www.lubbersdejong.nlHerken zakelijke websitebezoekerswww.marcommit.nlwww.LVTPR.com
Datum: (9 jaar en 171 dagen geleden)
PR: LEWIS

DoXom breidt easymeeting-team uit

Managed videoconferencing-expert stelt accountmanager en Easy Expert aan

Dordrecht, 13 februari 2012 – DoXom, aanbieder van managed videoconferencing-diensten, heeft Yamani Hitli (36) aangesteld als accountmanager voor de managed videoconferencing dienst ‘easymeeting’. In deze functie is hij verantwoordelijk voor het uitbreiden van het netwerk van dealers en eindgebruikers. Tevens heeft DoXom Sandra Kapitein (41) aangesteld als Easy Expert. Zij zal in deze functie als videoconferencing-host aan de slag gaan en dit combineren met customer service-activiteiten.

Hitli is afkomstig van T-Mobile. Hier was hij als accountmanager large accounts verantwoordelijk voor de verkoop van mobiele abonnementen en dataoplossingen aan middelgrote bedrijven. Kapitein is eveneens afkomstig van T-Mobile, waar zij werkzaam was als frontoffice medewerker.

Easymeeting is een managed videoconferentie dienst. Bedrijven hoeven zelf niet te investeren in videoconferencing infrastructuur en/of technische kennis voor het opzetten van deze videoconferenties. Naast de software en/of hardware biedt de dienst een easymeeting-host die ervoor zorgt dat de dienst juist ingesteld is, zodat de vergadering op tijd begint en optimaal kan worden benut. De Easy Expert staat tevens stand-by om ondersteuning te bieden tijdens de conferentie.

“Mijn commerciële ervaringen en zakelijke inzicht komen in deze nieuwe uitdaging goed van pas”, zegt Hitli. “Videoconferentie is momenteel erg in opkomst. De eventuele drempels met betrekking tot de diepte-investering en kennis van de technologie worden door easymeeting weggenomen. Daarnaast is DoXom een professionele organisatie met een fijne sfeer die mij erg aan staat.”

“De ervaring en servicegerichtheid die ik de afgelopen jaren heb opgedaan, zullen in deze nieuwe functie zeker van pas komen”, zegt Sandra Kapitein. “Ik zie een mooie uitdaging in het opzetten van de videoconferenties en zorg er graag voor dat bedrijven optimaal gebruik kunnen maken van easymeeting.”

BERICHT VOOR DE REDACTIE

Over DoXom
DoXom is een video service provider die zich toelegt op het aanbieden van managed videoconferencing-diensten. Het dienstenportfolio van DoXom richt zich op easymeeting en Vidyo. Deze diensten maken het mogelijk om zonder technische achtergrond, professionele videoconferentie-sessies voor zowel grote als kleine groepen op te zetten. Ga voor meer informatie over DoXom naar www.doxom.com.

Voor verdere persinformatie of fotomateriaal, kunt u contact opnemen met Janneke de Vries van LEWIS, Global Public Relations
E-mail: janneke.devries@lewispr.com

Laatste van DoXom BV
DoXom breidt easymeeting-team uit

Vidyo en DoXom voorzien in videoconferentie voor smartphones en tablets

DoXom introduceert managed videodienst easymeeting
Verstreken tijd: 9 jaar en 171 dagen
DoXom BV contact

Logo DoXom BV

info@doxom.com
  www.doxom.com

Logo Luminis Nederland B.V.
Logo Techtenna
Logo Priemo