www.lubbersdejong.nlHerken zakelijke websitebezoekerswww.LVTPR.comwww.marcommit.nl
Datum: (11 jaar en 180 dagen geleden)

AddComm Group behaald ISO 27001 certificaat

Addcomm staat garant voor optimale vertrouwelijkheid, integriteit en continuïteit van informatie en systemen.

Breukelen, januari 2011 - AddComm Group, innovatieve dienstverlener als het gaat omde productie en distributie van gepersonaliseerde communicatie, heeft het ISO 27001 certificaat ontvangen van de BSI Group. Dit betekent dat de integriteit en vertrouwelijkheid van informatie die door Addcomm verwerkt wordt, is gegarandeerd.

Het ISO 27001 certificaat wordt internationaal als een zeer belangrijke graadmeter voor het niveau van informatiebeveiliging gezien. De norm specificeert eisen voor het vaststellen, implementeren, uitvoeren, controleren en verbeteren van een gedocumenteerd Information Security Management System (ISMS) voor het afdekken van bedrijfsrisico's. AddComm heeft aangetoond aan alle strenge eisen te voldoen en is onlangs gecertificeerd, wat garant staat voor optimale vertrouwelijkheid, integriteit en continuïteit van informatie en systemen. Het gaat daarbij om alle informatiesystemen, organisatieonderdelen en processen die noodzakelijk zijn voor de fysieke en elektronische productie, distributie en archivering van gepersonaliseerde communicatie.

Ludolf van der Veen, CEO van AddComm Group: "Voor een toenemend aantal klanten verwerken wij vertrouwelijke en gepersonaliseerde informatie in de productie en distributie. Dat loopt uiteen van pensioenoverzichten tot facturen. Deze organisaties verlangen van ons het uiterste te doen om de integriteit van deze vertrouwelijke informatie te waarborgen. Daarom hebben we besloten de organisatie optimaal in te richten om te kunnen voldoen aan de eisen van het ISO 27001 certificaat voor informatiebeveiliging. We hebben met een grote club mensen van Addcomm hard gewerkt om volledig compliant te zijn met de standaard. Ik ben dan ook erg tevreden dat we nu het certificaat mogen voeren."

"Voor onze klanten betekent dit dat hun informatie binnen AddComm volgens de strengste normen die van toepassing zijn op onze dienstverlening is beveiligd", vervolgt Ludolf van der Veen. "Zo zijn er goede procedures die de digitale en fysieke toegang tot informatie beheren zodat onbevoegden geen toegang hebben tot data van onze klanten. Dit is slechts een greep uit het pakket aan maatregelen die we hebben genomen om beschikbaarheid, integriteit en vertrouwelijkheid van informatie en systemen te waarborgen. AddComm blijft voortdurend innoveren om aan de eisen van de klant te voldoen."

Addcomm Group heeft het implementatie- en certificeringtraject doorlopen in samenwerking met IT-auditors van CompLions.

***

AddComm is de juiste partner voor organisaties en instellingen die het maximale uit hun database willen halen voor een effectieve (en interactieve) communicatie met klanten, leden of donateurs. Tot de klanten van AddComm behoren grote namen, zoals ABN AMRO, CZ , Gemeente Arnhem, LaSer Cards, SNS Bank en de Zonnebloem.

Meer informatie bij...

Logo People First Group
Logo Arrow Electronics
Logo Schneider Electric