www.lubbersdejong.nlHerken zakelijke websitebezoekerswww.marcommit.nlContentbureau
Datum: (11 jaar en 83 dagen geleden)
PR: ContentXperience

Vision Solutions introduceert vernieuwde Double-Take productsuite

Nieuwe extra toepassingen breiden databescherming, replicatie en migratie voordelen uit voor systemen in virtuele, fysieke en cloud-omgevingen

Heverlee, 20 oktober 2010Vision Solutions, Inc., de toonaangevende aanbieder van informatie availability-software en diensten met meer dan 25.000 klanten wereldwijd die draaien op Windows, Linux, IBM Power Systems en Cloud Computing-omgevingen, introduceert de nieuwste release van zijn Double-Take suite. Deze omvat Double-Take Availability, Double-Take Move en Double-Take RecoverNow (voormalig Double-Take Backup). De aanvullingen op de suite maken het gemakkelijker voor gebruikers om hun systemen te migreren, beschermen en herstellen in allerlei omgevingen, en met name diegene waar virtualisatie ingezet wordt.

Deze belangrijke aanvullingen zijn de eerste op de Double-Take-producten sinds Vision Solutions de acquisitie van Double-Take Software in juli afrondde.

Nieuwe toepassingen voor het beschermen van virtuele omgevingen voor de Double-Take productsuite:
- De Vision Solutions Double-Take productsuite ondersteunt nu de VMware vSphere 4.1 release voor auto-provisioned virtuele machines.
- Gebruikers kunnen automatisch dynamische of gefixeerde schijven voor auto-provisioned virtuele machines kiezen. Hierdoor kan automatisch het schijftype gecreëerd worden dat nodig is om de prestaties van virtuele machines in hun omgeving te optimaliseren. Deze toepassing is beschikbaar voor VMware vSphere en Microsoft Hyper-V omgevingen.
- Double-Take ondersteunt nu de vSphere-toepassing Distributed Virtual Switch (DVS). Hierdoor kunnen DVS-gebruikers vereenvoudigde netwerken met virtuele machines opzetten en voordeel behalen uit DVS-mogelijkheden zonder de Double-Take-bescherming van hun machines aan te tasten.
- Wanneer virtuele schijven gecreëerd worden als onderdeel van het auto-provisioned proces zorgt Double-Take ervoor dat partities van de schijf in lijn zijn met de 64K-grenzen voor verbeterde I/O-prestaties op datavolumes. Deze Double-Take-toepassing is beschikbaar voor VMware vSphere en Microsoft Hyper-V omgevingen.

Belangrijke nieuwe toepassingen voor specifieke producten in de suite:
Double-Take Availability-toepassingen:
- Extra ondersteuning voor SQL 2008 R2 verzekert gebruikers ervan dat Double-Take Availability de meest recente versies van SQL in hun omgevingen kan beschermen.
- Cluster support voor virtualisatiebescherming op host-niveau in omgevingen waarbij de bron een cluster is dat diverse virtuele machines bevat.
- Door auto-provisioned virtuele failover kunnen gebruikers als onderdeel van de beschermende workflow de IP/DNS/Gateway voor hun virtuele machines specificeren voor gebruik na een failover.

Double-Take Move-toepassingen:
- Ondersteuning voor migratie naar de cloud zodat gebruikers gemakkelijk en naadloos van fysieke en virtuele servers van en naar de cloud kunnen migreren.
- Gebruikers kunnen gebruik van bandwijdte direct inplannen via de Double-Take Move beheerconsole. Dit verbetert het opstartproces en algeheel gebruiksgemak.

Double-Take RecoverNow (voorheen Double-Take Backup) toepassingen:
- De vernieuwde versie van Double-Take RecoverNow beschikt over een Virtual Unlimited Host License optie. Dit is een optie voor virtuele omgevingen waardoor een ongelimiteerd aantal virtuele productiemachines beschermd wordt door één enkele host.
- Het product voorziet in uitgebreide deduplicatie op bestandsniveau. Dit reduceert de total cost of ownership (TCO) van op schijven gebaseerde bescherming doordat het schijfgebruik op de opslagserver vermindert.
- Het biedt verbeterde mogelijkheden tot het plannen van bandbreedte.

Rob Beeler, vice president research en development bij Vision Solutions, Inc., zegt: “Deze nieuwste versie van de Double-Take Suite breidt onze mogelijkheden verder uit om een breed scala aan omgevingen te beschermen en migreren, waaronder visuele-, fysieke- en cloud-configuraties. IT-managers worden vandaag de dag geconfronteerd met constant veranderende infrastructuurvereisten. We helpen hen hun workloads beschikbaar en hun klanten tevreden te houden, ongeacht de technologieën die zij kiezen. Nu steeds meer van onze klanten overwegen om onderdelen van hun IT-infrastructuur en data naar de cloud te verhuizen, biedt deze nieuwe suite hen de mogelijkheid om eenvoudig fysieke en virtuele servers te migreren van en naar de cloud.”

• Vision Solution Web site: http://www.visionsolutions.com
• Double-Take Availability: http://www.visionsolutions.com/Products/DT-Avail.aspx
• Double-Take Move: http://www.visionsolutions.com/Products/DT-Move.aspx
• Double-Take RecoverNow: http://www.visionsolutions.com/Products/DT-BK.aspx

BERICHT VOOR DE REDACTIE

Over Vision Solutions
Vision Solutions, Inc. is wereldwijd toonaangevend aanbieder op het gebied van information availability software en diensten voor Windows-, Linux-, IBM Power Systems- en Cloud Computing-markten. Vision’s betrouwbare Double-Take®, MIMIX® en iTERA™ high availability en disaster recovery-merken ondersteunen business continuity, voldoen aan compliance-eisen en verhogen de productiviteit in fysieke en virtuele omgevingen. Vision’s producten zijn betaalbaar en gemakkelijk te gebruiken, en worden ondersteund door gecertificeerde, wereldwijde 24/7 customer support centers en een wereldwijd partnernetwerk, waaronder IBM, HP, Microsoft, VMware en Dell. Vision Solutions maakt deel uit van Thoma Bravo.en heeft haar hoofdkantoor in Irvine, Californië (Verenigde Staten) met kantoren wereldwijd. Voor meer informatie kunt u kijken op http://www.visionsolutions.com, ons volgen op http://twitter.com/VisionAvail of VSIChannel opzoeken op de sociale netwerken of bellen met 801.799.0300.

Voor verdere persinformatie, fotomateriaal of een interview kunt u kijken op http://www.lewiswire.com/nl/lewiswire/Double-Take-Software/Vision-Solutions-introduceert-vernieuwde-Double-Take-productsuite/n/8910 of contact opnemen met Renate van der Wal van LEWIS PR:
Renate van der Wal
LEWIS PR
Tel: +31 (0)40 235 4600
renatew@lewispr.com

Voor meer informatie over Vision Solutions kunt u contact opnemen met Ian Masters van Vision Solutions:
ian.masters@visionsolutions.com
Laatste van Vision Solutions
Vision Solutions introduceert vernieuwde Double-Take productsuite

Vision Solutions versnelt acceptatie van private clouds en biedt naadloze disaster recovery

Vision Solutions, Inc. vereenvoudigt high availability met MIMIX® Availability 7 voor IBM® i
Verstreken tijd: 11 jaar en 83 dagen