Herken zakelijke websitebezoekerswww.marcommit.nlContentbureauwww.lubbersdejong.nl
Datum: (11 jaar en 180 dagen geleden)
PR: Lubbers De Jong

Werkenbij site draagt werkgeversmerk uit en is centrum online recruiting

Veenendaal, 25 januari 2010 – Het snel groeiende OTYS Recruiting Technology lanceert zijn eigen Werkenbij site om nieuwe medewerkers aan te trekken. Tevens geeft de recruitmentsoftware ontwikkelaar hiermee zijn klanten en prospects een kijkje in de keuken door het demonstreren van alle mogelijkheden van een Werkenbij site. De Werkenbij site is het uithangbord van een werkgeversmerk, aldus OTYS.

Jorrit Blok, algemeen directeur van OTYS: ‘Nu we weer meer vacatures zien, wordt het uitdragen van het werkgeversmerk belangrijker. Een Werkenbij site fungeert als uithangbord voor het merk van de werkgever. Het geeft uitstraling aan het bedrijf en het is het platform waar alle online recruiting activiteiten samen komen. Voor een optimaal resultaat dient het geïntegreerd te worden in de totale recruiting strategie van een bedrijf.’

OTYS Recruiting Technology is wegens zijn snelle groei continu op zoek naar nieuw talent. Over de afgelopen vijf jaar (2005-2009) heeft het bedrijf een omzetgroei van 872 procent gerealiseerd. Hiernaast is zowel de digitalisering als de verjonging van de arbeidsmarkt door Generatie Y, die vooral online op zoek gaat naar een nieuwe uitdaging, de aanleiding voor de lancering van de Werkenbij OTYS website www.werkenbijotys.nl. Bovendien wil het bedrijf aan bestaande en potentiële klanten laten zien wat er allemaal mogelijk is met deze website en hoe je die integreert in de gehele recruiting strategie.

Mogelijkheden Werkenbij website
De Werkenbij OTYS website dient als demo voor prospects en klanten. Naast de vacatures heeft het bedrijf verschillende functionaliteiten toegevoegd die passen in de moderne manier van het aantrekken van mensen. Zo is er een koppeling gemaakt met ocial media, zoals Twitter, LinkedIn, Youtube en Facebook. Het oogpunt is om doelgericht verbindingen met deze communities naar specifieke onderdelen van de Werkenbij website te creëren. Daarnaast wordt er gebruik gemaakt van SEO. Het monitoren van elke actie op de website is mogelijk, waardoor de conversie inzichtelijk wordt gemaakt en daarmee de Return on Investment. Een sollicitant kan bijvoorbeeld vanaf de bron van herkomst (Bijvoorbeeld Monsterboard of Google) gevolgd worden in zijn of haar surfgedrag op de website. Bovendien is na sollicitatie binnen het recruitmentsysteem te volgen of de sollicitant aangenomen is. Zo wordt duidelijk of specifieke wervingsinstrumenten leidden tot aannames.

Blok: ‘Niet alleen alle technische hoogstandjes die we in deze website hebben verwerkt zijn belangrijk voor een Werkenbij site. Ook de content en de mensen achter het bedrijf zijn essentieel om een goed beeld van de werkgever te krijgen. Daarom laten we bijvoorbeeld voortdurend tweets van onze medewerkers zien op de website. Hiermee dragen we onze bedrijfscultuur uit. Op deze manier wordt een doelgroep aangesproken die past bij onze bedrijfscultuur.’

Zie:www.werkenbijotys.nl

Over OTYS Recruiting Technology
OTYS