www.marcommit.nlwww.marcommit.nlwww.lubbersdejong.nlwww.EVENTIVE.nl
2479 volgers blijven op de hoogte!
PR: Evident PR

Trinicom introduceert nieuwe release T5

Nieuwe functionaliteiten in Release 5.14 binnen de service level berekening en compleet nieuwe rapportageomgeving

Wilp, 29 juli 2011 – Trinicom, marktleidend softwareleverancier voor het afhandelen van klantcontacten, introduceert de nieuwe release van Trinicom T5: versie 5.14. Met deze nieuwe release wil Trinicom het klantcontactproces van haar klanten nog verder aanscherpen.

Service level berekening en escalatieproces
In deze nieuwe T5-release is de service level berekening en het escalatieproces uitgebreid en verbeterd. Zo is het mogelijk om afwijkende openingsdagen te definiëren en de responstijden in minuten op te geven.

Postcodecheck
In release 14 is een postcodecheck (via Webservices.nl) opgenomen. Met deze service is het mogelijk bijvoorbeeld het adres van de klant op te zoeken op basis van de postcode en het huisnummer. Deze service helpt bij het identificeren van klanten en het uniform opslaan van de adresgegevens in T5.

Extra functionaliteiten
In de nieuwe release is tevens een aantal extra functionaliteiten opgenomen waardoor T5 nog flexibeler wordt. Diverse verbeteringen zijn aangebracht: het gebruik van bijlagen is uitgebreid en contacten kunnen eenvoudig naar de juiste afdeling worden doorgestuurd. Verder is het kennisgidsengedeelte uitgebreid met de mogelijkheid om de teksten, die worden meegegeven aan de matrixdialogen, vrij te definiëren en om een omschrijving aan elke kennisgids te geven. Daarnaast kan de beheerder zelf een code toevoegen aan de T5-pagina’s waarmee bijvoorbeeld een trackingcode voor Google Analytics in T5 kan worden geplaatst.

Nieuwe rapportageomgeving
Een belangrijke uitbreiding voor Trinicom T5 is de nieuwe rapportageomgeving die in release 14.1 beschikbaar wordt gesteld. Deze nieuwe Business Intelligence-oplossing bestaat uit drie verschillende onderdelen: dashboard, rapportage en analyse. Het dashboard wordt gebruikt om informatie in het hier en nu te sturen, de rapportage om de informatie over de afgelopen periode te beoordelen en dankzij de analyse kunnen op basis van die informatie bepaalde trends worden gesignaleerd. In deze nieuwe omgeving zijn de productie- en rapportageomgeving van elkaar gescheiden. Zo worden rapporten veel sneller opgehaald en wordt het T5-systeem niet belast. Deze oplossing biedt een volledig nieuwe set van standaard rapportages met extra mogelijkheden, waaronder meer opties om te exporteren, een koppeling met het T5-productiesysteem voor gedetailleerde informatie en het printen van rapporten.

Wilco Rietberg, directeur van Trinicom: “Met trots presenteren wij onze nieuwe release van T5. Met behulp van alle klantenfeedback uit de ideaFactory - de tool waarin klanten eenvoudig kunnen aangeven welke aanpassingen zij graag gerealiseerd zien in T5 - en de vele gebruikerservaringen kunnen wij T5 op een efficiënte manier blijven uitbouwen.

Trinicom, Lathmerweg 5, 7384 AD Wilp, Tel: 088 010 83 00 - E-mail: marketing@trinicom.nl, Website: www.trinicom.nl

Over Trinicom

Trinicom is marktleidend leverancier van geavanceerde softwareoplossingen voor het afhandelen van klantcontacten. Trinicom is een Nederlandse onderneming en richt zich primair op de ontwikkeling, implementatie en ondersteuning van haar oplossing Trinicom 5 (T5™), bestaande uit de modules Web selfservice, E-mail response management, Live Chat, Call management, Chatbot en Brief-, fax- en baliecontact. Deze op internettechnologie gebaseerde standaardoplossing is geheel in te richten op het klantcontactproces van een organisatie en zorgt ervoor dat de belangrijkste klantcontacten snel en uniform worden afgehandeld vanuit één centrale kennisbank. Tevens adviseert Trinicom klanten bij het optimaal inrichten van een multi-channel contactcenter. Daarbij ligt de nadruk op het verbeteren van de serviceverlening via internet, e-mail, live chat en telefoon en het verlagen van de servicekosten. Trinicom mag toonaangevende organisaties tot haar klantenkring rekenen, waaronder Agis Zorgverzekeringen, Albert Heijn, Albelli, Carglass, Cendris, Cheaptickets.nl, Conrad Electronic, De Kindertelefoon, De Telefoongids/Gouden Gids, Rabobank, Rijksuniversiteit Groningen, Thomas Cook en Univé verzekeringen. Voor meer informatie zie: www.trinicom.nl.

Voor redactionele informatie
Influx PR, Hilde Mussche / Corrie Lalkens, Stoomwezenstraat 33, 7321 AE Apeldoorn, tel: 055 - 366 30 34, e-mail: trinicom@influx-pr.com.
Eerder van Trinicom
27 apr 2012 TRINICOM & DE KINDERTELEFOON WINNEN CUSTOMER SERVICE ONLINE AWARD

23 apr 2012 Trinicom en Klantcontact Monitor bundelen krachten

29 mrt 2012 Grote verschillen in waardering klantenservice tussen diverse sectoren
Trinicom contact

Logo Cumulus Networks

- ICT bedrijf
- ICT PR-bureau
Persberichten.com is hèt platform voor alle ICT gerelateerde persberichten.

Contentbureauwww.marcommit.nlwww.lubbersdejong.nlwww.LVTPR.com