Herken zakelijke websitebezoekerswww.lubbersdejong.nlwww.LVTPR.comwww.marcommit.nl

2513 volgers @ICTberichten
Deel dit nu via
Datum: (11 jaar en 136 dagen geleden)

FalconStor kondigt allereerste volledig geautomatiseerde disaster recovery oplossing aan

• RecoverTrac: allereerste volledig geautomatiseerde DR-oplossing die Service-Oriented Recovery naar fysieke en virtuele serveromgevingen brengt
  • Brengt klanten een stap dichterbij Service-Oriented Data Protection
Amsterdam, 8 februari 2011— FalconStor (NASDAQ: FALC), aanbieder van indisk based™ dataprotectie-oplossingen, kondigt vandaag de beschikbaarheid aan van RecoverTrac™ technologie. Dit is een geautomatiseerde disaster recovery (DR) oplossing die als standaardtoepassing in FalconStor® Continuous Data Protector (CDP) geïntegreerd wordt. Hiermee geeft FalconStor vorm aan zijn visie op service-oriented data protection (zie apart persbericht “Leading Analyst Firm Positions FalconStor as a Visionary within the Enterprise Disk-Based Backup/Recovery Magic Quadrant,” van 8 februari, 2011).

De RecoverTrac tool is de allereerste volledig geautomatiseerde disaster recovery oplossing die service-oriented databescherming biedt voor zowel fysieke als virtuele serveromgevingen. De RecoverTrac toepassing automatiseert complexe, tijdrovende en foutgevoelige failover en failback operaties van systemen, toepassingen, diensten en volledige datacenters. Hiermee wordt FalconStor CDP het meest uitgebreide disk-based data protection systeem voor back-up en DR dat vandaag de dag beschikbaar is.

De meeste DR-oplossingen richten zich op het repliceren van data naar een remote DR site. Voor de IT-afdeling ligt er dan ook een complexe taak van herinrichting van servers, applicaties, netwerkconfiguraties en gerepliceerde gegevens in een functionele set van datacenter diensten zodat business continuïteit gewaarborgd blijft. De RecoverTrac oplossing repliceert niet alleen data, maar faseert het herstel van complete diensten. Volledige automatisering van het herstel van servers, storage, netwerken en toepassingen in een vooraf vastgelegd en gecoördineerd proces resulteert in service-oriented data protection (SODP) . De RecoverTrac oplossing werkt met alle besturingssystemen, virtuele machines en netwerken. De oplossing ondersteunt fysieke-naar-fysieke, fysieken-naar-virtuele en virtuele-naar-virtuele hersteloperaties.

Naast de basis recovery toepassing, heeft RecoverTrac een testmodus en cloning mogelijkheden. De testmodus maakt het mogelijk om ieder aspect van het herstelproces uit te voeren zonder dat dit impact heeft op de bedrijfsoperatie. De cloning mogelijkheid maakt het mogelijk een kopie te maken van applicatiedata zodat deze gebruikt kan worden voor andere bedrijfsprocessen.

RecoverTrac is vanaf vandaag beschikbaar als standaardtoepassing in FalconStor CDP en FalconStor® Network Storage Server (NSS). Er zijn geen extra kosten aan verbonden.

Online presentatie en demo vandaag om 15:00 uur
Vandaag om 15.00 uur vindt er een online presentatie en demo plaats die gegeven wordt door Jim McNiel, president en CEO en door Bobby Crouch, product marketing manager van FalconStor. Inschrijven kan via: Discover Your Direct Path to Disaster Recovery. De discussie volgen op twitter kan met vermelding van de hash tag: #SODP

Over FalconStor Software
FalconStor Software, Inc. (NASDAQ: FALC) is marktleider op het gebied van disk-based dataprotectie-oplossingen. FalconStor levert bewezen, uitgebreide dataprotectie-oplossingen die de continue beschikbaarheid van bedrijfskritische data snel, simpel en juist beschikbaar maakt. FalconStor’s TOTALLY Open™ technologie-oplossingen gebouwd op het bekroonde IPStor® platform, bestaan uit Virtual Tape Library (VTL) met deduplicatie, Continuous Data Protector (CDP), File-interface Deduplication System (FDS), en Network Storage Server (NSS). Alle producten zijn uitgerust met voor het WAN geoptimaliseerde replicatie voor disaster recovery en bescherming voor externe data en het HyperFS™ file system. FalconStor producten zijn beschikbaar als OEM of branded oplossing van leidende ICT partijen, waaronder Acer, Data Direct Networks, Dynamic Solutions International, EMC, Huawei, Pillar Data Systems, SGI, SeaChange en Spectra Logic. De producten zijn in gebruik bij duizenden klanten wereldwijd. Van kleine tot Fortune 1000 bedrijven.

Het hoofdkwartier van FalconStor is gevestigd in Melville, N.Y. Kantoren zijn gevestigd in Europa en Azië. FalconStor is actief lid van de Storage Networking Industry Association (SNIA). Voor verdere informatie bezoek www.falconstor.com.

Voor meer informatie:
Pride PR
Robbert Minderhoud
falconstor@pridepr.nl

FalconStor Benelux
Joris van der Heijde
joris.vanderheijde@falconstor.com

# # #

FalconStor, FalconStor Software, HyperFS, and IPStor are registered trademarks and TOTALLY Open and RecoverTrac are trademarks of FalconStor Software, Inc., in the U.S. and other countries. All other company and product names contained herein may be trademarks of their respective holders.

Links to websites or pages controlled by parties other than FalconStor are provided for the reader’s convenience and information only. FalconStor does not incorporate into this release the information found at those links nor does FalconStor represent or warrant that any information found at those links is complete or accurate. Use of information obtained by following these links is at the reader’s own risk.

Laatste van FalconStor Software, Inc.
Nieuw partnerprogramma voor FalconStor

FalconStor opgenomen in Enterprise Disk-Based Back-up & Recovery Magic Quadrant

Colruyt Group optimaliseert bedrijfsvoering en klantervaring met nieuwe in de cloud beheerde netwerkoplossing van Extreme Networks

DNA Services groeit door met clouddiensten op infrastructuur Uniserver

Gratis, krachtig en privacyvriendelijk alternatief voor Google Analytics nu beschikbaar voor iedereen

Schneider Electric introduceert de nieuwe generatie TeSys Deca motorstarters

Schneider Electric breidt portfolio uit met Easy Micro Data Centers

BT gaat sneller klimaatneutraal en lanceert nieuwe klimaatcampagne

Relatie tussen security, IT en development moet beter voor meer innovatie en betere klantervaringen

Prinsjesdag 2021: de belangrijkste veranderingen voor HR- en salarisprofessionals

Nutanix Cloud Platform levert verbeterde dataservices voor ongestructureerde en gestructureerde data

Siemens en Zscaler werken samen aan geïntegreerde Zero Trust-beveiligingsoplossingen voor OT/IT

Nutanix Cloud Platform doorbreekt silo's in hybride multicloud-operations
DDA verwelkomt Maunt als partner

Startup Last Mile eMobility verbindt mobiliteitsinnovaties met bestaand automotive dealernetwerk

VELUX Groep en Schneider Electric verlengen partnerschap om levenslange CO2-neutraal belofte te versnellen

Scholieren innoveren om de wereld te redden in de vierde Raspberry Pi-competitie

Ivanti voor het tweede jaar op rij leider in het 2021 Gartner® Magic Quadrant™ voor IT Service Management Tools

Thinkwise organiseert eerste Low-Code Summit

Kaspersky benoemt nieuwe Managing Director voor Noord-Europa om regionale propositie en partnerships te versterken

Infor lanceert interoperabiliteitsoplossing voor de gezondheidszorg

Vertiv treedt toe tot de Sustainable Digital Infrastructure Alliance om bij te dragen aan een klimaatneutrale digitale economie
Verstreken tijd: 11 jaar en 136 dagen
FalconStor Sof.. contact

Logo FalconStor Software, Inc.

info@falconstor.com
  www.falconstor.com

Logo Huisabc.nl
Logo Prof-IT4all
Logo Drimpy
Logo  Fundaments, Expert in Clouds
Logo Login Consultants
Logo Elbo Technology
Logo iSOC24
Logo Vabi
Logo Brixxs
Logo SoftApp BV
Logo MatrixMind
Logo Nice to Meat
Logo Fullstaq B.V.
Logo Stichting ITdonations
Logo Xperit Solutions B.V.
Logo Orange Cyberdefense
Logo VPNdiensten.nl
Logo PlanMen
Logo Facilitor
Logo VPNdiensten.nl
Logo Techone B.V.
Logo E-mergo
Logo Orange Cyberdefense
Logo Boys with Brains
Logo MCS B.V.
Logo Xperit Solutions B.V.
Logo Piwik PRO
Logo Schneider Electric