www.lubbersdejong.nlContentbureauwww.marcommit.nlContentbureau
Datum: (8 jaar en 58 dagen geleden)
PR: WILD werk

E-Village lanceert Clang Release 1.4.1

Koppeling met Magento en LinkedIn

Zeist, 16 mei 2012 – E-mailmarketingbureau E-Village kondigt vandaag een nieuwe release van het e-mailmarketingplatform Clang aan. Clang Release 1.4.1 levert twee belangrijke uitbreidingen: LinkedIn is toegevoegd aan de social media-functionaliteit en de Magento-module laat Clang naadloos met webshops integreren.

Clang Release 1.4.1
Een half jaar geleden veroorzaakte Clang 1.4 een revolutie op het gebied van e-mailmarketing. Door Social Media in het platform te integreren ontstonden nieuwe mogelijkheden om klanten online te bereiken op het online kanaal van zijn of haar keuze: van e-mail tot Facebook, Hyves of Twitter. Clang 1.4 vereenvoudigde het voeren van social media-campagnes, community building, het verrijken van klantprofielen en één-op-één marketing.

Clang 1.4.1 ondersteunt nu ook de koppeling met LinkedIn. Hierdoor is het mogelijk automatisch berichten in een LinkedIn-groep te plaatsen, op basis van LinkedIn-gegevens te segmenteren of klanten formulieren in te laten vullen met behulp van hun LinkedIn-account. De gekoppelde accounts zijn in de CRM-module inzichtelijk en kunnen worden gebruikt in de profielen-editor.

Magento webshopsoftware
Magento is een bekend eCommerce platform dat online webwinkeliers flexibiliteit en controle geeft over het uiterlijk, de inhoud en de functionaliteit van hun webwinkel. De Magento-module in Clang 1.4.1 integreert de webshop met het e-mailmarketingplatform, waardoor nieuwe registraties en nieuwsbriefleden real-time worden gesynchroniseerd en bestellingen automatisch worden doorgestuurd naar de Clang database. Door Clang te koppelen aan een Magento webshop, kan Clang alle e-mail vanuit de webshop voor zijn rekening nemen. Zodra er een bestelling wordt geplaatst, integreert Clang de cross- en upsell-mogelijkheden automatisch in het e-mailverkeer met de koper. De koper ontvangt een automatisch gegenereerde bevestigingsmail met daarin suggesties voor verwante artikelen. Naast registratiebevestigingen, reminders, reviewmails en orderbevestigingen, levert Clang ook heldere rapportages.

Deze uitbreiding geeft naast inzicht in klanten en hun voorkeuren ook informatie over hun aankoopgedrag. De Magento-module maakt het daarnaast mogelijk aanvullende campagnes in te richten, zoals bijvoorbeeld een Abandoned Cart-campagne, waarin klanten worden benaderd die een product op het laatste moment toch niet hebben gekocht. De Magento-module is beschikbaar voor zowel de Community als de Enterprise editie van Magento.

1.4.1 - overige vernieuwingen
In Clang Release 1.4.1 zijn nog een aantal kleinere verbeteringen doorgevoerd die het werken met Clang vergemakkelijken. Zo is het nu mogelijk om klantselecties te maken op basis van de waarde die aan tags wordt toegekend. Daarnaast worden klantrecords altijd opnieuw aangemaakt, zodat overschrijven bij het gebruik van de ‘back-button’ tot het verleden behoort. Ook het StartOnSocial-object, voor het reageren op binnenkomende Social-berichten, is vereenvoudigd. Dit object heeft nu bepaalde standaard-connecties gekregen, waardoor meteen zichtbaar is of een klant al dan niet bekend is.

Beschikbaarheid
Clang Release 1.4.1 is vanaf vandaag beschikbaar bij E-Village; gebruikers krijgen automatisch de update.

Over E-Village en Clang
E-Village is een Nederlands full service e-mailmarketingbureau en bestaat 15 jaar. Missie is het leveren van de beste e-mailmarketing-software en diensten aan organisaties die via dialoog-marketing met hun klanten hun ROI willen verhogen. E-Village bedient marktleiders in vele marktsegmenten, variërend van fi nance tot reizen, van online retail tot vrije tijd en van telecom tot industrie. Onder de meer dan 200 klanten, zijn A-merken zoals Atos Consulting, Bakker, bol.com, Landal, Macintosh Retail Group, Shell, Phone House en transavia.com.

Clang is in eigen huis ontwikkelde e-mailmarketing software as a service: een krachtige mix van CRM, campagnemanagement en e-mailmarketing in één enkele applicatie, inclusief SMS en Social Media. Zie ook: www.createaclang.com/ en www.e-village.nl

Meer informatie of beeldmateriaal:
E-Village, Natalie Gierveld, Tel +31 30 698 80 87, n.gierveld@e-village.nl
WILD werk, Jeanette de Wilde, tel +31 30 290 00 59, jeanette@wildwerk.nl
Laatste van E-Village B.V.
E-Village lanceert Clang Release 1.4.1

E-Village en Layar komen met LiveImages (tm) voor mobiele e-mail

Blue Mango Interactive verstevigt online marketingmix met Clang
Verstreken tijd: 8 jaar en 58 dagen
E-Village B.V. contact

Logo E-Village B.V.

info@e-village.nl
  www.e-village.nl

Logo Distology Nederland B.V.
Logo ID Control
Logo Korton Group
Logo Relined Fiber Network
Logo Avinty (GGZ)
Logo iQibt B.V.
Logo Heliview Conferences & Training
Logo Solmate
Logo Distology Nederland B.V.
Logo TRADUS
Logo Coastr
Logo ID Control
Logo Guardian360 bv
Logo Boys with Brains
Logo Broad Horizon
Logo Unexus B.V.
Logo Boys with Brains
Logo PayIBAN BV
Logo iQibt B.V.
Logo Orange Cyberdefense Netherlands B.V.
Logo PlanMen
Logo myBrand
Logo Arlington Research
Logo Unit4