www.marcommit.nlwww.lubbersdejong.nlwww.marcommit.nlwww.EVENTIVE.nl
Datum: (10 jaar en 121 dagen geleden)

Green Data Systems op Cloud Expo

Helpt partners, overheid en instellingen met het ontwerpen, adapteren en het oogsten van Coud Technologie voordelen

DEVENTER, 11 november 2010 –

GREEN DATA SYSTEMS annonceert vandaag dat het zich als exposant heeft verbonden aan Cloud Expo NL. De aanbieder van cloud- en Data Center oplossingen is op 8 en 9 december te vinden op de beursvloer van de eerste editie van deze vakbeurs.

Onlangs maakte Green Data Systems de opening van een Cloud Computing Laboratorium bekend waarmee zij bedrijven, overheden en instellingen kan helpen met het ontwerpen, adopteren en het oogsten van voordelen van cloud technologieën; voor nieuwe, snellere en meer efficiënte manieren om te concurreren en te groeien. Het nieuwe Lab is gebaseerd in Deventer en maakt deel uit van Green Data Systems’ expansie van cloud computing mogelijkheden en diensten in Europa.

Door middel van informatie-, technologie -uitrol en –ontwikkelings sessies samen met partners, bedrijven, overheden en instellingen helpt het Green Data Systems Cloud Lab deze met het ontwerpen en inzetten van de eigen cloud omgevingen. Het Lab biedt mogelijkheden tot het testen en ontwikkelen van First-of-a-kind oplossingen die bedrijven helpen met het verhogen van de responsiviteit, lagere IT exploitatie- en investeringskosten middels een open en elastische IT omgeving die wereldwijd beschikbaar is.

Concreet, de adoptie van private, publieke of hybride cloud omgevingen helpt organisaties met het reduceren van de IT complexiteit, het beheer en de vaardigheidseisen; het delen van resources door meerdere toepassingen, verkorten van de time-to-market, ondersteuning van zowel bestaande als nieuwe data-intensieve workloads. Vrijwel de gehele dwarsdoorsnede van de Europese industrie zal profiteren van Cloud Computing waarbij de belangrijkste industrieën als banken, telecommunicatie, onderwijs, gezondheidszorg en overheid de voortrekkers zullen zijn.

Green Data Systems streeft naar energie-efficiëntie in datacentra en biedt klanten optimale datacenter capaciteit, koeling, managed services, SAN, beveiliging, server, software en opslag technologie, alsmede diensten voor groene datacentra en wederverkopers in Europa.

Tijdens Cloud Expo is er het Cloud Computing Congres waar keynotes van nationale en internationale topsprekers worden afgewisseld met interessante inhoudelijke vendorsessies en praktijkcases. Het jaarcongres van Telecom Management Association is een onderdeel van het Cloud Computing Congres en vindt plaats in de middag van 8 december.

About GREEN DATA SYSTEMS
Green Data Systems, is specialized in providing optimal Green Data Availability Solutions. The mission of Green Data Systems and its partners is to offer innovative green IT and sustainable solutions to improve energy efficiency in data centers and business computing ecosystems.
Green Data Systems pursues energy efficiency in data centers and provides customers with optimal data centre capacity, cooling, managed services, SAN, security, server, software and data storage technology as well as services for green data centers and resellers in Europe. All Green Data System solutions are offered by a selective Green Partner network. For more information, visit the Green Data Systems Web site at www.greendatasystems.com or contact the company at info@greendatasystems.com.

You also can have a look at “Green Data Systems, your path to a green Data Center”at YouTube: www.youtube.com/user/Greendatasystems#p/a/u/1/_exWpNyTtnU

Press inquiries:

Mrs. Ilona Smid, Green Data Systems Netherlands
+31 570 528 700, ISmid@GreenDataSystems.com

Mr. Alain Labye, Green Data Systems Belgium/Luxembourg
+32 475 933 951, ALabye@GreenDataSystems.com

Mr. Rainer Hilsenbeck, Green Data Systems Germany
+49 172 6868 219, RHilsenbeck@GreenDataSystems.com
Laatste van GREEN DATA SYSTEMS
Green Data Systems stelt Rein de Jong aan als General Manager voor begeleiden verdere groei

Green Data Systems breidt samenwerking met Hitachi uit

Zien is geloven met ‘CA ARCserve POC in a box'
Verstreken tijd: 10 jaar en 121 dagen
GREEN DATA SYS.. contact

Logo GREEN DATA SYSTEMS

Ilona Smid
  0570- 528 700
  ismid@greendatasystems.com
  www.greendatasystems.com
GREEN DATA SYS.. sociaal

GREEN DATA SYS.. tweets

Logo Distology Nederland B.V.
Logo ID Control
Logo Korton Group
Logo Relined Fiber Network
Logo Avinty (GGZ)
Logo iQibt B.V.
Logo Heliview Conferences & Training
Logo Solmate
Logo Distology Nederland B.V.
Logo TRADUS
Logo Coastr
Logo ID Control
Logo Guardian360 bv
Logo Boys with Brains
Logo Broad Horizon
Logo Unexus B.V.
Logo Boys with Brains
Logo PayIBAN BV
Logo iQibt B.V.
Logo Orange Cyberdefense Netherlands B.V.
Logo PlanMen
Logo myBrand
Logo Arlington Research
Logo Unit4