ContentbureauHerken zakelijke websitebezoekerswww.marcommit.nlwww.lubbersdejong.nl
Datum: (9 jaar en 128 dagen geleden)

Document Dialog gaat BlueConic inzetten bij haar klanten

GX Software, wereldwijd leverancier van Web Content Management en Online Marketing software, en Document Dialog, solution provider op het gebied van multichannel in- en outputmanagement en contentmanagement-oplosssingen, hebben een partnerovereenkomst gesloten. In de rol van reseller gaat Document Dialog BlueConic distribueren en inzetten bij haar bestaande en nieuwe klanten, om deze te ondersteunen in hun doelstelling om relevante interacties met hun online klanten en bezoekers te realiseren.

Het partnership met GX Software past perfect in de strategie van Document Dialog om met leidende marktpartijen hun portfolio verder uit te breiden. Met behulp van de oplossingen van GX Software en hun rijke ervaring in het optimaliseren van de customer experience, is het voor Document Dialog nu nog eenvoudiger om voor opdrachtgevers efficiënte processen en effectieve communicatie in te richten. BlueConic biedt Document Dialog unieke mogelijkheden om online interacties flexibel en optimaal in te zetten en daarmee klantbetrokkenheid en –tevredenheid te vergroten. BlueConic is de unieke customer-driven online engagement software die klanten helpt om real-time relevante dialogen aan te gaan met online bezoekers op het juiste moment, over verschillende online kanalen heen. BlueConic wordt opgenomen in de portfolio van 2DIALOG, een nieuwe activiteit van Document Dialog die in april van start gaat met de focus op customer-driven engagement.

Frans Verstraten, VP International Partner Operations zegt: “GX Software is zeer verheugd over de partnerovereenkomst met Document Dialog. Wij focussen ons volledig op customer engagement en het optimaliseren van klantervaringen over alle kanalen en vertrouwen dan ook op een professionele verkoop en service van onze oplossingen door Document Dialog en 2DIALOG.”

Dick Kakebeeke, mede-eigenaar van Document Dialog, zegt: "Dit partnership met GX Software is een belangrijke stap voor Document Dialog en 2DIALOG om bestaande en nieuwe klanten te kunnen ondersteunen in hun ontwikkeling naar customer-driven online engagement.
Dennis Koorn, Country Manager Nederland, voegt daaraan toe ‘GX Software heeft een bewezen positie in de markt en met BlueConic als leading edge online engagement software oplossing kunnen Document Dialog en 2DIALOG hun marktpositie uit- en opbouwen
.”

Over Document Dialog en 2DIALOG
Document Dialog is een solution provider en levert multichannel input- en outputmanagement en contentmanagement oplossingen aan organisaties waar efficiënte inrichting van elektronische en fysieke documentprocessen belangrijk zijn voor klantgerichte communicatie en informatie. Documenten, fysiek of elektronisch, hebben altijd een belangrijke plaats gehad als klantcontactmoment. Echter, de interactie tussen klanten en organisaties is ingrijpend aan het wijzigen naar online kanalen. Document Dialog wil haar klanten ondersteunen om die nieuwe interactie vorm te geven en volledig te benutten. Voor dit nieuwe programma wordt door Document Dialog in april een aparte activiteit gelanceerd onder de naam 2DIALOG. 2DIALOG gaat oplossingen, diensten en consultancy leveren gericht op het realiseren van klantgerichte interactie over alle kanalen.Meer informatie op www.documentdialog.com

Over GX Software
GX Software is wereldwijd leverancier van Web Content Management en Online Marketing software. Met deze innovatieve marketingoplossingen kunnen organisaties op elk moment, in elk online kanaal in contact komen met hun bezoekers, om zo een waardevolle klantrelatie op te bouwen. Met de producten van GX Software (een CMS-systeem en online-engagement-software) zijn zij verzekerd van positieve klantervaringen op het web, social media, mobiele en overige kanalen.
GX Software heeft een hoofdkantoor in Nederland en regionale kantoren in Europa en Noord-Amerika. Voor meer informatie, bezoek www.gxsoftware.com.

Media Contact Informatie

Logo People First Group
Logo Arrow Electronics
Logo Schneider Electric