www.lubbersdejong.nlwww.marcommit.nlwww.EVENTIVE.nlHerken zakelijke websitebezoekers
Datum: (11 jaar en 83 dagen geleden)
PR: En Serio

OneXS en Mobicom sluiten samenwerkingsovereenkomst

Mobicom versterkt distributie- en servicenetwerk in omgeving Rotterdam

Schiphol-Rijk, 20 oktober 2010 - OneXS, aanbieder van innovatieve communicatieoplossingen voor bedrijven, heeft Mobicom Car & Communication uit Rotterdam toegevoegd aan zijn resellernetwerk. Mobicom verkoopt communicatieoplossingen op maat aan kleine en grote ondernemingen en zal het volledige OneXS portfolio van telefonieoplossingen gaan aanbieden.

Met de toevoeging van Mobicom Car & Communication breidt OneXS niet alleen zijn resellernetwerk uit, maar wordt ook het serviceniveau binnen de regio Rotterdam versterkt. Mobicom biedt ondernemers begeleiding bij de keuze en implementatie van een complete communicatieoplossing op maat. OneXS biedt hiervoor een goedwerkend platform en Mobicom verzorgt de service en 1e lijn support richting klanten.

“Wij zien onszelf in de eerste plaats als adviseur en dienstverlener op het gebied van communicatieoplossingen en pas in de tweede plaats als reseller. Wij zoeken samen met de klant naar de beste oplossing en leveren deze volgens de hoogste kwaliteitseisen,” zegt Ed Slob, directeur van Mobicom. “De diensten van OneXS zijn een goede uitbreiding van ons portfolio. Dankzij de samenwerking met OneXS zijn we nog beter in staat om onze klanten de beste optie te bieden.”

Mobicom richtte zich van oorsprong op de verkoop van mobiele telefonie. De laatste jaren heeft het bedrijf zich steeds meer toegelegd op het aanbieden van vaste telefonieoplossingen. Met OneXS is het mogelijk om een telefooncentrale te laten hosten als ‘complete dienst uit de muur’. Deze flexibiliteit sluit voor Mobicom goed aan bij de manier waarop mobiele telefonie wordt aangeboden.

“De kwaliteitsambitie van Mobicom sluit naadloos aan op onze visie,” zegt Jan Peter Kalksma, directeur van OneXS. “We streven naar een dekkend partnernetwerk binnen Nederland waarbij kwaliteit en service de speerpunten zijn. Mobicom heeft in de afgelopen jaren een loyale klantengroep opgebouwd binnen de regio Rotterdam, zowel binnen het MKB, groot zakelijk en lokale overheden. Wij kijken uit naar een langdurige en succesvolle samenwerking.”

Voor meer informatie (niet voor publicatie):

Mobicom
Ed Slob
(t) +31 10 26 22 544
e-mail eslob@mobicom.nl

OneXS
Jan Peter Kalksma
(t) +31 20 65 80 801
e-mail jkalksma@onexs.com

Over OneXS Nederland BV
OneXS Nederland BV (Opta registratie 941782/941783) is een innovatieve aanbieder van telecommunicatie-, data- en internetdiensten. OneXS gebruikt bewezen nieuwe technologieën zoals Voice over IP en breedband internet voor het aanbieden van werkelijk vernieuwende diensten die organisaties ondersteunen in het verhogen van productiviteit en het verlagen van kosten.

Over Mobicom
Mobicom, gevestigd in Rotterdam is een onafhankelijk reseller van maatwerkoplossingen in mobiele en vaste telefonie. Het bedrijf bemiddeld in de verkoop van abonnementen en geeft bedrijven adviezen hoe zij hun telecommunicatie zo efficiënt mogelijk kunnen inrichten. Mobicom levert ook de benodigde randapparatuur en verzorgd de installatie, service en reparaties hiervan. Een andere belangrijke activiteit is advisering, verkoop en installatie van autobeveiliging en track en trace systemen. De eigen technische dienst zorgt voor een vlekkeloze inbouw van zowel carkit, alarm of track en trace systeem.
Laatste van OneXS Nederland BV
OneXS introduceert zelf te beheren telefonieoplossing in combinatie met onbeperkt bellen

OneXS lanceert ControlDesk: app voor beheer van virtuele telefooncentrale

OneXS breidt reseller netwerk uit met ICT-Partners