Contentbureauwww.marcommit.nlwww.lubbersdejong.nlwww.EVENTIVE.nl
2476 volgers blijven op de hoogte!
PR: Evident PR

Trinicom optimaliseert klantcontact bij Pabo

Wilp, 30 augustus 2011 – Marktleider in erotica en lifestyle-producten Pabo heeft voor de optimalisatie van zijn klantcontact gekozen voor de T5-software van Trinicom, marktleidend leverancier van softwareoplossingen voor het afhandelen van klantcontacten. Pabo, dat behoort tot het in Duitsland beursgenoteerde concern Beate Uhse en vertegenwoordigd is in acht landen, is opgericht in 1984 en sindsdien uitgegroeid tot Europa’s grootste retailer op het gebied van erotische producten. Pabo wil met T5 vragen van klanten sneller en klantvriendelijker afhandelen en op deze manier up-to-date blijven binnen de wereld van postorderbedrijven en webshops.

De afgelopen jaren heeft de internettechnologie een grote sprong voorwaarts gemaakt en dat is een ontwikkeling die ook Pabo aan den lijve heeft ondervonden. Terwijl enkele jaren geleden nog alle bestellingen via de catalogus werden gedaan, bereikt nu meer dan tweederde deel van de klanten Pabo via de website.

Brigiet Stellaard, Manager Customer Service bij Pabo: “Voor ons is het van groot belang om op deze ontwikkeling in te spelen. Wij staan dagelijks in contact met onze vijf miljoen klanten, zij waarderen een snelle, goede en vriendelijke service. De investering in het klantcontact via de aanschaf van T5 gaat ons daarbij verder helpen en daarmee maken wij het verschil ten opzichte van onze concurrenten. De online bezoeker heeft tenslotte 24 uur per dag de mogelijkheid om het aanbod te bekijken en te bestellen. Op het moment dat zij vragen hebben, is het voor ons cruciaal dat wij die zo snel en goed mogelijk beantwoorden. Anders is het heel simpel en zijn de bezoekers met één klik op een andere website. Daarbij komt dat een gerichte en uitermate klantvriendelijke service bij ons hoog in het vaandel staat, maar we merkten dat we op dat gebied achter lagen. Om deze achterstand in te halen en om onze bezoekers een optimale service te bieden, hebben wij gekozen voor de implementatie van de T5-modules Web selfservice, E-mail management, Live Chat en Call management.”

“De centrale kennisbank zien wij als één van de grote voordelen van T5. Hierin verzamelen we de informatie die we via alle contactkanalen binnen krijgen en die we later opnieuw kunnen gebruiken. Daardoor kunnen we onze interne processen blijven optimaliseren”, aldus Stellaard. “Tot nu toe verloopt de implementatie vlekkeloos en ook de samenwerking bevalt uitstekend. Trinicom biedt ons een alles-in-één-oplossing en wij kunnen helemaal zelf bepalen hoe en in welk tempo wij ons klantcontactcenter willen inrichten.”

Wilco Rietberg, directeur van Trinicom: “Zoals bekend wordt klanttevredenheid direct beïnvloed door klantenservice. Door de extra contactmogelijkheden die de klant nu bij Pabo krijgt, zal de klanttevredenheid ook enorm toenemen. Bovendien zijn veel werkzaamheden van de medewerkers in het klantcontactcenter nu geautomatiseerd, waardoor zij hun tijd gerichter aan de klant kunnen besteden.”

Trinicom, Lathmerweg 5, 7384 AD Wilp, Tel: 088 010 83 00 - E-mail: marketing@trinicom.nl, Website: www.trinicom.nl

Over Trinicom
Trinicom is marktleidend leverancier van geavanceerde softwareoplossingen voor het afhandelen van klantcontacten.Als Nederlandse onderneming richt Trinicom zich primair op de ontwikkeling, implementatie en ondersteuning van haar oplossing Trinicom 5 (T5™), bestaande uit Web selfservice, E-mail response management, Call Management, Live Chat, Chatbot, Brief, fax- en baliecontact en Webcare.
Deze op internettechnologie gebaseerde standaardoplossing is geheel in te richten op het klantcontactproces van een organisatie en zorgt ervoor dat de belangrijkste klantcontacten snel en uniform worden afgehandeld vanuit één centrale kennisbank. Tevens adviseert Trinicom klanten bij het optimaal inrichten van een multi-channel contactcenter. Daarbij ligt de nadruk op het verbeteren van de serviceverlening via internet, e-mail, live chat en telefoon en het verlagen van de servicekosten. Trinicom mag toonaangevende organisaties tot haar klantenkring rekenen, waaronder Agis Zorgverzekeringen, Albelli, Carglass, Cendris, Conrad Electronic, De Kindertelefoon, Ikea, Neckermann.com, Pabo, De Telefoongids/Gouden Gids, Rabobank, Rijksuniversiteit Groningen, Thomas Cook en Univé verzekeringen. Voor meer informatie zie: www.trinicom.nl.

Voor redactionele informatie
Influx PR, Hilde Mussche / Corrie Lalkens, Stoomwezenstraat 33, 7321 AE Apeldoorn, tel: 055 - 366 30 34, e-mail: trinicom@influx-pr.com.
Eerder van Trinicom
27 apr 2012 TRINICOM & DE KINDERTELEFOON WINNEN CUSTOMER SERVICE ONLINE AWARD

23 apr 2012 Trinicom en Klantcontact Monitor bundelen krachten

29 mrt 2012 Grote verschillen in waardering klantenservice tussen diverse sectoren
Trinicom contact

Logo Remain Software
Logo Levelfour
Logo Botz4U
Logo SecureLink Nederland B.V.
Logo True B.V.
Logo Curvature
Logo HPS Connectivity Solutions
Logo Dataplace
Logo Global Knowledge
Logo Global Knowledge
Logo PQR B.V.
Logo Belcentrale.nl
Logo Totaalbesparen.com
Logo Veeam Software
Logo Flanderijn
Logo Solar Nederland B.V.
Logo devolo
Logo Citrix
Logo BCT
Logo Onguard
Logo Palo Alto Networks
Logo maincubes B.V.
Logo QA Consulting
Logo Pegasystems
Logo Shippeo
Logo Protime BV
Logo Intermax

- ICT bedrijf
- ICT PR-bureau
Persberichten.com is hèt platform voor alle ICT gerelateerde persberichten.

www.EVENTIVE.nlwww.marcommit.nlwww.lubbersdejong.nlwww.LVTPR.nl