Datum: (2370 dagen oud)
PR: Evident PR

IKEA kiest voor multichannel klantinteractie-software van Trinicom

Trinicom, marktleidend leverancier van softwareoplossingen voor het afhandelen van klantcontacten, heeft haar klantcontactoplossing T5 geïmplementeerd bij woonwarenhuis IKEA. T5 is een volledig op internettechnologie gebaseerde standaard softwareoplossing, die volledig is in te richten op het serviceproces van een organisatie waardoor alle klantcontacten snel en uniform af te handelen zijn vanuit één centrale kennisbank.

De medewerkers in het Nederlandse klantcontactcenter van IKEA werkten voorheen ook met een e-mailmanagementoplossing. Jeroen van Beek, sales manager bij Trinicom: “Deze oplossing voldeed echter niet meer aan de verwachtingen en daardoor was er ruimte voor een nieuw systeem. Onder andere vanwege de goede ervaringen die medewerkers in het verleden met T5 op hebben opgedaan, heeft IKEA ervoor gekozen met Trinicom in zee te gaan. Uiteindelijk besloot IKEA niet alleen de module T5 E-mail responsemanagement bij Trinicom af te nemen, maar ook de modules T5 Web selfservice en T5 Call management. Op deze manier werd een multichannel platform gecreëerd en profiteren de contactcentermedewerkers nu van een integraal klantbeeld, iets wat zij voorheen misten.”

Over Trinicom
Trinicom is de grootste leverancier van multichannel-klantinteractiesoftware van het Europese vasteland en is door internationaal onderzoeksbureau Gartner, Inc. als één van dertien bedrijven wereldwijd gepositioneerd in het Magic Quadrant voor CRM Web Customer Service 2011. Onze visie is dat waardevolle interacties leiden tot tevreden klanten en win-win-relaties. Als Nederlandse onderneming richt Trinicom zich primair op de ontwikkeling, implementatie en ondersteuning van haar oplossing Trinicom 5 (T5), bestaande uit web selfservice, e-mail response management, call management, live chat, chatbot, brief, fax- en baliecontact en webcare. Deze op internettechnologie gebaseerde standaardoplossing is geheel in te richten op het klantcontactproces van een organisatie en zorgt ervoor dat de belangrijkste klantcontacten snel en uniform worden afgehandeld vanuit één centrale kennisbank. Tevens adviseert Trinicom klanten bij het optimaal inrichten van een multi-channel contactcenter. Daarbij ligt de nadruk op het verbeteren van de serviceverlening via internet, e-mail, live chat en telefoon en het verlagen van de servicekosten. Trinicom mag toonaangevende organisaties tot haar klantenkring rekenen, waaronder Agis Zorgverzekeringen, Albelli, Cendris, Canal Digitaal, Carglass, Conrad Electronic, De Kindertelefoon, De Telefoongids/Gouden Gids, Rabobank, Rijksuniversiteit Groningen, Telfort, Thomas Cook, TUI en Univé. Voor meer informatie zie: www.trinicom.nl.

Noot voor de redactie, niet voor publicatie:

Voor meer informatie over Trinicom kunt u contact opnemen met :

Evident P.R.
Hilde Kok