www.marcommit.nlwww.LVTPR.comwww.lubbersdejong.nl
#INFLUX PRHerken zakelijke websitebezoekers

2514 volgers @ICTberichten
Deel dit nu via
Datum: (10 jaar en 99 dagen geleden)
PR: Edelman

Symantecs Clearwell eDiscovery-platform biedt Transparent Predictive Coding voor een snelle en weerbare geautomatiseerde document review

Utrecht, 26 januari 2012 – Symantec Corp. (Nasdaq: SYMC) maakt zijn plannen bekend om Transparent Predictive Coding te introduceren binnen zijn Clearwell eDiscovery Platform, waardoor organisaties de hoeveelheid tijd en kosten voor het reviewen van document kunnen terugdringen. Met Transparent Predictive Coding, helpt Symantec organisaties het review-proces te versnellen door gebruik te maken van de kennis van expert reviewers. De software wordt op die manier zo afgestemd dat deze automatisch de relevantie van documenten kan voorspellen waardoor document review wordt gestroomlijnd en de nauwkeurigheid verbetert. Het resultaat is een weerbaarder geautomatiseerd document review-proces, tegen aanzienlijk lagere kosten.

“Het belang is groot wanneer het gaat om eDiscovery-verzoeken. Het is voor ondernemingen van cruciaal belang om gebruik te maken van geavanceerde technologie ter ondersteuning van hun behoeftes. Ook is het voor bedrijven van belang te begrijpen hoe de technologie werkt zodat zij hun proces kunnen verdedigen”, aldus Erik van Veen, Senior Manager Technical Sales Organisation bij Symantec Nederland. “Met Transparent Predictive Coding biedt Symantec een nieuw niveau van zichtbaarheid in de beredenering achter documentbeslissingen. Het documenteren van het gehele proces helpt organisaties aanzienlijk met het reduceren van tijd, risico en kosten van eDiscovery.”

Voordelen van Transparent Predictive Coding
Predictive coding helpt organisaties tijd en kosten te besparen op het reviewen van documenten door gebruik te maken van machine learning-technologie waarbij de kennis van expert reviewers wordt ingezet. Als reviewers documenten in een opleidingsomgeving taggen, identificeert de software algemene tagging criteria binnen die documenten. Dit maakt het voor de software mogelijk om de reviewers’ coding te ‘voorspellen’ binnen alle case documenten, waardoor er minder documenten handmatig hoeven te worden gereviewed, wat het reviewproces versnelt.

Met Transparent Predictive Coding, opent Symantecs Clearwell eDiscovery Platform de black box van predictive coding door ongekende zichtbaarheid in dit trainings- en voorspellingsproces te bieden en een context voor meer geïnformeerde besluitvorming. Reviewers hebben volledige zichtbaarheid in hoe prognoses worden gegenereerd waardoor consistente review-beslissingen kunnen worden genomen en de nauwkeurigheid en  weerbaarheid van het document review-proces wordt verbeterd.

Symantecs Transparent Predictive Coding zal het reviewproces versnellen door het bieden van een intuïtieve, flexibele workflow die de specifieke vereisten van de case in kaart brengt. Deze unieke workflow wordt automatisch gedocumenteerd door uitgebreide rapportagetools waarmee juridische teams integriteit van het proces kunnen tonen aan het hof, de raadsman van de tegenpartij of overheidsregulerende instanties. Hierdoor zal Transparent Predictive Coding de mate van weerbaarheid bieden waarmee juridische teams predictive coding als mainstream technologie aannemen voor eDiscovery review.

Transparent Predictive Coding wordt aangeboden als onderdeel van Symantecs Clearwell eDiscovery Platform en is naar verwachting algemeen beschikbaar in 2H 2012.

BERICHT VOOR DE REDACTIE

Over Symantec
Symantec is een van 's werelds grootste leveranciers van oplossingen op het gebied van beveiliging, opslag en systeembeheer. Het helpt particulieren, bedrijven en organisaties om hun informatie gestuurde wereld te beveiligen en te beheren. Onze software en diensten bieden op meerdere punten een complete en efficiënte bescherming tegen meerdere risico's, zodat onze klanten hun informatie vol vertrouwen kunnen opslaan en gebruiken. Raadpleeg voor meer informatie www.symantec.nl.

Volg Symantec op Twitter via http://twitter.com/SymantecNL

NOTE TO EDITORS:
If you would like additional information on Symantec Corporation and its products, please visit the Symantec News Room at http://www.symantec.com/news. All prices noted are in U.S. dollars and are valid only in the United States.
Symantec and the Symantec Logo are trademarks or registered trademarks of Symantec Corporation or its affiliates in the U.S. and other countries. Other names may be trademarks of their respective owners.

Forward-looking Statements: Any forward-looking indication of plans for products is preliminary and all future release dates are tentative and are subject to change. Any future release of the product or planned modifications to product capability, functionality, or feature are subject to ongoing evaluation by Symantec, and may or may not be implemented and should not be considered firm commitments by Symantec and should not be relied upon in making purchasing decisions.

Voor verdere persinformatie, Engelstalige persberichten, fotografie of een interview kunt u contact opnemen met Suzanne Caron of Claudia Top van LEWIS PR:

LEWIS - Global Public Relations

Meerenakkerplein 16
5652 BJ Eindhoven

Web: http://www.lewispr.com

Laatste van Symantec B.V.
Onderzoek: schermtijd verleidelijker voor kinderen dan snoep

Cryptojacking stijgt explosief en vormt enorme bedreiging voor cyber- en persoonlijke beveiliging

Symantec introduceert nieuwe geïntegreerde data-beveiligingsoplossing
Check Point Research schetst landschap cyberaanvallen en meldt 86 procent toename in Nederland

Hybride werken maakt een einde aan wachtwoorden

Vier SAP-partners fuseren en gaan samen verder onder bedrijfsnaam Aiden

CTS organiseert tweedaagse Google Innovation Bootcamp
ValidSign Official eSigning Partner PSV

Fullstaq geselecteerd als partner Belastingdienst voor Cloud Native & Container expertise

Boomi voor achtste jaar op rij leider in Gartner Magic Quadrant

Citrix onderzoek laat stand van zaken rond veilig remote werken zien

Friends for Brands onderdeel van Powered by Meaning Groep

Schneider Electric tekent de Green Deal Zero Emission Stadslogistiek (Green Deal ZES)

Shippeo bereikt 103% jaarlijkse groei als ’s werelds meest aanbevolen RTTV-leverancier

Acht keer goud voor Hogeschool Tio in EW Beste Studies 2021

Van Ameyde lanceert IT-platform voor snellere schade-afhandeling

Bijna de helft van de Nederlandse horeca kampt met personeelstekort

Red Hat OpenStack Platform 16.2 verbetert ondersteuning hybrid cloud- en edge-omgevingen

True stelt Marjolein Rietveld aan als COO

Dell Technologies telecom-software en -solutions versnellen 5G- en Open RAN-innovatie

Dell Technologies brengt IT met vernieuwde Edge-oplossingen tot ver buiten het datacenter

Nutanix voor het eerst genoemd als visionair in het 2021 Gartner Magic Quadrant voor Distributed Files and Objects Storage

Zscaler sluit zich aan bij de CrowdStrike CrowdXDR Alliance en kondigt nieuwe integraties aan die Zero Trust Protection uitbreiden naar interne en externe applicaties
Verstreken tijd: 10 jaar en 99 dagen
Symantec B.V. contact

Logo Symantec B.V.

www.symantec.com
Symantec B.V. sociaal

Symantec B.V. tweets

Logo Fullstaq B.V.
Logo Open Line
Logo Techni Team
Logo mnemonic cybersecurity
Logo Stichting ITdonations
Logo BarTrack
Logo Escrow4all B.V.
Logo Bryte Blue
Logo Luminis Nederland B.V.
Logo Transfer Solutions
Logo NPRM NV
Logo HubStar
Logo Bergler Flex Solutions
Logo Techone B.V.
Logo Kannegieter
Logo BarTrack
Logo Facilitor
Logo iQibt B.V.
Logo E-mergo
Logo Trueson
Logo Xperit Solutions B.V.
Logo VPNdiensten.nl
Logo DNA Services B.V.
Logo Boomi
Logo Citrix