www.marcommit.nlwww.LVTPR.nlwww.EVENTIVE.nlwww.lubbersdejong.nl
2475 volgers blijven op de hoogte!
PR: Marcommit

Ictivity en Scense gaan Consultancy Partnership aan

Rotterdam, 27 april 2011 - ICT dienstverlener Ictivity is het Consultancy Partnership aangegaan met Scense, de snelst groeiende leverancier van workspace management oplossingen. De Scense Workspace Management Suite verandert dure, complexe en gedistribueerde desktop omgevingen in één, effectieve, efficiënte, beheersbare en transparante infrastructuur. Het partnership geeft Ictivity als een van de eersten in Nederland de mogelijkheid om Scense producten te adviseren, implementeren en onderhouden.

Geert Visser, CEO Ictivity, legt uit waarom hij gekozen heeft voor dit partnership: "Ictivity omarmt graag in een vroeg stadium nieuwe producten zodat we onze filosofie van kennishuis en innovatie ook daadwerkelijk naar onze klanten kunnen toebrengen. De werkomgeving van de gebruiker ontwikkelt zich steeds meer naar het ‘bring your own device’ model. Scense Workspace Management software speelt uitstekend in op deze ontwikkelingen. We kijken uit naar een vruchtbare samenwerking."

Marcel Mayer, Partner Sales Manager Scense: “Ik heb Ictivity begin dit jaar direct benaderd omdat ik ze graag als Consultancy Partner met Scense verbinden wilde. Ze zijn beter dan wie dan ook in staat om een product als het onze op de juiste manier te beoordelen en daardoor onderscheiden ze zich bij nieuwe en bestaande projecten. Het zogenaamde ‘nieuwe werken’ dat mogelijk is met het ‘bring your own computer’ model begrijpt Ictivity als geen ander.”

Over de Ictivity Groep:
Ictivity is een onafhankelijke Nederlandse ICT dienstverlener met vestigingen in Eindhoven, Amsterdam en Rotterdam. Meer dan 100 ervaren medewerkers zorgen voor hoogwaardige ICT advies- en implementatiediensten op het gebied van infrastructurele oplossingen (zowel op basis van open- als closed source).

De kernactiviteiten van Ictivity Groep bestaan uit:
  • Consultancy – advies en implementatie gericht op infrastructurele ICT oplossingen
  • Staffing – detachering & outtasking
  • Training – ICT gerichte opleidingen
  • Managed Services – In delen of totaal ontzorgen van organisaties
  • 4IP – connectivity oplossingen
  • Outdare – professionele diensten omtrent open source CRM oplossing van SugarCRM
Ictivity is actief binnen de overheid, semi-overheid en de zakelijke markt. Ictivity bedient voornamelijk grotere organisaties met een eigen ICT afdeling. De eigen ICT afdeling voert het dagelijkse beheer uit en Ictivity wordt ingeschakeld bij ICT advies, 3e/4e lijns werkzaamheden en niet structurele zaken zoals projecten en bij storingen aan de ICT infrastructuur. Ictivity verkoopt geen hard- of software en kan op die manier ook haar onafhankelijkheid als ICT dienstverlener waarborgen.

Voor meer informatie:
Tanya Weidema (Marketing & Communicatie Manager) – T 088 – 428 4848
e-mail: tanya.weidema@ictivity.nl
www.ictivity.nl

Over Scense
Scense is in Nederland de snelst groeiende leverancier van user workspace management oplossingen. De Scense Workspace Management Suite verandert dure, gemengde en gedistribueerde desktop omgevingen in één, effectieve, efficiënte, beheersbare en transparante infrastructuur. Dit is mogelijk doordat de workspace en applicaties onafhankelijk zijn van het operating systeem. Alle IT beheer uitdagingen voor de werkplek worden opgelost, of het nu gaat om virtuele of fysieke desktops/laptops, applicatie virtualisatie of de virtualisatie van gebruikersprofielen. Scense geeft eindgebruikers meer vrijheid, terwijl de uiteindelijke controle in de handen blijft van de IT-beheerder.

Voor meer informatie kunt u contact opnemen met:
Scense
Koen Bouwers (CEO) – T 010 – 409 0999