Herken zakelijke websitebezoekerswww.marcommit.nlwww.LVTPR.comwww.lubbersdejong.nl
Datum: (11 jaar en 139 dagen geleden)

A&C systems geeft business een boost

Verkoop Nokia producten levert maatpak op

Zaltbommel, 16 december 2010 – A&C systems en Nokia hebben samen een actie voor resellers opgezet: Business Booster. Het doel van Business Booster is het stimuleren van de verkoop van Nokia toestellen en originele Nokia accessoires. Wanneer een reseller €1.000,- besteedt bij A&C systems krijgt hij een Suitsupply giftcard ter waarde van €10,-. Voldoende verkoop levert dus één of meer maatpakken op.

A&C systems is een distributeur van met name telefoons en accessoires in de Benelux. Om de verkoop van Nokia producten te stimuleren, hebben A&C systems en Nokia een spaarprogramma ontwikkeld. Het programma Business Booster http://www.businessboost.nl/ beloont de trouwe en actieve reseller.  Hij zelf wordt immers in het zonnetje gezet: met de waardepunten die hij verdient, kan hij sparen voor (een) pak(ken) bij Suitsupply. Hij verdient een giftcard van €10,- voor iedere €1.000,- die hij bij A&C systems aan Nokia producten besteedt.

“Deze actie is ook interessant voor de kleinere dealers. Je hebt al een maatpak van Suitsupply voor € 199,-. En is dat bedrag te hoog gegrepen, dan zijn er altijd nog manchetknopen of stropdassen die beduidend minder kosten,” aldus Robbert de Graaf, managing director A&C systems. “ Met Business Booster richten we ons specifiek op de verkopers op de winkelvloer. En zorgen we dat zij een mooie prijs kunnen verdienen.”

Ieder week is er een nieuwe ‘Week Booster’: een product waarmee de reseller dubbele giftcards kan verdienen. Om de onderlinge competitie niet te laten verslappen, laat de site zien welke winkel zijn business het beste boost. Vanaf begin 2011 krijgt Business Booster ook een e-learning component waarmee de deelnemers hun kennis over de nieuwste Nokia producten kunnen vergroten.

De actieperiode loopt van 1 december 2010 tot en met 28 februari 2011. De giftcards kunnen bij alle Suitsupply winkels worden ingewisseld.

Over A&C systems
A&C systems is opgericht in 1991 door Bruno Lisen en is een Benelux distributeur met focus op telecom. A&C heeft meer dan 70 medewerkers, een hoofdkantoor in Hoegaarden (België) en een verkoopkantoor voor Nederland in Zaltbommel. A&C systems is officieel distributeur van Nokia, Samsung, Motorola, LG en Acer.

Meer informatie:
A&C systems, Sem Baars, telefoon: 0418 – 575050, e-mail: sem.baars@ac-systems.com

Verstreken tijd: 11 jaar en 139 dagen

Logo Techtenna
Logo Priemo
Logo NPRM NV
Logo OPEN.satisfaction
Logo NEG-ITSolutions
Logo Login Consultants
Logo Giarte
Logo Tulinx
Logo Renewd