Herken zakelijke websitebezoekerswww.LVTPR.comwww.marcommit.nlwww.lubbersdejong.nl
Datum: (9 jaar en 82 dagen geleden)

Spotzer Media en Google helpen bedrijven mobiel te gaan

Als onderdeel van Googles GetMo-initiatief lanceert Spotzer een speciale aanbieding

Amsterdam (9 mei 2012) – Spotzer Media (www.spotzer.nl), een snelgroeiend bureau dat wereldwijd voor 54.000 kleine en lokale adverteerders full service online marketingoplossingen ontwikkelt, maakt vandaag een speciale aanbieding voor Nederlandse bedrijven bekend. Namelijk: full service mobiele websites vanaf € 33,- per maand. Deze aanbieding maakt deel uit van het Google-initiatief GetMo www.howtogetmo.nl. Hiermee helpt Google bedrijven te groeien door ze op een snelle en simpele wijze te voorzien van een mobiele website.

Of het nou om een eenvoudige mobiele website gaat of om een uitgebreide en overzichtelijke mobiele webshop, bij Spotzer krijgt iedere klant fullserviceoplossingen op maat. Van websiteontwerp en -productie tot zoekmachineoptimalisatie voor mobiel internet en de volledige hosting. Spotzer biedt daarbij voortdurende assistentie bij het doen van updates en aanpassingen. Klanten krijgen ook toegang tot het gebruiksvriendelijke bewerkingssysteem, mochten zij zelf veranderingen willen doorvoeren aan hun mobiele site. Voor gratis advies of meer over de speciale aanbieding kunt u naar www.getmo.spotzer.nl gaan.

‘Door het toenemende mobiele zoekgedrag van consumenten is het voor ieder bedrijf belangrijk om zijn gewone website met een mobiele versie te optimaliseren voor kleine schermen. Dat ziet er beter uit en men profiteert meteen van unieke functies als “click-to-call” en “click-to-email”’, legt Spotzer-CEO Andrew Klein ons uit. ‘Het GetMo-initiatief van Google onderwijst adverteerders over mobiel internet en introduceert hen bij geschikte serviceproviders. Wij helpen hierin door de prijzen laag te houden, zodat zelfs de kleinste bedrijven een professioneel gebouwde mobiele website kunnen hebben.‘

‘Waar wij op hopen is dat men ziet hoe Spotzer innovatieve technologie, full service en betaalbare prijzen combineert’, zegt Klein. ‘Veel met Spotzer overeenkomende bedrijven bieden mobiele oplossingen van hoogstaande kwaliteit, maar met een aanzienlijk hogere prijs. Er zijn natuurlijk ook een heleboel goedkopere of gratis doe-het-zelfsystemen beschikbaar, maar ervaring heeft ons geleerd dat veel kleine bedrijven betaalbare oplossingen zoeken, waarbij deskundige service, software en hosting zijn inbegrepen. En dat is precies wat wij bieden.’

Over Spotzer Media
Spotzer Media Group (www.spotzer.nl) biedt kleine en lokale bedrijven fullserviceoplossingen voor het creëren van veelzijdige online content die kan rekenen op een hoge waardering van de zoekmachines op het internet en de sociale netwerken. Het bedrijf ontwikkelt onder andere websites, video’s, mobiele sites en socialmediaprogramma’s. Onderscheidend is de combinatie van vooraf gecreëerde pakketten en een voortdurende service bij het verfrissen, herverdelen en optimaliseren van het materiaal om nog betere zoekresultaten te behalen.

Gevestigd in Amsterdam, en met kantoren in zowel Melbourne als New York, heeft het technologisch innovatieve Spotzer Media tot op heden meer dan 54.000 klanten in 16 verschillende landen tot volle tevredenheid kunnen helpen met het verkrijgen van een sterke online aanwezigheid. Het bedrijf is in 2006 opgericht door internetondernemer Andrew D. Klein. Spotzer wordt gesteund door Amerikaanse en Europese durfkapitaalinvesteerders, waaronder Sierra Ventures, Cyrte Investments en SV Angel (Ron Conway).

Over GetMo
GetMo is een initiatief van Google dat bedrijven helpt ‘mobiel te gaan’ door hun de kennis en de middelen te geven om hun website ‘mobielvriendelijker’ te maken. Op Googles GetMo-website (www.howtogetmo.nl) kunnen deelnemende bedrijven bekijken hoe hun website eruitziet op mobiele apparaten en krijgen ze advies over hoe ze hun website ‘mobielvriendelijk’ kunnen maken. GetMo biedt daarbij informatie over huidige mobiele trends, de beste manier om een mobiele site te lanceren, een lijst van ontwikkelaars en ontwerpers die bedrijven helpen met hun mobiele website en nog veel meer…

Volg Spotzer op Facebook, TwitterLinkedIn en Youtube.

Contactpersoon bij Spotzer Media:
Inka Laukkanen
ilaukkanen@spotzer.com
Laatste van Spotzer Media
Spotzer Media en Google helpen bedrijven mobiel te gaan

Spotzer maakt eerste commercials met revolutionaire RED One

Spotzer benoemt senior management team voor verdere expansie in VS
Ivanti breidt het Ivanti Neurons Platform uit met automatiseringsmogelijkheden voor HR en Facility Managers

De uitdagingen van een gegevensgerichte wereld

Avanade viert Pride Week met nieuw beleid voor transitie en verandering van geslachtsexpressie

Worldstream lanceert software-defined portfolio met 12 IT-oplossingen ‘as-a-service’

Voergroep Zuid vindt juiste bestuurders met GrassGreener