www.lubbersdejong.nlwww.marcommit.nlwww.marcommit.nlwww.LVTPR.com

Lexmark breidt SmartSolutions-gamma uit met zes nieuwe oplossingen

Naarden, 18 oktober 2011 – Lexmark International Inc., ontwikkelaar, fabrikant en leverancier van print- en imagingoplossingen, heeft zijn SmartSolutions-portfolio aangevuld met zes nieuwe applicaties. Deze oplossingen verhogen de efficiëntie bij uiteenlopende activiteiten, zoals het scannen en printen van documenten, het adresseren van enveloppen, het zoeken van routebeschrijvingen en weersvoorspellingen en het recyclen van lege inktpatronen.

Het SmartSolutions-gamma is een succesvolle serie van enterprise workflow-oplossingen ter ondersteuning van het Inkjet All-In-One-portfolio. Via deze applicaties kunnen kleine en middelgrote ondernemingen het maximale uit hun All-In-One-apparaten halen. Dankzij een rechtstreekse internetverbinding geven snelkoppelingen onmiddellijk toegang tot veelgebruikte afdruk-, kopieer-, fax- of scantaken en persoonlijk afgestemde inhoud zoals online fotocollecties. De uitbreiding die Lexmark aankondigt, maakt zowel de basic print- en scanopdrachten als de meer persoonlijk getinte activiteiten, zoals routebeschrijvingen en weersvoorspellingen, onmiddellijk beschikbaar zonder tussenkomst van een computer.

Met de Scan to Network Share en Print from Network Share is het managen van data niet langer een tijdrovende activiteit voor kleine en middelgrote ondernemers. Lexmark biedt met deze twee SmartSolutions een eenvoudige weg naar het uploaden, terugvinden en afdrukken van belangrijke documenten uit een gedeeld netwerk:

Scan To Network Share: Verklein de kans dat belangrijke informatie zoek raakt door documenten rechtstreeks in te scannen en naar het gedeelde netwerk te uploaden.
Print From Network Share: Altijd een directe toegang tot het gedeelde netwerk zodat printen van bedrijfsdocumenten in één klik mogelijk wordt.
    Daarnaast wordt het adresseren van enveloppen zeer eenvoudig dankzij de Envelope Wizard. Via het touchscreen van het All-In-One-toestel kan de gebruiker nu snel en gemakkelijk het juiste adres op het juiste formaat envelop plaatsen en afdrukken.

De MapQuestSolutions scheppen in één slag duidelijkheid in het verkeersnetwerk. De nieuwe oplossingen stellen de gebruiker in staat routebeschrijvingen te printen en belangrijke locaties op te zoeken op een snelle en eenvoudige manier, direct via het All-In-One-toestel:

MapQuest: Zonder de computer aan te zetten, kan de gebruiker een routebeschrijving opzoeken en afdrukken voor onderweg.
    MapQuestConcierge: Deze gids toont in één oogopslag handige en leuke bestemmingen zoals restaurants of attracties.

In samenwerking met AccuWeather, ‘s werelds grootste en multimediale weerstation, lanceert Lexmark eveneens de AccuWeather SmartSolution. Bedrijven die in hun activiteiten afhankelijk zijn van de weersomstandigheden kunnen via deze oplossing binnen één klik hun planning afstemmen op accurate weersvoorspellingen.

Tot slot kunnen gebruikers met de nieuwe Cartridge Recycling SmartSolution op een eenvoudige manier recyclingzakjes bestellen, rechtstreeks via het touchscreen van de printer. In deze verpakkingen kunnen bedrijven hun lege inktpatronen verzamelen en terugsturen naar Lexmark , die zorgt voor de recycling van de inktpatronen.

Voor meer informatie over het uitgebreide SmartSolutions-portfolio, ga naar de website.

Over Lexmark

Lexmark International, Inc. (NYSE: LXK) levert aan ondernemingen van elke grootte een brede waaier van producten, software, oplossingen en diensten voor afdruk en beeldweergave die helpen om minder af te drukken en om productiever te zijn. Perceptive Software, een autonoom softwarebedrijf binnen Lexmark, is een toonaangevend leverancier van software voor bedrijfsinformatiebeheer die organisaties helpt om de volledige levenscyclus van hun documenten en informatie moeiteloos te beheren. Dit vereenvoudigt hun bedrijfsprocessen en leidt tot grotere bedrijfsefficiëntie. Lexmark verkocht zijn producten in 2010 in meer dan 170 landen, en boekte een omzet van meer dan 4 miljard dollar.

Wilt u meer informatie over Lexmark? Surf dan naar www.lexmark.nl. Wilt u meer informatie over Perceptive Software? Surf dan naar www.perceptivesoftware.com.

Blijf op de hoogte van Lexmark: lees de Lexmark Facebook page en volg ons op Twitter @LexmarkNL

Blijf op de hoogte van Perceptive Software: lees de Perceptive Software Facebook page en volg ons op Twitter, www.twitter.com/perceptivesw.

Lexmark en Lexmark met het diamantlogo zijn handelsmerken van Lexmark International, Inc., gedeponeerd in de Verenigde Staten en/of in andere landen. Alle andere handelsmerken zijn eigendom van hun respectievelijke eigenaars.

Voor verdere persinformatie, hoge resolutie fotomateriaal of een interview kunt u kijken op http://bit.ly/nKNEzT of contact opnemen met Janneke de Vries van LEWIS – Global Public Relations:
    Fax: +31 (0) 40 235 4601
    E-mail: janneke.devries@lewispr.com
    www.lewispr.com

Voor meer informatie over Lexmark kunt u contact opnemen met:
    Petra Nemitz
    E-mail: petra.nemitz@lexmark.be
    Laatste van Lexmark International
    Lexmark verbetert wereldwijd partnerprogramma

Lexmark levert veelzijdige A3-MFP's voor middelgrote werkgroepen

Lexmark ontvangt Summer 2018 Pick-award
    Lexmark Intern.. contact

Logo Lexmark International

Lexmark Intern.. sociaal

Lexmark Intern.. tweets

Logo Maunt
    Logo Siemens Mobility B.V.
    Logo Synobsys
    Logo PA Consulting
    Logo Zoom
    Logo Red Hat, Inc.