www.marcommit.nlContentbureauwww.marcommit.nlwww.lubbersdejong.nl
Datum: (9 jaar en 126 dagen geleden)
PR: Evident PR

Scarlet zet T5 Live Chat van Trinicom in als extra klantcontactkanaal

Wilp, 12 december 2011 – Trinicom, marktleidend leverancier van softwareoplossingen voor het afhandelen van klantcontacten, heeft de T5 Live Chat geïmplementeerd bij Scarlet. Met de Live Chat biedt het telecommunicatiebedrijf zijn klanten een extra communicatiekanaal aan, waardoor de bezoeker van de website direct en live ondersteuning krijgt van een medewerker in het contactcenter. De wachtrijen voor het callcenter worden zo verminderd en de kosten worden verlaagd, doordat de medewerkers meerdere chats tegelijkertijd kunnen afhandelen.

Scarlet Belgium BV is sinds 1997 actief op de Belgische telecommarkt en is de afgelopen jaren uitgegroeid tot een topspeler. Eerder richtte het bedrijf zich alleen op internet, maar inmiddels is daar ook telefonie bijgekomen. Door de groei die de organisatie heeft meegemaakt, is logischerwijs ook het aantal vragen van klanten toegenomen. Om die reden heeft Scarlet ervoor gekozen een extra communicatiekanaal in te zetten: T5 Live Chat.

“Wij vinden het belangrijk om onze klanten een snelle en kwalitatief hoogstaande service te leveren en bieden ze daarom het liefst zoveel mogelijk communicatiekanalen aan. Dat maakt het zowel voor hen als voor ons makkelijker; de klant kan kiezen voor het communicatiekanaal van zijn voorkeur en voor ons verminderen de wachtrijen per kanaal. Bovendien onderscheiden we ons op deze manier van de concurrentie”, verklaart Luc Vos, Head of Customer Care Operation bij Scarlet. “Onze doelgroep is over het algemeen vrij jong, kan goed met computers omgaan en staat ervoor open op deze manier met ons te communiceren. We hebben dan ook al vele positieve geluiden gehoord over de Live Chat.”

Vos vervolgt: “Al jarenlang werken wij met Trinicom samen en deze samenwerking bevalt uitstekend. Eerder hebben zij T5 Web selfservice en T5 E-mail response management bij ons geïmplementeerd, waardoor wij de vragenstroom van klanten al veel beter onder controle hadden. Met de uitbreiding van T5 Live Chat binnen ons klantcontactcenter, kunnen wij dit nog verder optimaliseren.”

Koen Prikken, directeur Trinicom Belgie: “Scarlet is een telecommunicatiebedrijf dat zich richt op consumenten met oog voor de beste prijs-kwaliteitverhouding. Bij de goede kwaliteit van een product hoort natuurlijk ook een goede klantenservice en wij zijn ervan overtuigd dat de combinatie van de modules T5 Web selfservice, T5 E-mail response management en T5 Live Chat daaraan een belangrijke bijdrage levert.

Over Trinicom
Trinicom is de grootste leverancier van multichannel-klantinteractiesoftware van het Europese vasteland en is door internationaal onderzoeksbureau Gartner, Inc. als één van dertien bedrijven wereldwijd gepositioneerd in het Magic Quadrant voor CRM Web Customer Service 2011. Onze visie is dat waardevolle interacties leiden tot tevreden klanten en win-win-relaties. Als Nederlandse onderneming richt Trinicom zich primair op de ontwikkeling, implementatie en ondersteuning van haar oplossing Trinicom 5 (T5), bestaande uit web selfservice, e-mail response management, call management, live chat, chatbot, brief, fax- en baliecontact en webcare. Deze op internettechnologie gebaseerde standaardoplossing is geheel in te richten op het klantcontactproces van een organisatie en zorgt ervoor dat de belangrijkste klantcontacten snel en uniform worden afgehandeld vanuit één centrale kennisbank. Tevens adviseert Trinicom klanten bij het optimaal inrichten van een multi-channel contactcenter. Daarbij ligt de nadruk op het verbeteren van de serviceverlening via internet, e-mail, live chat en telefoon en het verlagen van de servicekosten. Trinicom mag toonaangevende organisaties tot haar klantenkring rekenen, waaronder Test Aankoop, Luminus, VRT (Vlaamse Radio- en Televisieomroep), Concentra, De Persgroep, Universiteit Gent, Sabam en Lampiris in België en Agis Zorgverzekeringen, Albelli, Cendris, Canal Digitaal, Carglass, Conrad Electronic, De Kindertelefoon, De Telefoongids/Gouden Gids, Rabobank, Rijksuniversiteit Groningen, Telfort, Thomas Cook, TUI en Univé in Nederland. Voor meer informatie zie: www.trinicom.be en www.trinicom.nl.

Voor redactionele informatie
Influx PR, Hilde Mussche / Corrie Lalkens, Stoomwezenstraat 33, 7321 AE Apeldoorn, tel: 055 - 366 30 34, e-mail: trinicom@influx-pr.com.
Laatste van Trinicom
TRINICOM & DE KINDERTELEFOON WINNEN CUSTOMER SERVICE ONLINE AWARD

Trinicom en Klantcontact Monitor bundelen krachten

Grote verschillen in waardering klantenservice tussen diverse sectoren
Verstreken tijd: 9 jaar en 126 dagen
Trinicom contact

Logo Trinicom

info@trinicom.nl
  www.trinicom.nl
Trinicom sociaal

Logo SKEPP B.V.
Logo Giarte
Logo Pegamento
Logo BitcoinKoers.com
Logo Make Media Great Again (MMGA)
Logo Heliview Conferences & Training
Logo Data Matters BV
Logo Claim24
Logo Inserve
Logo Distology Nederland B.V.
Logo ID Control
Logo Korton Group
Logo QuandaGo
Logo Relined Fiber Network
Logo Avinty (GGZ)
Logo PayIBAN BV
Logo PlanMen
Logo Guardian360 bv
Logo Boys with Brains
Logo Broad Horizon
Logo Unexus B.V.
Logo Boys with Brains
Logo PayIBAN BV
Logo iQibt B.V.
Logo Orange Cyberdefense Netherlands B.V.
Logo Ivanti
Logo Greenhouse Datacenters
Logo Youfone
Logo BPSolutions BV