Herken zakelijke websitebezoekerswww.lubbersdejong.nlwww.EVENTIVE.nlwww.marcommit.nl
Datum: (10 jaar en 105 dagen geleden)

EasyToBook.com en Ematters de grote winnaars van het Sexy Email Event 2011

EasyToBook.com en haar online marketing bureau Ematters Amsterdam zijn de grote winnaars van het Sexy Email Event 2011 geworden. Het event werd dinsdag 21 juni voor het derde opeenvolgende jaar gehouden en kende net als afgelopen editie weer twee prijzen. Email man/vrouw van het jaar en de “What’s Hot” prijs voor de beste case pitch.

Zes bureaus hadden een innovatieve case gekozen die in 10 minuten aan het publiek werd gepitched. Nadat iedereen de verschillende cases had gehoord, kon er gestemd worden per SMS. Wouter Theijsmeijer Directeur van Ematters presenteerde een mooie case over de pre-trip email die gebouwd is voor de hotel bookings website Easytobook.com. Deze case werd met ruime meerderheid door het publiek als winnaar gekozen. Met name de innovatieve koppelingen met externe partijen als Isango, Amazon, HolidayCars en MSN maakten indruk. Veel partijen in de markt praten er over, maar Ematters heeft het samen met EasyToBook.com daadwerkelijk gerealiseerd.

De grote prijs moest toen nog uitgereikt worden. Wie zou Email man/vrouw van het jaar 2011 worden? In totaal werden door de branche 30 personen aangemeld. Uit deze 30 ontstond een shortlist van drie personen. Onder deze drie Wouter Blok CMO van Easytobook.com. In tegenstelling tot de “What’s Hot” prijs, wordt de Email m/v van het jaar gekozen door een vakjury van 6 personen. De vakjury had voorafgaande aan het event de drie de kandidaten uitgebreid geïnterviewd. Na een spanende race heeft de jury uiteindelijk ervoor gekozen de prijs toe te kennen aan Wouter Blok. Wouter mag zich het komend jaar Email Man van het Jaar noemen.

Wouter Blok CMO Easytobook.com:"Iedere dag zijn we bij EasyToBook en Ematters vol enthousiasme bezig met onze passie voor emailmarketing en het is geweldig om te zien dat dit ook gewaardeerd wordt door de branche. Email kan heel sexy zijn, als je de kunst van het verleiden kent.”

Wouter Theijsmeijer, directeur Ematters:“ Het is altijd leuk een prijs te winnen. Twee prijzen is echt top. Wat het helemaal leuk maakt is dat er zowel een publieksprijs als een juryprijs is uitgereikt en dat beiden de combinatie Easytobook.com en Ematters hebben verkozen tot winnaar. Ik ben erg trots op mijn team en bedank Easytobook.com voor alle mogelijkheden die ze ons geven. Een topklant om voor te mogen werken.”

Over Ematters
Ematters is overtuigd van haar kennis, ervaring en succes in Digital Direct Marketing. Ematters biedt hoog gekwalificeerde dienstverlening aan en is gefocust op het ontzorgen van haar klanten. Door één kennisplek aan te bieden waar klanten zowel hun social media, email als zoekmachine marketing kunnen uitbesteden, is Ematters de partij waarmee bedrijven digitaal de dialoog aangaan met zowel bestaande relaties als nieuwe relaties. Meer informatie is te vinden op www.ematters.nl.

Over EasyToBook.com
Easytobook.com biedt hotels, B&B’s, hostels en appartementen wereldwijd, met focus op de grotere steden en reismarkten. Easytobook.com heeft als doel het boeken van een hotel leuk en zo makkelijk mogelijk te maken. Het is een van de laatste bedrijven voor hotelreserveringen die nog in privébezit is, en het bedrijf stond in 2009 en 2011 in de Deloitte.

Noot voor redacties:
Voor vragen over dit persbericht, digitalekerstkaart.nl of Ematters BV kunt u contact opnemen met Wouter Theijsmeijer: w.theijsmeijer@ematters.nl of 0251-310006.
Laatste van Ematters BV
EasyToBook.com en Ematters winnaars van de Email Marketing Awards 2011

EasyToBook.com en Ematters de grote winnaars van het Sexy Email Event 2011

Websites politieke partijen online (SEO en SEA) slecht vindbaar
Verstreken tijd: 10 jaar en 105 dagen
Ematters BV contact

Logo Ematters BV

info@ematters.nl
  www.ematters.nl
Ematters BV sociaal

Ematters BV tweets

Logo MicroFix
Logo Luminis Nederland B.V.
Logo Sortlist
Logo Fullstaq B.V.
Logo umlaut
Logo Sam Media
Logo Alleeninkt.nl
Logo Tesorion
Logo Marco Bouman
Logo Viqtor Davis
Logo Bitcare
Logo TechSoup Nederland
Logo Ossewold.net
Logo NewChannel
Logo PQR B.V.
Logo Xperit Solutions B.V.
Logo Tankpas-Aanvragen.nl
Logo Alleeninkt.nl
Logo Northwave
Logo Boys with Brains
Logo PayIBAN BV
Logo Techone B.V.
Logo Humanwave B.V.
Logo Xperit Solutions B.V.
Logo Zyxel
Logo PA Consulting
Logo Infoblox
Logo Sitecore