Unexus B.V.
Logo Boys with Brains
Logo PayIBAN BV
Logo iQibt B.V.
Logo Orange Cyberdefense Netherlands B.V.
Logo PlanMen
Logo myBrand
Logo Arlington Research
Logo Unit4