www.lubbersdejong.nlwww.LVTPR.comwww.marcommit.nlHerken zakelijke websitebezoekers

2513 volgers @ICTberichten
Deel dit nu via
Datum: (11 jaar en 160 dagen geleden)

Nieuw partnerprogramma voor FalconStor

Amsterdam, 4 maart 2011—FalconStor Software, Inc. (NASDAQ: FALC), aanbieder van in-disk based™ dataprotectie-oplossingen kondigt vandaag PartnerChoice aan. Dit is FalconStor’s nieuwe, op drie niveau’s gebaseerde, partnerprogramma. Dit programma is ontwikkeld ten behoeve van channel marketing en verkoopondersteuning doeleinden. Het programma is gebaseerd op het business model en het niveau van betrokkenheid en toewijding van de individuele partner. Als integraal onderdeel van dit programma heeft FalconStor ook het PartnerPlace webportal gelanceerd. Deze webportal maakt het mogelijk om accountinformatie te beheren en toegang te hebben tot een uitgebreide kennisdatabase.

“Het PartnerChoice programma is gebouwd op drie belangrijke principes: resources investeren om lange termijn relaties op te bouwen, de winstgevendheid van de partners te bevorderen en het hoogste niveau van klanttevredenheid te bereiken,” zegt Brendan Kinkade, vice president of channel management and global alliances bij FalconStor Software. “FalconStor legt zich toe op het aangaan van verbintenissen die meer mogelijkheden, synergie en collectieve krachten teweeg brengen. Een ander uitgangspunt is de kwaliteit van onze processen en producten die aan de basis staan van deze partnerships te verbeteren.”

Het FalconStor PartnerChoice program is opgebouwd uit drie niveau’s en is ontworpen om omzetgroei en groeidoelstellingen voor channel partners te realiseren. Dit gebeurt door financiële incentives, het beschikbaar stellen van sales- en marketing middelen en door training en ondersteuning. Alle partners kunnen participeren in het opbouwen van marges, contractregistraties en financiële incentives zonder dat hier minimale vereisten aan verbonden zijn.

Bezoek de website van FalconStor website voor meer informatie over het PartnerChoice programma. De PartnerChoice brochure is ook te downloaden.

Over FalconStor Software
FalconStor Software, Inc. (NASDAQ: FALC) is marktleider op het gebied van disk-based dataprotectie-oplossingen. FalconStor levert bewezen, uitgebreide dataprotectie-oplossingen die de continue beschikbaarheid van bedrijfskritische data snel, simpel en juist beschikbaar maakt. FalconStor’s TOTALLY Open™ technologie-oplossingen gebouwd op het bekroonde IPStor® platform, bestaan uit Virtual Tape Library (VTL) met deduplicatie, Continuous Data Protector (CDP), File-interface Deduplication System (FDS), en Network Storage Server (NSS). Alle producten zijn uitgerust met voor het WAN geoptimaliseerde replicatie voor disaster recovery en bescherming voor externe data en het HyperFS™ file system. FalconStor producten zijn beschikbaar als OEM of branded oplossing van leidende ICT partijen, waaronder Acer, Data Direct Networks, Dynamic Solutions International, EMC, Huawei, Pillar Data Systems, SGI, SeaChange en Spectra Logic. De producten zijn in gebruik bij duizenden klanten wereldwijd. Van kleine tot Fortune 1000 bedrijven.

Het hoofdkwartier van FalconStor is gevestigd in Melville, N.Y. Kantoren zijn gevestigd in Europa en Azië. FalconStor is actief lid van de Storage Networking Industry Association (SNIA). Voor verdere informatie bezoek www.falconstor.com.

Voor meer informatie:
Pride PR
Robbert Minderhoud
falconstor@pridepr.nl

FalconStor Benelux
Joris van der Heijde
joris.vanderheijde@falconstor.com

# # #

FalconStor, FalconStor Software, HyperFS, and IPStor are registered trademarks and TOTALLY Open is a trademark of FalconStor Software, Inc., in the U.S. and other countries. All other company and product names contained herein may be trademarks of their respective holders.

Links to websites or pages controlled by parties other than FalconStor are provided for the reader’s convenience and information only. FalconStor does not incorporate into this release the information found at those links nor does FalconStor represent or warrant that any information found at those links is complete or accurate. Use of information obtained by following these links is at the reader’s own risk.
Laatste van FalconStor Software, Inc.
Nieuw partnerprogramma voor FalconStor

FalconStor opgenomen in Enterprise Disk-Based Back-up & Recovery Magic Quadrant

FalconStor kondigt allereerste volledig geautomatiseerde disaster recovery oplossing aan
Colruyt Group optimaliseert bedrijfsvoering en klantervaring met nieuwe in de cloud beheerde netwerkoplossing van Extreme Networks

DNA Services groeit door met clouddiensten op infrastructuur Uniserver

Gratis, krachtig en privacyvriendelijk alternatief voor Google Analytics nu beschikbaar voor iedereen

Schneider Electric introduceert de nieuwe generatie TeSys Deca motorstarters

Schneider Electric breidt portfolio uit met Easy Micro Data Centers

BT gaat sneller klimaatneutraal en lanceert nieuwe klimaatcampagne

Relatie tussen security, IT en development moet beter voor meer innovatie en betere klantervaringen

Prinsjesdag 2021: de belangrijkste veranderingen voor HR- en salarisprofessionals

Nutanix Cloud Platform levert verbeterde dataservices voor ongestructureerde en gestructureerde data

Siemens en Zscaler werken samen aan geïntegreerde Zero Trust-beveiligingsoplossingen voor OT/IT

Nutanix Cloud Platform doorbreekt silo's in hybride multicloud-operations
DDA verwelkomt Maunt als partner

Startup Last Mile eMobility verbindt mobiliteitsinnovaties met bestaand automotive dealernetwerk

VELUX Groep en Schneider Electric verlengen partnerschap om levenslange CO2-neutraal belofte te versnellen

Scholieren innoveren om de wereld te redden in de vierde Raspberry Pi-competitie

Ivanti voor het tweede jaar op rij leider in het 2021 Gartner® Magic Quadrant™ voor IT Service Management Tools

Thinkwise organiseert eerste Low-Code Summit

Kaspersky benoemt nieuwe Managing Director voor Noord-Europa om regionale propositie en partnerships te versterken

Infor lanceert interoperabiliteitsoplossing voor de gezondheidszorg

Vertiv treedt toe tot de Sustainable Digital Infrastructure Alliance om bij te dragen aan een klimaatneutrale digitale economie
Verstreken tijd: 11 jaar en 160 dagen
FalconStor Sof.. contact

Logo FalconStor Software, Inc.

info@falconstor.com
  www.falconstor.com

Logo Huisabc.nl
Logo Prof-IT4all
Logo Drimpy
Logo  Fundaments, Expert in Clouds
Logo Login Consultants
Logo Elbo Technology
Logo iSOC24
Logo Vabi
Logo Brixxs
Logo SoftApp BV
Logo MatrixMind
Logo Nice to Meat
Logo Fullstaq B.V.
Logo Stichting ITdonations
Logo Xperit Solutions B.V.
Logo Orange Cyberdefense
Logo VPNdiensten.nl
Logo PlanMen
Logo Facilitor
Logo VPNdiensten.nl
Logo Techone B.V.
Logo E-mergo
Logo Orange Cyberdefense
Logo Boys with Brains
Logo MCS B.V.
Logo Xperit Solutions B.V.
Logo Piwik PRO
Logo Schneider Electric