www.marcommit.nlwww.LVTPR.comwww.marcommit.nlwww.lubbersdejong.nl

Lexmark stelt nieuwe Channel Sales & Marketing Manager Benelux aan

Naarden, 1 maart 2012 – Lexmark (NYSE: LXK) heeft Didier Vermeersch (48) aangesteld als nieuwe Channel Sales & Marketing Manager in de Benelux. Didier volgt in deze positie Niels Priem op, die onlangs werd aangesteld als General Manager Benelux bij Lexmark.

Didier Vermeersch is sinds 2008 werkzaam bij Lexmark, waar hij de functies van Manager Large Accounts en Channel Sales Manager in België en Luxemburg vervulde. In deze functies was hij onder meer verantwoordelijk voor de accounts op corporate en overheidsniveau. Voordat hij bij Lexmark begon was Didier werkzaam bij diverse IT-organisaties waaronder Microsoft Benelux, waarbij hij verschillende accountmanagementfuncties en sales- en marketingfuncties voor grote en middelgrote bedrijven bekleedde. In zijn nieuwe positie bij Lexmark is Didier Vermeersch verantwoordelijk voor de channel sales- en marketingactiviteiten in de Benelux.

“De ervaring die Didier in het verleden heeft opgedaan, komt in deze functie goed van pas. Samen met zijn salesteam en onze Benelux-klanten zal hij het partnerportfolio verder consolideren en ontwikkelen, zowel in het ‘value-add’-segment (in samenwerking met leveranciers van zakelijke oplossingen) als in het volume-segment, met een breed netwerk aan resellers. Lexmark heeft veel ervaring in het indirecte verkoopkanaal en naast onze traditionele aanpak zullen we deze waardetoevoegende kanalen blijven ontwikkelen”, zegt Niels Priem. “Ook Lexmark’s focus op MPS (Managed Print Services), waarmee bedrijven hun printomgeving beter kunnen beheren en kritische bedrijfsprocessen kunnen optimaliseren, biedt extra mogelijkheden om nieuwe partners en klanten aan te trekken.”

BERICHT VOOR DE REDACTIE:

Over Lexmark
Lexmark International, Inc. (NYSE: LXK) levert aan ondernemingen van elke grootte een brede waaier van producten, software, oplossingen en diensten voor afdruk en beeldweergave, die helpen om minder af te drukken en om productiever te zijn. Perceptive Software, een autonoom softwarebedrijf binnen Lexmark, is een toonaangevend leverancier van software voor bedrijfsinformatiebeheer, die organisaties helpt om de volledige levenscyclus van hun documenten en informatie moeiteloos te beheren. Dit vereenvoudigt hun bedrijfsprocessen en leidt tot grotere bedrijfsefficiëntie. Lexmark verkocht zijn producten in 2011 in meer dan 170 landen en boekte een omzet van meer dan 4 miljard dollar.

Wilt u meer informatie over Lexmark? Surf dan naar www.lexmark.nl. Wilt u meer informatie over Perceptive Software? Surf dan naar www.perceptivesoftware.com.

Blijf op de hoogte van Lexmark: bezoek de Lexmark Facebook-pagina en volg ons op Twitter via @LexmarkNL.

Blijf op de hoogte van Perceptive Software: bezoek de Perceptive Software Facebook-pagina en volg ons op Twitter via @perceptivesw.

Lexmark en Lexmark met het diamantlogo zijn handelsmerken van Lexmark International, Inc., gedeponeerd in de Verenigde Staten en/of in andere landen. Alle andere handelsmerken zijn eigendom van hun respectievelijke eigenaars.

Voor verdere persinformatie, hoge resolutie fotomateriaal of een interview kunt u kijken op http://bit.ly/wIdau4 of contact opnemen met Janneke de Vries van LEWIS – Global Public Relations:
E-mail: janneke.devries@lewispr.com

Voor meer informatie over Lexmark kunt u contact opnemen met:
Petra Nemitz
E-mail: petra.nemitz@lexmark.be
Laatste van Lexmark International
Lexmark verbetert wereldwijd partnerprogramma

Lexmark levert veelzijdige A3-MFP's voor middelgrote werkgroepen

Lexmark ontvangt Summer 2018 Pick-award
Lexmark Intern.. contact

Logo Lexmark International

Lexmark Intern.. sociaal

Lexmark Intern.. tweets

Logo Luminis Nederland B.V.
Logo Snowflake
Logo Maunt
Logo Siemens Mobility B.V.
Logo Synobsys
Logo Citrix
Logo Solvinity
Logo Zyxel