www.EVENTIVE.nlwww.lubbersdejong.nlwww.LVTPR.nlwww.marcommit.nl
Datum: (9 jaar en 128 dagen geleden)
PR: Co-Workx / Fenceworks

R&M wint internationale ontwerpprijs

iF Product Design Award voor ontwerp en kwaliteit Cat. 6A module

8 maart 2011 - R&M, De Zwitserse fabrikant van bekabeling, heeft de iF Product Design Award 2011 gewonnen met de Cat. 6A module. De jury van het International Forum Design (iF) heeft deze prijs zowel toegekend voor het innovatieve ontwerp, als de prestaties en het installatiegemak van de nieuwe RJ45-connector voor datanetwerken. De toelichting daarbij was: De strakke ontwerplijnen in rood en wit benadrukken de Zwitserse kwaliteit". R&M kreeg de prijs toegekend op de eerste dag van de CeBIT computerbeurs in Hannover.

"Deze ontwerpprijs bewijst dat R&M meer dan alleen connectoren levert", zei CEO Martin Reichle. "Het innovatieve ontwerp van onze Cat. 6A module zorgt ervoor dat verbindingen uitstekend presteren, een lange levensduur hebben en eenvoudig zijn af te monteren. Deze iF Product Design Award is de bekroning van een onderscheidend product, representatief voor de R&M kwaliteit."

De R&M Cat. 6A module is een nieuw ontwikkelde RJ-45 verbinding voor 10 gigabit netwerken in datacenters, industriële gebouwen, zorginstellingen, banken en kantoren. De rode kunststof behuizing bevat geavanceerde technologie om hoge frequentie communicatie-signalen optimaal over twisted-pair koperbekabeling te verzenden. Met het piramidevormige contactblok en afschermende segmenten reduceert R&M de typische elektromagnetische interferentie tussen de aderparen tot vrijwel nihil. Daardoor presteren verbindingen ruimschoots hoger dan in de norm staat voorgeschreven en vormen ze een ideale basis voor snel en betrouwbaar reagerende servers.

"Onze Cat. 6A module voldoet zelfs ruimschoots aan alle eisen in de laatste versie van de ISO/IEC 11801 standard, waardoor het de ideale oplossing is voor class EA verbindingen," zegt RCDD Gert-Jan Roozeboom, Technical Manager Western Europe bij R&M.

De iF Product Design Award is één van de oudste en bekendste ontwerpwedstrijden. Tijdens de 57ste editie dit jaar, heeft de internationale vakjury 993 winnaars uit 2756 nominaties gekozen. De iF Award heeft betrekking op de totale levenscyclus van een product en geeft winnaars internationale aandacht voor hun goede ontwerp. Behalve verschillende ontwerpaspecten beoordeelt de jury tevens vakmanschap, materiaalkeuze, mate van innovatie, invloed op de omgeving, functionaliteit, ergonomie, veiligheid en merkwaarde.

Over R&M
Reichle & De-Massari AG (R&M) ontwikkelt en produceert bekabelinginfrastructuren voor communicatienetwerken. Met hoge kwaliteit producten voor koper- en glasvezelnetwerken heeft R&M de reputatie van marktleider in kwaliteit opgebouwd. Het bedrijf is in 30 landen actief met een eigen verkoop- en marketingorganisatie. Met een omzet van CHF 180 miljoen in 2010 (waarvan 75% uit export) en 600 medewerkers, behoort R&M tot de top 500 bedrijven in Zwitserland. Het bedrijf is eigendom van de Reichle-familie en wordt als een onafhankelijk familiebedrijf gerund.

Meer informatie is te vinden op www.rdm.com of www.rdm.com/bnl.

Voor meer informatie kunt u contact opnemen met:
Co-Workx, Peter Gloudemans
Email: peter@co-workx.nl

De innovatieve RJ45/Cat. 6A module van R&M, hiernaast afgebeeld in afgeschermde en onafgeschermde versies, maakt betrouwbare 10 GBit/s netwerkverbindingen mogelijk in data centers, kantoren, banken, zorginstellingen en andere gebouwen. Het International Forum Design in Hanover heeft deze module gekozen als winnaar van de iF Product Design Award.
Photo: R&M

Installatiegemak is één van de onderscheidende sterktes van de R&M Cat. 6A module. De beide onderdelen worden in één handeling verbonden en afgemonteerd.
Photo: R&M

Logo voor de iF Product Design Award
Laatste van R&M Netherlands B.V.
R&MinteliPhy vereenvoudigt netwerkbeheer

R&M en Cofely bundelen krachten in raamovereenkomst

R&M benoemt Michel Riva tot CEO en Richard Eichhorn tot CSO
Verstreken tijd: 9 jaar en 128 dagen
R&M Netherland.. contact

Logo R&M Netherlands B.V.

+31(55) 368 18 00
  nld@rdm.com
  www.rdm.com/bnl
R&M Netherland.. sociaal

Logo Distology Nederland B.V.
Logo ID Control
Logo Korton Group
Logo Relined Fiber Network
Logo Avinty (GGZ)
Logo iQibt B.V.
Logo Heliview Conferences & Training
Logo Solmate
Logo Distology Nederland B.V.
Logo TRADUS
Logo Coastr
Logo ID Control
Logo Guardian360 bv
Logo Boys with Brains
Logo Broad Horizon
Logo Unexus B.V.
Logo Boys with Brains
Logo PayIBAN BV
Logo iQibt B.V.
Logo Orange Cyberdefense Netherlands B.V.
Logo PlanMen
Logo myBrand
Logo Arlington Research
Logo Unit4