www.lubbersdejong.nlHerken zakelijke websitebezoekerswww.marcommit.nlwww.LVTPR.com
Datum: (10 jaar en 106 dagen geleden)
PR: Progress Communications

Sitecore breidt haar platform uit met E-Commerce oplossing

Sitecore biedt B2B- en B2C-bedrijven breed scala aan geïntegreerde functies en voordelen die niet door traditionele e-commerce producten worden geboden

Zeist – 23 november 2010 – Sitecore, toonaangevend leverancier van .NET Web Content Management System (CMS)-software, heeft afgelopen week de lancering aangekondigd van het Sitecore E-Commerce platform. Met deze nieuwe oplossing kunnen bedrijven hun klanten naast een boeiende webervaring bieden, snel inspringen op de behoeften van prospects en klanten en online winkelen persoonlijker maken met daarbij hun communicatie af te stemmen op de klant.

Het E-Commerce platform is opgebouwd op het CMS van Sitecore en biedt zakelijke gebruikers een breed scala aan e-commerce mogelijkheden en krachtige marketingautomatisering. Traditionele e-commerce oplossingen bieden beperkte webmogelijkheden en leveren in op de klantbetrokkenheid. Sitecore biedt daarentegen een persoonlijke webervaring, gebaseerd op het profiel en de bestelhistorie van de bezoekers.

Met het Sitecore E-Commerce platform beschikken marketeers over de tools om klantacties te volgen en optimaliseren met specifieke commerciële functies, zoals accounts aanmaken en bestellingen voltooien. De software omvat bovendien een wizard voor het inrichten van een maatwerkkassa, het opzetten van geavanceerde formulieren, het beheren van accountgegevens en het onderhouden van aankoopgegevens voor gerichte commerciële acties. Het wordt mogelijk traffic genererende e-mailcampagnes op te zetten en de productselectie te beheren - tot en met de beveiliging van de betaling en verzending.

Dierbergs, een supermarkt voor het luxesegment met ruim twintig filialen, kan dankzij Sitecore CMS en E-Commerce zijn online klanten een boeiende webervaring bieden op zijn verkoop- en marketinggerichte website.

Sitecore-partner Jeremy Ziegler, Chairman en CEO van Aware Web Solutions, legt uit: “We moesten de unieke retailcultuur van Dierbergs op de juiste manier vertalen naar internet. De flexibele opties van Sitecore voldeden aan alle kritische marketing- en verkoopvereisten. We hebben een 150-jaar oud familiebedrijf, dat staat voor traditie en kwaliteit, getransformeerd tot een interactieve online winkelervaring, compleet met kookvideo’s, blogs en sociale media. Deze website heeft het merk Dierbergs versterkt en tot een omzetgroei geleid”.

Bedrijven zijn met Sitecore eenvoudig in staat hun online productaanbod te beheren. Via faceted search kunnen ze productinformatie en groepsgerelateerde producten zoeken en hun voorraadniveaus automatiseren. Sitecore biedt uitgebreide oplossingen voor beginnende en organisatiebrede commerciële sites. Het platform is zowel geschikt voor eenvoudige internetwinkels als organisaties die reeds bestaande, volwassen systemen toepassen en hun internetapplicaties verder willen integreren om hun online inkomsten en groei te stimuleren.

“De sleutel tot een succesvol internetbedrijf is een website die nieuwe bezoekers aantrekt, een optimale conversieratio neerzet en zorgt dat klanten blijven terugkomen”, zegt Paul Markun, CMO van Sitecore. “Met de geïntegreerde e-commerce aanpak van Sitecore zijn marketeers in staat hun klanten een interactieve winkelervaring te bieden die omzet genereert en die ze onderscheidt van hun concurrenten.”

Meer informatie:
Nader kennismaken
Wilt u nader kennismaken met de mogelijkheden van het E-Commerce product? Dat kan tijdens één van de SpeedMeets van Sitecore! Schrijf u hier direct in: www.sitecore.net/SpeedMeet

Over Sitecore
Sitecore’s Web Content Management Software (CMS) en portal software solutions stellen bedrijven in staat om compelling web ervaringen te realiseren. Sitecore’s award-winning CMS software maakt het voor klanten eenvoudig om dynamische websites te ontwikkelen, te beheren en up-to-date te houden. Sitecore’s flexibiliteit en schaalbaarheid stelt bedrijven in staat verbeterde bezoekers ervaring en omzet groei te realiseren met haar website.

Met haar marketing tools stelt Sitecore klanten in staat om websites met real-time personalisatie en gepersonaliseerde email campagnes te genereren.

Meer informatie is te vinden op www.sitecore.nl/

Nederlandse Sitecore klanten zijn onder andere FrieslandCampina, Heineken, Vodafone, Nutricia, KPN, RAET, Provincie Noord Brabant, Gemeente De Bilt, Staatsbosbeheer, Mediq, KNGU, PLUS, Electrabel, Energie:Direct, Hogeschool Utrecht, Bibliotheek Midden Brabant en VVV Nederland.

Media Contacts Sitecore NL
Eric Jan van Putten
06- 267 85 965
ejvp@sitecore.net
Laatste van Sitecore
Sitecore breidt uit met de overname van Boxever en Four51

Sitecore maakt de Most Valuable Professionals van 2021 bekend

Sitecore haalt investeringsplan van 1,2 miljard dollar binnen om groei te versnellen
Verstreken tijd: 10 jaar en 106 dagen

Logo Progress Communications
Sitecore contact

Logo Sitecore

Sitecore sociaal

Sitecore tweets

Logo MicroFix
Logo Luminis Nederland B.V.
Logo Sortlist
Logo Fullstaq B.V.
Logo umlaut
Logo Sam Media
Logo Alleeninkt.nl
Logo Tesorion
Logo Marco Bouman
Logo Viqtor Davis
Logo Bitcare
Logo TechSoup Nederland
Logo Ossewold.net
Logo NewChannel
Logo PQR B.V.
Logo Xperit Solutions B.V.
Logo Tankpas-Aanvragen.nl
Logo Alleeninkt.nl
Logo Northwave
Logo Boys with Brains
Logo PayIBAN BV
Logo Techone B.V.
Logo Humanwave B.V.
Logo Xperit Solutions B.V.
Logo Zyxel
Logo PA Consulting