www.LVTPR.comwww.lubbersdejong.nlwww.marcommit.nlwww.EVENTIVE.nl

Lexmark benoemt nieuwe General Manager Benelux

Naarden, 4 januari 2012 - Lexmark (NYSE: LXK) heeft Niels Priem per 20 december aangesteld als nieuwe General Manager in de Benelux. Niels volgt in deze positie Rob Greaves op, die binnen het EMEA managementteam van Lexmark de rol van General Manager voor Zweden, Denemarken, Noorwegen en Finland gaat vervullen.

Niels Priem is sinds begin 2002 werkzaam bij Lexmark. Hij vervulde diverse sales functies en was de laatste jaren actief als channel sales & marketing director in de Benelux. In zijn nieuwe positie gaat hij de Benelux-organisatie – met kantoren in Nederland en België – verder uitbouwen en zich met name richten op de groei van Lexmark’s Managed Print Services. Verder zal de focus liggen op de integratie van de document management-portfolio van Perceptive Software (Enterprise Content Management) en het onlangs overgenomen Pallas Athena (Business Process Management).

Rob Greaves leidde de Benelux-organisatie sinds januari 2010 en was daarvoor verantwoordelijk voor het Midden-Oosten en CEE. Rob neemt deze uitgebreide ervaring mee in zijn nieuwe positie in de Nordics.

“Ik kijk enorm uit naar deze nieuwe uitdaging om Lexmark in de Benelux verder uit te bouwen. Het Benelux-team is een sterke en professionele organisatie die ik nu al 10 jaar goed ken”, zegt Niels Priem. “De overnames van Perceptive Software en Pallas Athena in 2011 hebben ervoor gezorgd dat alle facetten aanwezig zijn om van 2012 wederom een goed jaar te maken.”

BERICHT VOOR DE REDACTIE

Over Lexmark
Lexmark International, Inc. (NYSE: LXK) levert aan ondernemingen van elke grootte een brede waaier van producten, software, oplossingen en diensten voor afdruk en beeldweergave, die helpen om minder af te drukken en om productiever te zijn. Perceptive Software, een autonoom softwarebedrijf binnen Lexmark, is een toonaangevend leverancier van software voor bedrijfsinformatiebeheer, die organisaties helpt om de volledige levenscyclus van hun documenten en informatie moeiteloos te beheren. Dit vereenvoudigt hun bedrijfsprocessen en leidt tot grotere bedrijfsefficiëntie. Lexmark verkocht zijn producten in 2010 in meer dan 170 landen en boekte een omzet van meer dan 4 miljard dollar.

Wilt u meer informatie over Lexmark? Surf dan naar www.lexmark.nl. Wilt u meer informatie over Perceptive Software? Surf dan naar www.perceptivesoftware.com.

Blijf op de hoogte van Lexmark: bezoek de Lexmark Facebook-pagina en volg ons op Twitter via @LexmarkNL.

Blijf op de hoogte van Perceptive Software: bezoek de Perceptive Software Facebook-pagina en volg ons op Twitter via @perceptivesw.

Voor verdere persinformatie, hoge resolutie fotomateriaal of een interview kunt u kijken op http://bit.ly/xg4wNw of contact opnemen met Janneke de Vries van LEWIS – Global Public Relations:
E-mail: janneke.devries@lewispr.com
www.lewispr.com

Voor meer informatie over Lexmark kunt u contact opnemen met:
Petra Nemitz
E-mail: petra.nemitz@lexmark.be

Lexmark en Lexmark met het diamantlogo zijn handelsmerken van Lexmark International, Inc., gedeponeerd in de Verenigde Staten en/of in andere landen. Alle andere handelsmerken zijn eigendom van hun respectievelijke eigenaars.

Laatste van Lexmark International
Lexmark verbetert wereldwijd partnerprogramma

Lexmark levert veelzijdige A3-MFP's voor middelgrote werkgroepen

Lexmark ontvangt Summer 2018 Pick-award
Lexmark Intern.. contact

Logo Lexmark International

Lexmark Intern.. sociaal

Lexmark Intern.. tweets

Logo Luminis Nederland B.V.
Logo Snowflake
Logo Maunt
Logo Siemens Mobility B.V.
Logo Synobsys
Logo Citrix
Logo Solvinity
Logo Zyxel