Herken zakelijke websitebezoekersContentbureauwww.lubbersdejong.nlwww.marcommit.nl
Datum: (10 jaar en 103 dagen geleden)
PR: Clarity Benelux

Citrix wederom HP AllianceONE Converged Infrastructure Partner of the Year

Citrix desktopvirtualisatieoplossingen voor het tweede jaar op rij bekroond

Vianen, 23 juni 2011Citrix is bekroond met de HP AllianceONE Partner of the Year Award op het gebied van Converged Infrastructures Oplossingen – Desktopvirtualisatie. Dit is het tweede jaar op  rij dat Citrix deze prijs heeft mogen ontvangen.

Citrix vereenvoudigt de integratie van virtual computing technologieën. De oplossingen helpen gebruikers hun huidige computing infrastructuren te veranderen naar flexibele, op de gebruiker afgestemde on-demand services die gebruikers toestaan te werken vanuit de plek van hun voorkeur. De award toont aan dat de oplossingen van Citrix en HP optimaal op elkaar afgestemd zijn en waarde leveren aan IT-infrastructuren.

Citrix heeft samengewerkt met HP om bedrijven een variabel pakket van software, hardware en service oplossingen aan te bieden die getest en gecertificeerd zijn. Hierdoor worden optimale serverprestaties en goede gebruikerservaringen gerealiseerd. Citrix maakt het voor organisaties mogelijk  om kosten te minimaliseren en efficiëntie voor applicaties en server- en desktopvirtualisatie oplossingen mogelijk te maken. Deze maximaliseren de beschikbaarheid en veiligheid en creëren flexibele omgevingen waar werknemers vanuit elke plek kunnen werken.

“Om aan de veranderende vraag van hun klanten te kunnen blijven voldoen moeten organisaties de time-to-market en time-to-business value versnellen,” zegt Duncan Campbell, Vice President Converged Infrastructure HP. “HP kan met partners als Citrix logge IT-structuren omzetten in een infrastructuur die speciaal ontworpen is om kosten te verlagen en de basis te leggen voor flexibele service delivery."

BERICHT VOOR DE REDACTIE

Over Citrix
Citrix Systems, Inc. (NASDAQ:CTXS) is een aanbieder van virtual computing-oplossingen die gebruikers helpen om overal en op elk apparaat te werken. Meer dan 230.000 bedrijven wereldwijd vertrouwen op de virtuele, desktops, datacenters en meetings van Citrix. Honderd miljoen bedrijfsdesktops worden geleverd met de virtualisatie-, netwerk- en cloud-oplossingen van Citrix en driekwart van de internetgebruikers heeft er dagelijks mee te maken. Citrix werkt samen met 10.000 bedrijven in 100 landen, de jaaromzet in 2010 bedroeg 1,87 miljard.

For Citrix Investors
This release contains forward-looking statements which are made pursuant to the safe harbor provisions of Section 21E of the Securities Exchange Act of 1934.  The forward-looking statements in this release do not constitute guarantees of future performance.  Those statements involve a number of factors that could cause actual results to differ materially, including risks associated with revenue growth and recognition of revenue, products, their development and distribution, product demand and pipeline, economic and competitive factors, the Company’s key strategic relationships, acquisition and related integration risks as well as other risks detailed in the Company’s filings with the Securities and Exchange Commission. Citrix assumes no obligation to update any forward-looking information contained in this press release or with respect to the announcements described herein.

The development, release and timing of any features or functionality described for our products remains at our sole discretion and is subject to change without notice or consultation. The information provided is for informational purposes only and is not a commitment, promise or legal obligation to deliver any material, code or functionality and should not be relied upon in making purchasing decisions or incorporated into any contract.

Voor meer persinformatie kunt u contact opnemen met:

Anne ter Braak
Tel: +31 (0)40 235 4600

E-mail: anne.terbraak@lewispr.com

Nienke Schipper-Pauw van Citrix Systems
Tel: +31 (0)347 324 800

E-mail: Nienke.Schipper@eu.citrix.com

Laatste van Citrix
Citrix® voltooit overname van Wrike

Citrix-onderzoek: Bedrijven lopen toptalent mis als werken op afstand niet permanent wordt omarmd

Citrix breidt mogelijkheden Citrix Workspace uit om welzijn van werknemers te verbeteren
Verstreken tijd: 10 jaar en 103 dagen

Logo Clarity Benelux
Citrix contact

Logo Citrix

info@citrix.nl
  www.citrix.com/nl-nl
Citrix sociaal

Citrix tweets

Logo Reflex Online BV
Logo Blue Dragon
Logo Avinty (GGZ)
Logo MicroFix
Logo Luminis Nederland B.V.
Logo Sortlist
Logo Fullstaq B.V.
Logo umlaut
Logo Sam Media
Logo Alleeninkt.nl
Logo Tesorion
Logo Marco Bouman
Logo Viqtor Davis
Logo Bitcare
Logo Northwave
Logo PQR B.V.
Logo Xperit Solutions B.V.
Logo Tankpas-Aanvragen.nl
Logo Enrise BV
Logo Pure Storage
Logo Pegamento