www.lubbersdejong.nlwww.LVTPR.comHerken zakelijke websitebezoekerswww.marcommit.nl
Datum: (9 jaar en 128 dagen geleden)
PR: LEWIS

LifeSize stelt Georges Millet aan als Regional Sales Director voor Benelux, Frankrijk en Scandinavië

Georges Millet, voormalig VP van McAfee, breidt channelprogramma in EMEA uit

Amsterdam, 22 maart 2012 - LifeSize Communications, leider op het gebied van HD-videocommunicatie en een divisie van Logitech, heeft Georges Millet aangesteld als Regional Sales Director Benelux, Frankrijk en Scandinavië.

Millet trad in mei 2011 in dienst bij LifeSize als director of strategic alliances en channel EMEA. Eerder bekleedde hij de positie van vicepresident bij McAfee en was hij 10 jaar werkzaam bij softwareontwikkelaar Autodesk. Hier vervulde hij verschillende rollen, waaronder die van channel director voor EMEA en wereldwijd.

Zijn rol bij LifeSize is het versnellen van het channelprogramma voor de regio, met speciale aandacht voor de go-to-market-benadering binnen het kanaal.

Millet heeft niet alleen veel ervaring in het kanaal, maar spreekt ook Frans, Engels en Spaans en is sinds enige tijd woonachtig in München alwaar hij vanuit het Europese hoofdkantoor zal opereren.

Als Regional Sales Director voor Benelux, Frankrijk en Scandinavië is hij verantwoordelijk voor de ontwikkeling van het klantportfolio, het distributienetwerk en merkbekendheid in deze regio's, binnen de marketingafdeling van EMEA waarover Andreas Wienold de scepter zwaait.

“Ik ben er trots op deel uit te maken van de channeldivisie van zo'n innovatief bedrijf“, zegt Georges Millet. “Als Regional Sales Director van LifeSize ga ik me richten op nieuwe doelen, in het bijzonder het stimuleren van de marktgroei. Ik ben erg blij met deze kans, omdat het een spannende tijd is om deel uit te maken van deze organisatie. De geavanceerde technologie van LifeSize heeft zich reeds bewezen en onze aankondigingen in 2012 zullen dit nog verder bekrachtigen.”

“Georges heeft tot dusver een bijzondere carrière doorlopen”, zegt Andreas Wienold, Vice-President van Sales, EMEA. “Hij heeft kennis van belangrijke sectorkwesties en het unieke aandeel van LifeSize op de markt. Dankzij zijn managementervaring bij snelgroeiende bedrijven stelt hij ons in staat wereldwijde partnerships te versnellen met belangrijke spelers op de markten die onder zijn functie vallen. Zijn vaardigheden zullen ons helpen onze positie als voorkeursleverancier te versterken, maar ook om onze partnerprogramma's te organiseren waardoor LifeSize en zijn wederverkopers groei kunnen realiseren.”

Over LifeSize Communications
LifeSize is wereldwijd marktleider en pionier op het gebied van high-definition video-collaboration.. Om videoconferentie echt universeel te maken, biedt het volledige assortiment van open standaard-gebaseerde systemen enterprise IT-technologieën die menselijke interactie over elke afstand mogelijk maken. Opgericht in 2003 en overgenomen door Logitech in 2009, breidt LifeSize op innovatieve wijze de hoogste kwaliteit videoconferentie-mogelijkheden uit voor iedereen op elke plaats. Bezoek voor meer informatie www.lifesize.com.

Alle rechten voorbehouden. De informatie in dit document is onderhevig aan verandering zonder kennisgeving. LifeSize is het gedeponeerde handelsmerk of handelsmerk van Logitech. Alle andere handelsmerken zijn het eigendom van hun respectieve eigenaars.

Voor verdere persinformatie of fotomateriaal, kunt u kijken op http://bit.ly/GLPCUK of contact opnemen met Janneke de Vries van LEWIS, Global Public Relations:
E-mail: janneke.devries@lewispr.com

Voor verdere informatie over LifeSize kunt u contact opnemen met Stefan van Hoof van LifeSize:
Tel: +31 (0)6 53224808
E-mail: svanhoof@lifesize.com
Laatste van LifeSize
Lifesize introduceert Icon 400 en Icon Flex

LifeSize introduceert Unity-serie met nieuwe all-in-one HD-videoconferentie-oplossing

LifeSize kondigt nieuwe touchscreen telefoon aan, geoptimaliseerd voor HD-videoconferenties
Verstreken tijd: 9 jaar en 128 dagen

Logo People First Group
Logo Arrow Electronics