Herken zakelijke websitebezoekerswww.EVENTIVE.nlwww.lubbersdejong.nlwww.marcommit.nl
Datum: (9 jaar en 171 dagen geleden)

UNIT4 en VDD IQware integreren software voor gezondheidszorg

ERP-oplossing UNIT4 Cura en ECM-systeem Hyarchis.Net volledig geïntegreerd

Eindhoven, 13 februari 2012 – VDD IQware en UNIT4 hebben een samenwerkingsovereenkomst getekend. Het Enterprise Content Management (ECM) systeem Hyarchis.Net van VDD IQware wordt volledig geïntegreerd binnen UNIT4 Cura, de ERP-oplossing van UNIT4 voor zorginstellingen. Door deze koppeling hebben gebruikers van UNIT4 Cura direct toegang tot het ECM-systeem, waardoor zorgmedewerkers minder tijd kwijt zijn aan administratieve taken.

Naast cliëntenadministratie, financiële administratie, ondersteuning van zorgprocessen en e-HRM biedt de geïntegreerde oplossing nieuwe mogelijkheden om met documenten en documentprocessen om te gaan. Zorginstellingen kunnen bijvoorbeeld de crediteurenadministratie geheel digitaal en geautomatiseerd afhandelen. Daarnaast zijn dossiers en documenten beter vindbaar en is er meer structuur en uniformiteit in de manier waarop cliënten- en personeelsdossiers worden vastgelegd.

Jan Pol, directeur bij UNIT4: “UNIT4 Cura biedt zorginstellingen al ondersteuning op het gebied van financiën, het elektronisch cliëntendossier en e-HRM. We zijn op zoek gegaan naar een oplossing voor de digitalisering en optimalisering van documentstromen, ter aanvulling op ons aanbod. Wij zijn hierbij uitgegaan van een integrale benadering van zorginstellingen op het gebied van digitalisering. Ook zij hebben te maken met bezuinigingen en een uitdagende markt om in te opereren. Met de integratie van Hyarchis.Net helpen we de zorginstellingen met het maken van een efficiencyslag op het gebied van dossierbeheer en documentprocessen.”

Serge Leclercq, Commercieel Directeur VDD IQware: “Door de expertise van VDD IQware op het gebied van documentstromen en werkprocessen te combineren met de expertise van UNIT4 binnen de gezondheidszorg, kunnen we gezamenlijk de beste documentoplossingen voor zorginstellingen bieden. Zorginstellingen zijn vaak veel tijd kwijt aan administratieve taken, zoals dossiervorming en -beheer. Door de digitalisering van de documentstromen worden zij ondersteund bij het registreren van informatie en de zoektocht naar dossiers. Hierdoor houden ze meer tijd over voor de zorg.”

De integratie van Hyarchis.Net binnen de software suite van UNIT4 Cura zal medio dit jaar afgerond zijn. UNIT4 en VDD IQware hadden al een samenwerkingsovereenkomst; Hyarchis.Net is sinds twee jaar gekoppeld aan UNIT4 Accountancy.

De ondertekening van het partnership, met v.l.n.r. André van der Doelen (VDD IQware), Jan Pol en Serge Leclercq

Over VDD IQware
VDD IQware is de Nederlandse ontwikkelaar en leverancier van het Enterprise Content Management systeem Hyarchis.Net, dat zorgt voor de digitale opslag en verwerking van alle papieren en digitale documenten. Met de document- en workflow suite van Hyarchis.Net biedt VDD IQware in het bedrijfsproces geïntegreerde oplossingen voor efficiënter werken ter verhoging van de kwaliteit en productiviteit in organisaties. VDD IQware is actief in de financiële en zakelijke dienstverlening, overheid, accountancy, zorg en welzijn, onderwijs en projectgeoriënteerde sector. Hyarchis.Net bestaat uit de bouwstenen: Document Management, Case Management, Business Process Management, Document Composition, E-mail Management, Contract Management, Invoice Processing en Records Management. Meer informatie op www.hyarchis.net.

Over UNIT4 Gezondheidszorg
UNIT4 is al sinds 1985 actief in de gezondheidszorg. Ze ontwikkelen de software vanuit de visie dat automatisering gemakkelijk werkbaar, volledig en duidelijk moet zijn. Zonder uit het oog te verliezen dat het uiteindelijk draait om de zorg door en voor mensen. De UNIT4 Cura software sluit precies aan op de informatiebehoeften van zorginstellingen. Meer dan 300 zorginstellingen in Nederland zijn tevreden gebruiker. Dit zijn zorginstellingen variërend van 10 tot 6.000 medewerkers in de volgende sectoren: Verpleging en Verzorging, Thuiszorg, Gehandicaptenzorg, GGZ, Ziekenhuizen en Jeugdzorg.

Meer informatie:
Marcommit PR
Denise van Ooijen
035 – 5822730
vdd@marcommit.nl
Laatste van Hyarchis
De noodzaak van een multi-cloudstrategie

Gouden tijden voor buy-to-let belegger, verdere groei in het vooruitzicht

De AI-race binnen de financiële dienstverlening
Verstreken tijd: 9 jaar en 171 dagen
Hyarchis contact

Logo Hyarchis

info@hyarchis.com
  www.hyarchis.nl
Hyarchis sociaal

Logo Luminis Nederland B.V.
Logo Techtenna
Logo devolo
Logo Unisys
Logo Banking Circle