www.lubbersdejong.nlHerken zakelijke websitebezoekerswww.marcommit.nlwww.LVTPR.com
Datum: (10 jaar en 105 dagen geleden)
PR: LVTPR

100.000ste zakelijke aansluiting voor Oxxio

Focus voortaan op mkb en collectieven

Hilversum, 23 juni 2011 - Oxxio, de vierde energieleverancier van Nederland, heeft de 100.000ste zakelijke aansluiting gerealiseerd. Het energiebedrijf heeft in totaal ruim 750.000 aansluitingen in Nederland, waarvan de grote meerderheid particuliere klanten is. Op de zakelijke markt zal de energieleverancier zich de komende jaren nog sterker gaan richten op mkb-ondernemingen en collectieven.

Oxxio is al sinds 2002 actief met het verkopen van groene stroom en gas aan zakelijke klanten. De zakelijke portefeuille groeide snel, met name binnen het mkb en via overeenkomsten met collectieven zoals brancheverenigingen. Op dit moment heeft Oxxio langjarige samenwerkingsverbanden met onder andere LTO Commerce en BOVAG Ledenwinkel. Door de bundeling van aansluitingen is de energieleverancier in staat deze collectieven een zeer scherp aanbod te doen. Naast collectieven heeft Oxxio veel klanten in de horeca, persoonlijke verzorging en zakelijke dienstverlening. De vierde energieleverancier van Nederland geeft verder actief ondersteuning bij energiebesparing door middel van innovatieve hulpmiddelen, zoals de EnergieManager, een Energiescan en concrete online adviezen. Een belangrijk instrument hierbij is de slimme meter. Die biedt klanten van uur tot uur inzicht in hun verbruik.

“De komende jaren willen we ons succes op de zakelijke mkb-markt vergroten”, zegt Kees Jan Bus, algemeen directeur van Oxxio. “Wij kennen deze markt als geen ander doordat kleine bedrijven qua verbruik te vergelijken zijn met huishoudens. Met onze scherpe variabele tarieven zijn we een van de goedkoopste energieleveranciers op de Nederlandse markt, zoals ook te zien is op verschillende onafhankelijke zakelijke vergelijkingssites. Maar naast ons scherpe aanbod helpen we ook actief bij het besparen op het energieverbruik. Dit betekent dat ondernemers bij Oxxio nooit te veel betalen.”

Prijs
Bestaande zakelijke klanten kunnen meedingen naar een gratis onafhankelijk energieonderzoek binnen hun organisatie. Daarbij krijgen zij een budget van € 5000,- om de energiebesparende oplossingen direct te kunnen toepassen. Daarnaast viert Oxxio de honderdduizendste zakelijke aansluiting met de verloting van tien iPads onder bestaande zakelijke klanten. Meer informatie hierover is te vinden op www.honderdduizendklanten.nl.

Over Oxxio
Door klanten voordeel te bieden en ze te helpen met het besparen van energie, is Oxxio sinds de oprichting in 2000 uitgegroeid tot een gerenommeerde energieleverancier. De leverancier van groene stroom en gas richt zich op zowel de consumentenmarkt als het mkb en de grootzakelijke markt. Inmiddels is Oxxio de vierde energieleverancier van Nederland. Vanuit Oxxio4kids, een samenwerking tussen Oxxio en Net4kids, wordt een zinvolle en transparante bijdrage geleverd, die voor honderd procent naar de energievoorziening van kinderhulpprojecten gaat in Azië en Afrika.

Oxxio was sinds 2005 onderdeel van het beursgenoteerde Britse energiebedrijf Centrica plc en heeft per maart 2011 een nieuwe eigenaar gevonden in het Nederlandse energiebedrijf Eneco.

Meer informatie over Oxxio is te vinden op www.oxxiopers.nl en www.oxxio.nl.
Twitter: twitter.com/oxxiopers.

Voor meer informatie:
Oxxio
Richard Spaans
T. 035-6265800
E. R.spaans@oxxio.nl

LVTPR
Marije Perdon / Hanneke Faber
E. Oxxio@lvtpr.nl
Laatste van Oxxio Nederland bv
Oxxio biedt klanten slimme meter via eigen website

Belangstelling voor diensten slimme meter onder Oxxio-klanten blijft groot

Oxxio gooit hoge ogen met iPad-actie
Verstreken tijd: 10 jaar en 105 dagen

Logo LVTPR
Oxxio Nederlan.. contact

Logo Oxxio Nederland bv

info@oxxio.nl
  www.oxxio.nl

Logo MicroFix
Logo Luminis Nederland B.V.
Logo Sortlist
Logo Fullstaq B.V.
Logo umlaut
Logo Sam Media
Logo Alleeninkt.nl
Logo Tesorion
Logo Marco Bouman
Logo Viqtor Davis
Logo Bitcare
Logo TechSoup Nederland
Logo Ossewold.net
Logo NewChannel
Logo PQR B.V.
Logo Xperit Solutions B.V.
Logo Tankpas-Aanvragen.nl
Logo Alleeninkt.nl
Logo Northwave
Logo Boys with Brains
Logo PayIBAN BV
Logo Techone B.V.
Logo Humanwave B.V.
Logo Xperit Solutions B.V.
Logo Zyxel
Logo PA Consulting
Logo Infoblox
Logo Sitecore