Herken zakelijke websitebezoekerswww.LVTPR.comwww.lubbersdejong.nlwww.marcommit.nl
Datum: (10 jaar en 39 dagen geleden)

Astaro brengt nieuwe versie uit van het populaire kantoorbeveiligingsproduct Astaro RED

Dankzij allerlei verbeteringen is Astaro RED nog gemakkelijker te implementeren en beheren

Rotterdam, 7 september 2011 – Astaro, onderdeel van Sophos en een van de grootste leveranciers van oplossingen voor Unified Threat Management, kondigt vandaag revisie 2 van Astaro RED 10 aan. Deze nieuwe versie van de populaire kantoorbeveiligingssoftware biedt nieuwe functies waarmee het beveiligen van externe vestigingen nog eenvoudiger wordt en beveiligingsproblemen door downtime kunnen worden vermeden.

Astaro RED werd halverwege 2010 geïntroduceerd en er zijn wereldwijd zo'n 8.600 eenheden van verkocht. Astaro RED is de eerste beveiligingsoplossing die complete en centraal beheerde Unified Threat Management biedt en wordt gezien als een revolutionaire methode voor het beveiligen van externe vestigingen. Het biedt bedrijven de mogelijkheid om hun externe kantoren binnen enkele minuten aan te sluiten op het hoofdkantoor, zonder dat daar technische expertise voor nodig is op de betreffende locatie.

Naar aanleiding van de feedback van gebruikers van Astaro RED en de partnercommunity heeft het bedrijf diverse verbeteringen aangebracht aan het populaire product. De volgende stap in de evolutie van Astaro RED omvat de toevoeging van een USB-poort, ondersteuning voor duel-firmware en meer statusled's voor snelle diagnoses. Deze verbeteringen maken de installatie en het beheer van de beveiliging van externe kantoren nog eenvoudiger.

Astaro Security Gateway (ASG)
Revisie 2 van Astaro RED 10 wordt ondersteund door alle Astaro Security Gateway (ASG)-softwarereleases vanaf V7.508. Astaro introduceerde overigens deze zomer ASG versie 8.2. ASG bestaat natuurlijk uit een firewall, maar kan ook e-mail- en webverkeer controleren en blokkeren. Versie 8.2. brengt meer dan 60 verbeteringen en nieuwe functionaliteiten waaronder Application Control (Next Generation Firewall), Interactive Web Reporting en een nieuwe authentication agent. De nieuwe versie verbetert de netwerk performance en geeft meer inzicht in en controle over het gehele netwerk.

Over Astaro
Met meer dan 60.000 installaties over de hele wereld beschermt Astaro de netwerken van bedrijven, scholen, ziekenhuizen en overheden tegen bedreigingen van de IT-beveiliging. Astaro combineert de allernieuwste technologieën in all-in-one oplossingen die eenvoudig zijn te implementeren en beheren. Met behulp van een wereldwijd netwerk van gecertificeerde partners biedt Astaro complete bescherming voor hoofdkantoren, bijkantoren en datacenters. Astaro, dat is opgericht in 2000 en recent is overgenomen door Sophos, heeft een sterke positie in de snelgroeiende markt voor Unified Threat Management. Meer informatie op www.astaro.com.

Voor meer persinformatie:
Yellow Communications, Lotte Nijkamp, telefoon 023 555 34 24, e-mail lotte@yellow-communications.com
Laatste van Astaro

Logo People First Group
Logo Arrow Electronics
Logo Schneider Electric
Logo Momentive (voorheen SurveyMonkey)
Logo Zoom
Logo Ivanti