Herken zakelijke websitebezoekerswww.marcommit.nlwww.lubbersdejong.nlContentbureau
Datum: (10 jaar en 106 dagen geleden)

Microsoft en Quest Software starten campagne voor desktopvirtualisatie

Speciaal aanbod verlaagt drempel om over te stappen op VDI

Amsterdam, Nederland – 23 November 2010 — Quest Software, Inc. en Microsoft zijn een gezamenlijke campagne op het gebied van desktopvirtualisatie gestart. Tot 1 juli van 2011 kunnen organisaties met forse kortingen een volledig functionele bundel aanschaffen. Deze bestaat uit een abonnement op Microsoft VDI Standard Suite en jaarlicenties voor Quest vWorkspace Enterprise, dat virtueel desktopbeheer en desktop delivery biedt voor VDI, Terminal Server/Session Host- en App-V-implementaties.

De actie dient om Microsoft-klanten met een Microsoft Core CAL- of Enterprise CAL-suite met Software Assurance via een Enterprise- of Select-overeenkomst laagdrempelig te laten kennismaken met het krachtige platform. Ook opleidingsinstituten komen voor de kortingen in aanmerking. De combinatie Microsoft VDI Standard Suite en Quest vWorkspace Enterprise functioneert volledig als één geheel, biedt klanten de keuze welke desktoparchitectuur ze willen gebruiken voor hun application delivery en vereenvoudigt het beheer verregaand.

De bundelcampagne is geheel in lijn met het initiatief Quest Software & Microsoft - A Winning Partnership! en komt op een moment dat veel organisaties in een traject zitten richting Windows 7 en de mogelijkheden geëvalueerd worden om desktops beschikbaar te stellen aan werknemers. De belofte van desktopvirtualisatie is er immers één van beheerseenvoud, kostenverlaging en ‘het nieuwe werken’. Quest is ervan overtuigd dat deze claims waargemaakt kunnen worden voor organisaties, ongeacht hun omvang, en besloot daarom met Microsoft de actie te starten.

“We weten allemaal dat het economisch lastige tijden zijn en elk dubbeltje moet worden omgedraaid”, zegt Werner van Unen, country manager van Quest Software. “En we weten ook dat desktopvirtualisatie veel besparingen kan opleveren. Met deze handreiking komen we de markt tegemoet om een investering te doen die ze anders wellicht zouden uitstellen om de verkeerde redenen. Tegelijkertijd onderstrepen we hiermee onze hechte band met Microsoft op technologisch en commercieel niveau.”

Robert Bakker, product solutions manager Management & Virtualization bij Microsoft, beaamt dit. Hij stelt dat het initiatief klanten en partners moet attenderen op de keuze die ze hebben aangaande desktopvirtualisatie. “Desktopvirtualisatie is geen bulkoplossing. Samen met Quest brengen we dit aanbod naar de markt, omdat het een volledig platform biedt waarin de klant de vrijheid heeft om per profiel een ander ‘delivery model’ te kiezen en zo de gebruikerservaring te optimaliseren voor elke werknemer. Al het beheer verloopt gecentraliseerde en deze keuzevrijheid gaat dus niet ten koste van de beheerseenvoud.”

Over Quest Software

Meer dan ooit moeten organisaties vandaag de dag alert en uitgekiend opereren en hun efficiëntie opvoeren. Quest Software creëert en ondersteunt slimme producten voor systeembeheer – en helpt daarmee onze klanten hun dagelijkse IT-uitdagingen sneller en gemakkelijker op te lossen. Ga naar www.quest.com voor meer informatie.

# # #

Quest, Quest Software en het logo van Quest zijn merken of gedeponeerde merken van Quest Software in het Verenigd Koninkrijk en andere landen.. Alle overige product- en dienstennamen die in dit document worden vermeld zijn de merken van hun respectieve eigenaars.
Laatste van Quest Software
Quest Software Acquires BiTKOO

Belangrijkste aanjagers voor virtualisatie-initiatieven in 2012: Verbeteren van de bedrijfsflexibiliteit en het managen van de mobiele werknemers

Quest vRanger behaalt VMware Ready™ Status
Verstreken tijd: 10 jaar en 106 dagen
Quest Software contact

Logo Quest Software

info@nl.quest.com
  www.quest.com

Logo MicroFix
Logo Luminis Nederland B.V.
Logo Sortlist
Logo Fullstaq B.V.
Logo umlaut
Logo Sam Media
Logo Alleeninkt.nl
Logo Tesorion
Logo Marco Bouman
Logo Viqtor Davis
Logo Bitcare
Logo TechSoup Nederland
Logo Ossewold.net
Logo NewChannel
Logo PQR B.V.
Logo Xperit Solutions B.V.
Logo Tankpas-Aanvragen.nl
Logo Alleeninkt.nl
Logo Northwave
Logo Boys with Brains
Logo PayIBAN BV
Logo Techone B.V.
Logo Humanwave B.V.
Logo Xperit Solutions B.V.
Logo Zyxel
Logo PA Consulting
Logo Infoblox
Logo Sitecore