www.marcommit.nlwww.lubbersdejong.nlwww.EVENTIVE.nlHerken zakelijke websitebezoekers
Datum: (10 jaar en 106 dagen geleden)
PR: LVTPR

Total Zuid-Afrika implementeert Retail Operations Management-oplossing van RedPrairie

Oplossing uitgerold bij ruim 330 tankstationwinkels na succesvolle Europese implementatie

Eindhoven, 24 november 2010 – Total Zuid-Afrika heeft de uitrol afgerond van de Retail Operations Management-oplossing van RedPrairie bij ruim 330 tankstations in het land. De oplossing stelt Total in staat om voorraden en promotieacties centraal te beheren. De uitrol in Zuid-Afrika volgt op de succesvolle implementatie van de oplossing in vestigingen van de oliemaatschappij in Nederland, het Verenigd Koninkrijk, Luxemburg, Frankrijk en delen van België.

“Door het gebruik van de wereldwijde RedPrairie-oplossing zijn onze managers in Zuid-Afrika in staat om voorraadbeheer en acties te optimaliseren. Dat geldt ook voor alle activiteiten op het gebied van leverings- en leveranciersbeheer. De oplossing voldoet aan al onze eisen voor wat betreft besluitvorming, voorraad en margebeheer, en winstoptimalisatie. De oplossing van RedPrairie maakt het mogelijk om de verkopen te verhogen terwijl we de kosten terugdringen”, zegt een vertegenwoordiger van Total. “We hadden elk jaar te maken met tekorten in onze supply chain door zwaktes in ons vorige systeem. Met technologieën als geautomatiseerde forecasting en replenishment als onderdeel van een constant werkend voorraadsysteem kunnen we lege schappen terugdringen en ondersteunen we een lokaal assortiment en kostenreducties.”

De Retail Operations Management-oplossing van RedPrairie is van invloed op alle activiteiten van een locatie, variërend van dagelijkse budgettering en voorraad-forecasting tot en met beheer van verse producten en recepten. De oplossing voorziet in controlemiddelen voor eigenaars, franchisenemers of dealers om de operationele kosten te verlagen en tegelijkertijd de service te verbeteren.

“Wij zijn erg blij dat we onze relatie met Total nu verdiepen”, zegt Martin Hiscox, President en Managing Director International van RedPrairie.

Over Total
Total is een vooraanstaande energiemultinational met 96.387 medewerkers en activiteiten in ruim 130 landen. Samen met dochterbedrijven en partners is Total het op vier na grootste beursgenoteerde internationale olie- en gasbedrijf in de wereld (1). Total is actief in alle aspecten van de olie-industrie, waaronder upstreamactiviteiten (olie- en gaswinning, -ontwikkeling en -productie, en vloeibaar aardgas) en downstreamactiviteiten (raffineren, verkopen en distribueren van ruwe olie- en aardolieproducten). Daarnaast is het bedrijf een grote speler op het vlak van chemicaliën (basis- en speciale chemicaliën). Total heeft verder belangen in kolenmijnen en energieopwekking en ontwikkelt energie van de volgende generatie (zonne-, bio- en kernenergie).Total voert zijn wereldwijde activiteiten uit vanuit drie bedrijfssegmenten: Upstream, Downstream en Chemicals.

(1) Op basis van marktaandeel (in dollars) vanaf 31 december 2009.

Over RedPrairie
RedPrairie biedt productiviteitsoplossingen die wereldwijd actieve bedrijven op drie gebieden ondersteunen: voorraad, transport en personeel. RedPrairie levert deze oplossingen aan producenten, distributeurs en retailers die zoeken naar manieren om kosten te verlagen, de verkoop te stimuleren en concurrentievoordeel te behalen. RedPrairie telt wereldwijd meer dan twintig vestigingen die diensten leveren aan ruim 34.000 klantlocaties in veertig landen. Deze klanten vertrouwen op de voorraad-, personeels- en transportoplossingen van RedPrairie bij het realiseren van onmiddellijke productiviteitsverbeteringen. De oplossingen bieden alle flexibiliteit om snel veranderingen door te voeren als omstandigheden dat vereisen. RedPrairie hecht sterk aan het leveren van oplossingen die echt werken. Voor meer informatie: www.RedPrairie.com.

Meer informatie:
RedPrairie
Luc Zanders
Luc.Zanders@RedPrairie.com

Lammers van Toorenburg Benelux PR
Charly Lammers van Toorenburg
RedPrairie@lvtpr.nl
Laatste van RedPrairie
RedPrairie-oplossing verhoogt productiviteit van Materis Paints Spain met 25 procent

RedPrairie marktleider Warehouse Management Systemen in EMEA

RedPrairie viert 25-jarig bestaan in Nederland en stelt Supply Chain-oplossingen centraal tijdens ICT & Logistiek 2012
Verstreken tijd: 10 jaar en 106 dagen

Logo LVTPR
RedPrairie contact

Logo RedPrairie

Logo MicroFix
Logo Luminis Nederland B.V.
Logo Sortlist
Logo Fullstaq B.V.
Logo umlaut
Logo Sam Media
Logo Alleeninkt.nl
Logo Tesorion
Logo Marco Bouman
Logo Viqtor Davis
Logo Bitcare
Logo TechSoup Nederland
Logo Ossewold.net
Logo NewChannel
Logo PQR B.V.
Logo Xperit Solutions B.V.
Logo Tankpas-Aanvragen.nl
Logo Alleeninkt.nl
Logo Northwave
Logo Boys with Brains
Logo PayIBAN BV
Logo Techone B.V.
Logo Humanwave B.V.
Logo Xperit Solutions B.V.
Logo Zyxel
Logo PA Consulting
Logo Infoblox
Logo Sitecore