www.marcommit.nlwww.marcommit.nlwww.lubbersdejong.nlwww.LVTPR.com

Lexmark benadert externe ontwikkelaars om All-In-One printerapplicaties te bouwen

Lexmark’s SmartSolutions Software Development Kit (SDK) beschikbaar om Abobe Flash-based zakelijke oplossingen te ontwikkelen.

NAARDEN, 23 november 2010 – Lexmark doet een beroep op externe ontwikkelaars om het aanbod van All-In-One (AIO) printer-based applicaties voor MKB-klanten uit te breiden en deze te publiceren op Lexmark’s SmartSolutions Center (https://smartsolutions.lexmark.com). Via deze portal kunnen gebruikers applicaties naar hun Lexmark AIO’s downloaden. SmartSolutions zijn toenemend populair onder zakelijke gebruikers die tijd en kosten willen besparen.

Lexmark benadert momenteel ontwikkelaars met een sterke achtergrond in het ontwikkelen van webapplicaties op basis van Adobe® Flash®-technologie. Registratie, participatie en creatie van nieuwe SmartSolutions met de SDK kan via Lexmark’s Solutions Development-pagina.

“Vorig jaar introduceerde Lexmark drie AIO’s met SmartSolutions, waarmee klein zakelijke klanten de mogelijkheid kregen om onder meer cloud-based applicaties te downloaden en te personaliseren, wat hen tijd en kosten bespaarden,” zegt Rob Greaves, General Manager Lexmark Benelux. “Door het openstellen van onze Software Development Kit voor ontwikkelaars, kan Lexmark bouwen aan de SmartSolutions-bibliotheek en een meer dynamische versie hiervan aanbieden. Hierdoor kunnen klanten de constante flow en mix van hardcopy en digitale inhoud beheren, die naast elkaar bestaan in de huidige moderne organisaties.”

Ook kondigt Lexmark haar nieuwste SmartSolution Google Analytics aan. Deze applicatie doet verslag van online verkeer en analyseert dit direct vanaf de AIO. Google Analytics is vanaf begin november te downloaden.

Andere huidige SmartSolutions omvatten applicaties die variëren van one-touch-solutions zoals scan to e-mail en eco-copy, tot Google Calender, Stamps.comshipping, Twitter, Scan to Evernote, TripIt, Scan to Box en Facebook. Voor een compleet overzicht van de Lexmark SmartSolutions, klik hier.

Meer informatie is te vinden op www.lexmark.nl, Lexmark Facebook-pagina, de LexmarkNews Twitter feed of het LexmarkNews YouTube-kanaal.

Over Lexmark
Lexmark International, Inc. (NYSE: LXK) levert diverse print- en imagingproducten, -software, -oplossingen en -diensten voor bedrijven van alle grootten om hen productiever te laten zijn. Perceptive Software, een stand-alone software-organsiatie van Lexmark, is leidend aanbieder van enterprise content management software. Perceptive Software helpt organisaties om de hele levensloop en inhoud van documenten zonder extra inspanning te beheren, waardoor het businessproces wordt vereenvoudigd en grotere operationele efficiëntie kan worden behaald. In 2009 verkocht Lexmark producten in meer dan 170 landen en boekte een omzet van 4 miljard dollar.

Kijk voor informatie over Lexmark op www.lexmark.nl, de Lexmark Facebookpagina http://www.facebook.com/LexmarkNews en de "LexmarkNews" Twitter feed http://twitter.com/LexmarkNews.

Voor meer informatie over Perceptive Software, bezoekt u www.perceptivesoftware.com, de Perceptive Software Facebookpagina http://www.facebook.com/perceptivesw en de Perceptive Software Twitter feed http://twitter.com/#!/perceptivesw.

Lexmark and Lexmark with diamond design are trademarks of Lexmark International, Inc., registered in the U.S. and/or other countries.  All other trademarks are the property of their respective owners.

Voor verdere persinformatie, hoge resolutie fotomateriaal of een interview kunt u kijken op http://bit.ly/ejjJrO of contact opnemen met:

LEWIS – Global Public Relations
Janneke de Vries
Fax: +31 (0) 40 235 4601
E-mail: janneke.devries@lewispr.com
www.lewispr.com

Voor meer informatie over Lexmark kunt u contact opnemen met:
Petra Nemitz
E-mail: petra.nemitz@lexmark.be

Laatste van Lexmark International
Lexmark verbetert wereldwijd partnerprogramma

Lexmark levert veelzijdige A3-MFP's voor middelgrote werkgroepen

Lexmark ontvangt Summer 2018 Pick-award
Lexmark Intern.. contact

Logo Lexmark International

Lexmark Intern.. sociaal

Lexmark Intern.. tweets

Logo Luminis Nederland B.V.
Logo Snowflake
Logo Maunt
Logo Siemens Mobility B.V.
Logo Synobsys
Logo Citrix
Logo Solvinity
Logo Zyxel