Datum: (2488 dagen oud)
PR: Evident PR

Rapportageomgeving Trinicom 5 volledig vernieuwd

Meer inzicht in contactafhandeling, service level performance en gebruik van kennisbank

Wilp, 29 september 2011 – Trinicom, marktleidend leverancier van softwareoplossingen voor het afhandelen van klantcontacten, heeft binnen haar klantcontactoplossing T5 de rapportageomgeving geheel vernieuwd. De rapportages geven meer inzicht in de contactafhandeling, de service level performance, het gebruik van de kennisbank en daarmee in de algehele performance van het contactcenter. Deze nieuwe release sluit optimaal aan bij de klantcontactprocessen van de klant.

De vernieuwde rapportageomgeving bevat drie onderdelen. Het eerste onderdeel geeft informatie over alles met betrekking tot de operationele contactafhandeling, zoals het beheren van wachtrijen en inzicht in verwerkte contacten. Het tweede onderdeel biedt inzicht in ‘Servicelevels en Performance’, hiermee kan de contactcentermanager SLA-cijfers en doorlooptijden bekijken tot op individueel niveau. Zo wordt per medewerker duidelijk wat het onderwerp van een contact was en hoe snel het is afgehandeld. Het derde onderdeel genereert relevante informatie over het kennisbankgebruik, door zowel klanten als medewerkers. Voor het contactcenter levert de vernieuwde rapportageomgeving naast meer inzicht in de bovengenoemde aspecten, de mogelijkheid om verbeterde en uitgebreide filters te gebruiken waardoor specifieke informatie kan worden geraadpleegd. Bovendien zijn de interface en indeling van de rapportages verbeterd, waardoor een duidelijker overzicht ontstaat.

Wilco Rietberg, directeur van Trinicom: “We houden de markt in de gaten en sparren met klanten om zo de bestaande functionaliteiten verder te ontwikkelen. Op die manier hebben onze klanten optimale inspraak bij het samenstellen van de inhoud van de rapportages en de daarbij gekozen vormgeving. Zo willen wij bereiken dat onze oplossing nog beter werkt dan voorheen, aansluit bij de behoeftes en wensen van de klant, zonder het voor hen ineens heel anders of ingewikkeld te maken.”

Rietberg vervolgt: “Met deze nieuwe release van de rapportageomgeving hebben we weer een goede stap voorwaarts gemaakt: de nieuwe rapporten zijn gemakkelijk instelbaar en opvraagbaar en sluiten optimaal aan bij de bedrijfsprocessen van de klant. Een groot voordeel is dat het opvragen van rapporten geen invloed heeft op de productieomgeving, waardoor contactcenters rapportages kunnen maken zonder snelheidsverlies. Zo blijven wij bezig om T5 te ontwikkelen en te optimaliseren!”

Trinicom, Lathmerweg 5, 7384 AD Wilp, Tel: 088 010 83 00 - E-mail: marketing@trinicom.nl, Website: www.trinicom.nl

Over Trinicom
Trinicom is de grootste leverancier van multichannel-klantinteractiesoftware van het Europese vasteland en is door internationaal onderzoeksbureau Gartner, Inc. als één van dertien bedrijven wereldwijd gepositioneerd in het nichekwadrant van het Magic Quadrant voor CRM Web Customer Service 2011. Onze visie is dat waardevolle interacties leiden tot tevreden klanten en win-win-relaties. Als Nederlandse onderneming richt Trinicom zich primair op de ontwikkeling, implementatie en ondersteuning van haar oplossing Trinicom 5 (T5), bestaande uit web selfservice, e-mail response management, call management, live chat, chatbot, brief, fax- en baliecontact en webcare. Deze op internettechnologie gebaseerde standaardoplossing is geheel in te richten op het klantcontactproces van een organisatie en zorgt ervoor dat de belangrijkste klantcontacten snel en uniform worden afgehandeld vanuit één centrale kennisbank. Tevens adviseert Trinicom klanten bij het optimaal inrichten van een multi-channel contactcenter. Daarbij ligt de nadruk op het verbeteren van de serviceverlening via internet, e-mail, live chat en telefoon en het verlagen van de servicekosten. Trinicom mag toonaangevende organisaties tot haar klantenkring rekenen, waaronder Agis Zorgverzekeringen, Albelli, Cendris, Canal Digitaal, Carglass, Conrad Electronic, De Kindertelefoon, De Telefoongids/Gouden Gids, IKEA, Rabobank, Rijksuniversiteit Groningen, Telfort, Thomas Cook, TUI en Univé. Voor meer informatie zie: www.trinicom.nl.

Voor redactionele informatie
Influx PR, Hilde Mussche / Corrie Lalkens, Stoomwezenstraat 33, 7321 AE Apeldoorn, tel: 055 - 366 30 34, e-mail: trinicom@influx-pr.com.