www.marcommit.nlwww.lubbersdejong.nlHerken zakelijke websitebezoekerswww.LVTPR.com
Datum: (9 jaar en 24 dagen geleden)
PR: Evident PR

Trinicom verwelkomt Patrick van Eijl als salesmanager new business

Wilp, 27 oktober 2011 – Trinicom, marktleidend leverancier van softwareoplossingen voor het afhandelen van klantcontacten, heeft Patrick van Eijl aangesteld als salesmanager new business. Binnen deze functie is Van Eijl verantwoordelijk voor de acquisitie van nieuwe klanten, die met de klantcontactsoftware T5 van Trinicom hun klantcontacten snel en uniform kunnen afhandelen.

Patrick van Eijl (32) heeft als senior salesmanager bij Livecom veel ervaring opgedaan met het acquireren van nieuwe klanten en het uitbreiden van diensten bij bestaande klanten. Daarnaast was hij betrokken bij het aanstellen en begeleiden van nieuwe commerciële medewerkers en gaf hij trainingen aan contactcentermanagers over het gebruik van de Livecom-software.

Patrick van Eijl: “Ik ga altijd voor kwaliteit en langetermijn-relaties. Daarom was ik op zoek naar een partij met een duidelijke focus en propositie. En die heb ik bij Trinicom, die als marktleider bewijst over robuuste klantcontactsoftware te beschikken, gevonden. Ik verwacht bij Trinicom nog verder te kunnen groeien als salesmanager. Het onthaal van mijn nieuwe collega’s hier in Wilp was warm, het voelt goed om hier te zijn!”

Sander Spiegelenberg, sales- en marketingdirector bij Trinicom: “Dankzij zijn ervaring, expertise en frisse blik vormt Patrick een uitstekende aanvulling op ons team. Wij zijn dan ook zeer te spreken over het feit dat Patrick onze organisatie komt versterken en we zijn ervan overtuigd dat nieuwe klanten kunnen profiteren van zijn enthousiaste, klantgerichte instelling.”

Trinicom, Lathmerweg 5, 7384 AD Wilp, Tel: 088 010 83 00 - E-mail: marketing@trinicom.nl, Website: www.trinicom.nl

Over Trinicom
Trinicom is de grootste leverancier van multichannel-klantinteractiesoftware van het Europese vasteland en is door internationaal onderzoeksbureau Gartner, Inc. als één van dertien bedrijven wereldwijd gepositioneerd in het Magic Quadrant voor CRM Web Customer Service 2011. Onze visie is dat waardevolle interacties leiden tot tevreden klanten en win-win-relaties. Als Nederlandse onderneming richt Trinicom zich primair op de ontwikkeling, implementatie en ondersteuning van haar oplossing Trinicom 5 (T5), bestaande uit web selfservice, e-mail response management, call management, live chat, chatbot, brief, fax- en baliecontact en webcare. Deze op internettechnologie gebaseerde standaardoplossing is geheel in te richten op het klantcontactproces van een organisatie en zorgt ervoor dat de belangrijkste klantcontacten snel en uniform worden afgehandeld vanuit één centrale kennisbank. Tevens adviseert Trinicom klanten bij het optimaal inrichten van een multi-channel contactcenter. Daarbij ligt de nadruk op het verbeteren van de serviceverlening via internet, e-mail, live chat en telefoon en het verlagen van de servicekosten. Trinicom mag toonaangevende organisaties tot haar klantenkring rekenen, waaronder Agis Zorgverzekeringen, Albelli, Cendris, Canal Digitaal, Carglass, Conrad Electronic, De Kindertelefoon, De Telefoongids/Gouden Gids, IKEA, Rabobank, Rijksuniversiteit Groningen, Telfort, Thomas Cook, TUI en Univé. Voor meer informatie zie: www.trinicom.nl.

Voor redactionele informatie
Influx PR, Hilde Mussche / Corrie Lalkens, Stoomwezenstraat 33, 7321 AE Apeldoorn, tel: 055 - 366 30 34, e-mail: trinicom@influx-pr.com.

Patrick van Eijl
Laatste van Trinicom
TRINICOM & DE KINDERTELEFOON WINNEN CUSTOMER SERVICE ONLINE AWARD

Trinicom en Klantcontact Monitor bundelen krachten