www.lubbersdejong.nlwww.EVENTIVE.nlHerken zakelijke websitebezoekerswww.marcommit.nl
Datum: (9 jaar en 129 dagen geleden)

Webservices.nl introduceert adrescheck voor Magento webwinkels

Webwinkels die gebouwd zijn op het Magento platform kunnen gebruik maken van een nieuwe module voor het automatisch controleren en aanvullen van adresgegevens. De koppeling met Webservices.nl zorgt ervoor dat het ingeven van postcode en huisnummer volstaat voor het genereren van een correct adres in de bestelpagina van een webshop.

Betere adres gegevens
De nieuwe adres module vereenvoudigt en versnelt het bestelproces van webwinkels die op Magento zijn gebouwd aanzienlijk. Bovendien is de webwinkelier verzekerd van correcte adresgegevens, waarmee de kans op retouren nagenoeg nihil is.
Henry van der Borg van Magento webshop Beaumotica: ‘Bij het versturen van onze kostbare producten zoals Philips verlichting, is het belangrijk om met correcte adresgegevens te werken. Het opnieuw uitsturen kost veel tijd en geld, die we beter kunnen besteden. Bovendien vergroot de adrescheck van Webservices.nl het bestelgemak voor onze klanten en levert een bijdrage aan het vertrouwen van onze klanten in onze webshop.’

Snelle implementatie
Het toevoegen van de adres module aan een webshop is zeer eenvoudig. De installatiehandleiding legt stap voor stap uit hoe de koppeling in circa 20 minuten toegevoegd kan worden aan de check-out van de webshop. De nieuwe adres module is bovendien compatibel met alle versies van Magento (Professional, Enterprise en de OneStepCheckOut).

Focus van Webservices.nl op e-Commerce branche
Webservices.nl ontwikkelt al ruim 6 jaar oplossingen waarmee het invoeren van gegevens makkelijker en beter wordt. In de e-Commerce branche genereren deze oplossingen vaak een hogere conversie, omdat klanten sneller het bestelproces kunnen doorlopen.
Reza Sylvester van Webservices.nl: De e-Commerce branche maakt jaarlijks een sterke groei door. Met het volwassen worden van deze sector, zien wij dat klanten steeds vaker het belang inzien van correcte data. Naast de Nederlandse adrescheck, neemt de vraag naar internationale adresgegevens ook sterk toe. Webwinkeliers tasten af wat de mogelijkheden zijn in o.a. Groot-Brittanië, Duitsland en België. Aangezien het leveren van producten over de grens hogere logistieke kosten met zich meebrengen, is juist in dit soort gevallen het belang van correcte adresgegevens erg hoog.

Over Webservices.nl
Webservices.nl is marktleider op het gebied van online verrijking en validatie van data. Met de diensten die zij aanbiedt wordt informatie in o.a. ERP, CRM, webshop en/of website online getoetst en verbeterd door controle met officiële databases. Zo kan informatie over bijvoorbeeld adressen, bedrijven, voertuigen, vastgoed, geografische coördinaten en kredietwaardigheid van consumenten en bedrijven direct worden aangepast. Hiertoe heeft Webservices.nl koppelingen met o.a. het Handelsregister, TNT/Cendris, Dun & Bradstreet, Graydon, Creditsafe, Focum, EDR, het Kadaster, RDW, VWE en Geodan. Al deze diensten dragen ertoe bij dat data beter in orde zijn in de verschillende online oplossingen van haar eindgebruikers.
Laatste van Webservices.nl B.V.
Transitie Staffing as a Service in de flexbranche

TVI optimaliseert Taxatool met Webservices.nl koppeling voor het direct opvragen van Kadaster data

Webservices.nl introduceert adrescheck voor Magento webwinkels

Logo People First Group