www.lubbersdejong.nlHerken zakelijke websitebezoekerswww.marcommit.nlwww.LVTPR.com
Datum: (11 jaar en 34 dagen geleden)

PRESSzone’10: de technologie- en gadgetbeurs voor de pers in een nieuw jasje

Hoppen en shoppen tijdens PRESSzone’10 op 14 oktober in Club Panama te Amsterdam

Leiden/Wageningen, 8 september 2010 - Na eerdere succesvolle edities organiseren de PR bureaus Pride PR uit Leiden en Whizpr uit Wageningen voor de derde keer op rij samen PRESSzone: dé one-stop-shop voor journalisten die snel, efficiënt en doelgericht bijgepraat willen worden over de nieuwste ontwikkelingen op het gebied van gadgets, technologie, IT-toepassingen en diensten. Naast de traditionele consumenten elektronica-markt (CE) wordt dit jaar ook een podium gegeven aan enkele bekende bedrijven uit de business-to-business IT-sector. Tijdens een parallelsessie geven zij hun visie op ‘Consumerization of IT’. PRESSzone’10 vindt dit jaar plaats op donderdag 14 oktober 2010 in Club Panama te Amsterdam.

Dé one-stop-shop voor de pers
Exposanten die aan PRESSzone’10 deelnemen zijn A-merken uit de technologie- en consumentenelektronica-industrie. Op dit moment hebben de volgende deelnemers reeds bevestigd: Altec Lansing, Asus, Battrex, Games Factory Online, Jabra, Cisco, MIO, NETGEAR, PayPal, SpicyLemon, SupportmyPC en Trend Micro. Zij presenteren tijdens PRESSzone’10 hun allernieuwste producten- en diensten. Perswoordvoerders, product managers en (marketing)directeuren van de aanwezige exposanten zijn vertegenwoordigd. Een uitgelezen kans voor de media om een eerste blik te werpen op alles wat nieuw en hot is rond de feestdagen!

Parallelsessie: “Consumerization of IT”
Tegelijkertijd met de CE-markt organiseren wij van 13.00 uur tot 15.30 uur een parallelsessie die bestaat uit verschillende elevator pitches van onze IT-klanten. Elke deelnemer krijgt 15 minuten de tijd om een presentatie te verzorgen rondom het hot topic “Consumerization of IT”.

Door de groei van smartphones, tablets en laptops voor zowel zakelijk als privé gebruik, verandert er veel voor bedrijven. Door de nieuw verkregen mobiliteit kunnen reiskosten en –tijd worden bespaard en kan er flexibeler worden omgegaan met werktijden. Werknemers zijn altijd en overal bereikbaar. Aan de andere kant heeft het toenemende gebruik van consumenten elektronica grote gevolgen voor de bestaande infrastructuur en ook met betrekking tot de beveiliging van bedrijfkritische data moeten nieuwe maatregelen worden getrokken.

Na afloop van de korte presentaties zal er een interactieve paneldiscussie plaatsvinden tussen de deelnemers en journalisten. De dag wordt afgesloten met een borrel. Er is uiteraard de mogelijkheid om voor en na de parallelsessies de CE-markt te ontdekken.

Bezoekersinformatie
De hippe Amsterdamse Club Panama vormt ook dit jaar het decor voor PRESSzone’10. Deze nachtclub zit in de voormalige elektriciteitscentrale bij de haven van Amsterdam en is goed bereikbaar, zowel per auto als met het openbaar vervoer.

PRESSzone’10 is alleen toegankelijk voor media. De beurs is gratis te bezoeken en opent de deuren op donderdag 14 oktober om 12.00 uur. Geïnteresseerden kunnen binnenlopen tot 17.00 uur. De parallelsessie bestaat uit een vast programma en begint om 13.00 uur tot 15u30 uur. Journalisten die rond het middaguur komen zijn welkom voor de lunch en ook aan de afsluitende borrel is gedacht.

Voor meer informatie:
Bezoek onze website, ook voor inschrijving (redacteuren, journalisten en bloggers).

Voor meer informatie (niet voor publicatie):

Pride PR
Irene Geerligs
E presszone@pridepr.nl
T 071 568 00 28

Whizpr
Erik van de Nadort
E presszone@whizpr.nl
T 0317 410 483

Twitter: @presszone
www.presszone.nl
Verstreken tijd: 11 jaar en 34 dagen

Logo VPNdiensten.nl
Logo Luminis Nederland B.V.
Logo Techtenna
Logo Priemo
Logo NPRM NV
Logo OPEN.satisfaction
Logo NEG-ITSolutions
Logo Login Consultants
Logo Giarte
Logo Tulinx
Logo Renewd
Logo Fullstaq B.V.
Logo Sortlist
Logo Data Matters BV
Logo E-mergo
Logo Facilitor
Logo Xperit Solutions B.V.
Logo Xperit Solutions B.V.
Logo Young_Coders
Logo True (Broad Horizon)
Logo Tankpas-Aanvragen.nl
Logo MCS B.V.
Logo Personio
Logo Conscia Nederland B.V.
Logo Visma | Raet
Logo Ctac N.V.