www.LVTPR.comwww.marcommit.nlHerken zakelijke websitebezoekerswww.lubbersdejong.nl
Datum: (9 jaar en 147 dagen geleden)
PR: Co-Workx / Fenceworks

R&M introduceert 48-poorts patchpaneel voor datacenters

Geoptimaliseerd 1U modulair 19" paneel voor koper- en glasvezelbekabeling

9 mei 2011 - R&M, de Zwitserse fabrikant van bekabelingsystemen, introduceert een patchpaneel met hoge dichtheid om kostbare ruimte te besparen in datacenters. Dit nieuwe High Density (HD) paneel biedt namelijk ruimte voor 48 RJ45-poorten in één hoogte eenheid voor toepassing in 19" racks. Het paneel is zowel geschikt voor onafgeschermde en afgeschermde koperbekabeling, als glasvezelaansluitingen. R&M adviseert Cat. 6A modules (conform ISO11801), of de LC duplex en MPO/MTP glasvezeladapters. Het nieuwe HD paneel is speciaal ontwikkeld en geoptimaliseerd voor de hoge snelheid 10 en 40/100 Gigabit Ethernet datanetwerken.

Productinnovaties
R&M's nieuwe HD paneel bevat een aantal innovaties, waaronder geïntegreerde modulehouders met kabelgeleiders en trekontlasting. Daardoor liggen alle kabels in een nette rechte lijn naar achteren en kunnen ze niet worden gedraaid, wat een belangrijke voorwaarde is voor stabiele signaaltransmissie over koperbekabeling. Verder is het paneel zonder speciaal gereedschap vanaf de voorkant te monteren, wat installatie- en onderhoudstijd bespaart. In de onafgeschermde modulehouders zijn extra metalen beschermplaten opgenomen om onderlinge overspraak (ANEXT) tussen onafgeschermde kopermodules te voorkomen. RCDD Gert-Jan Roozeboom, Technical Manager Western Europe van R&M zegt daarover: "Metingen tonen aan dat het nieuwe HD paneel een tot nu toe ongekende ANEXT-marge heeft. Bij gebruik van onafgeschermde koperkabels en connectoren in hoge dichtheid panelen is het noodzakelijk om zoveel mogelijk bescherming te bieden tegen elektromagnetische interferentie". Deze ontwikkeling bevestigt R&M's expertise in afschermende technologie.

Schaalbare oplossing
Het nieuwe HD paneel is een schaalbare oplossing omdat men kan starten met een 24-poorts versie en deze indien nodig later kan uitbreiden. De standaardversie heeft aan de achterzijde een kabelondersteuning, terwijl er ook een uitvoering is met een kortere achterzijde, voor gebruik in compacte racks en verhoogde vloeren. Optioneel is er een kap leverbaar om glasvezelaansluitingen te beschermen. Afgeschermde kopermodules worden tijdens het installeren automatisch geaard. Verder adviseert R&M voor toepassingen in datacenters het gebruik van vooraf gemonteerde kabelbundels om bij het rack alleen nog maar de modules in de modulehouders te hoeven plaatsen.

Vereenvoudiging netwerkbeheer
Om het netwerkbeheer tijdens de gehele levensduur te vereenvoudigen, is het HD paneel voorzien van gegraveerde poortnummers en voldoende ruimte voor labelen. Verder zijn gekleurde stofkapjes leverbaar om het gebruik van de poorten te onderscheiden en is het loskoppelen van patchkabels te voorkomen met opzetclips. Om de toegang tot alle dichtbij elkaar geplaatste connectoren te vereenvoudigen, worden de bovenste en onderste rijen bij koperaansluitingen in tegengestelde richting geplaatst. Bij glasvezelaansluitingen is dat niet het geval, maar die zijn wel goed toegankelijk. "Bij de ontwikkeling van dit hoge dichtheid paneel hebben wij gezorgd voor zoveel mogelijk flexibiliteit en beveiliging voor toepassing in datacenters, zonder installatiebeperkingen", aldus Roozeboom.

Over R&M
Reichle & De-Massari AG (R&M) ontwikkelt en produceert bekabelinginfrastructuren voor communicatienetwerken. Met hoge kwaliteit producten voor koper- en glasvezelnetwerken heeft R&M de reputatie van marktleider in kwaliteit opgebouwd. Het bedrijf is in 30 landen actief met een eigen verkoop- en marketingorganisatie. Met een omzet van CHF 180 miljoen in 2010 (waarvan 75% uit export) en 600 medewerkers, behoort R&M tot de top 500 bedrijven in Zwitserland. Het bedrijf is eigendom van de Reichle-familie en wordt als een onafhankelijk familiebedrijf gerund.
Meer informatie is te vinden op www.rdm.com of www.rdm.com/bnl.

Voor meer informatie kunt u contact opnemen met:
Co-Workx, Peter Gloudemans
Email: peter@co-workx.nl

Het nieuwe HD paneel is geoptimaliseerd voor 48 RJ45-poorten in 1 eenheid van 19’’ racks. De standaardversie heeft voorzieningen voor kabelmanagement, terwijl de basisversie is ingekort voor gebruik in compacte racks en verhoogde vloeren.
Foto: R&M

Het HD paneel van R&M biedt ruimte voor 48 glasvezelverbindingen in 1 eenheid van 19’’ racks. Daarin passen LC duplex en MPO/MTP adapters. Het paneel is geoptimaliseerd voor hoge snelheid datanetwerken (10 en 40/100 Gigabit Ethernet). Een optionele kap beschermt de glasvezelbekabeling.
Foto: R&M

De 24-poorts uitvoering van R&M's HD paneel biedt ruimte voor grote labels in de tweede rij. Deze is op te waarderen naar 48 poorten. Het volledig benutte paneel biedt nog steeds uitgebreide mogelijkheden voor labeling, codering en bescherming.
Foto: R&M

De compacte modulehouder in het HD paneel is een innovatie van R&M. Het bevat een geïntegreerde kabelondersteuning en effectieve trekontlasting. De module is zonder speciaal gereedschap vanaf de voorkant te installeren en te verwijderen.
Foto: R&M
Laatste van R&M Netherlands B.V.
R&MinteliPhy vereenvoudigt netwerkbeheer

R&M en Cofely bundelen krachten in raamovereenkomst

R&M benoemt Michel Riva tot CEO en Richard Eichhorn tot CSO
Hotel Alhambra Palace checkt in bij Infor voor klantenservice van wereld-niveau

World Music Day 2020: aantal abonnementen muziekstreamingdiensten stijgt

Tectrade wordt TTNL, Take IT To The Next Level!

'Fervente Verzamelaars' tentoonstelling bij het CODA Cultuurhuis te Apeldoorn

Aandacht voor sociaal kapitaal essentieel bij ‘hybride werken’

Nieuwste manier om veilig en hygiënisch te betalen voor shop-in-shops, online platforms en marktplaatsen gelanceerd

Nederlandse startups blijven de landelijke # 1 banengroeimotor

Celonis stelt Carl Maas aan als nieuwe country manager Benelux

Global Talk neemt Tolken Select over

TIE Kinetix Presenteert FLOW Partner Automation Versie 2.0
Shippeo Partners with SAP to Bring Real-time and Predictive Information to Transportation for SAP Logistics Business Network

Boomi voor zevende jaar op rij leider in Gartner Magic Quadrant

Stichting Milo vraagt aandacht voor mensen met communicatiebeperkingen tijdens de Internationale maand van de ondersteunde communicatie

Vamp.io lanceert Continuous Cloud Optimizer voor bepalen beste prijs-prestatieverhouding voor Kubernetes en beheersen van sterk stijgende cloudkosten

Arrow Electronics uitgeroepen tot EMEA-distributeur van het jaar tijdens Nutanix .NEXT Digital Experience

IVANTI, GESTEUND DOOR CLEARLAKE CAPITAL EN TA ASSOCIATES, KONDIGT STRATEGISCHE OVERNAMES VAN MOBILEIRON EN PULSE SECURE AAN VOOR VERDERE AUTOMATISERING EN BEVEILGING VAN ENDPOINTS

FinancialForce breidt met nieuw kantoor verder uit in Europa om groeiende EMEA-klantbasis te bedienen

Jamf presenteert innovaties op het gebied van Apple Enterprise Management tijdens Jamf Nation User Conference (JNUC) 2020

Slechts 18 procent van de Britse bedrijven voorbereid op een no-deal Brexit

Greenchoice kiest voor creditmanagementoplossing van FIQAS

Western Digital maakt SanDisk Extreme Portable SSD’s twee keer zo snel

Veeam kiest 50 top EMEA-partners voor nieuwe Accredited Service Partner-onderscheiding

Zscaler breidt strategisch partnership met VMware uit om veilige digitale transformatie te versnellen
Verstreken tijd: 9 jaar en 147 dagen
R&M Netherland.. contact

Logo R&M Netherlands B.V.

+31(55) 368 18 00
  nld@rdm.com