www.LVTPR.comwww.lubbersdejong.nlwww.marcommit.nlHerken zakelijke websitebezoekers
Datum: (11 jaar en 36 dagen geleden)
PR: Marcommit

hybris verlegt grenzen van multi-channel commerce met nieuwe versie hybris Multichannel Suite 4.2

Nieuwe versie hybris breidt multi-channel commerce uit door onder andere geïntegreerd mobiel verkoopkanaal

hybris, leverancier van multi-channel communicatie- en e-commerce-software, introduceert vandaag de hybris 4.2 Multichannel Suite. Deze nieuwe versie van de hybris software maakt het eenvoudiger voor zowel organisaties die opereren in de B2C- alsook B2B-markt om klanten een volledig geïntegreerde cross-channel koopervaring te bieden. Met de nieuwe Suite beschikken organisaties over de nieuwste technologie voor mobile commerce, evenals integratie met fysieke winkels en callcenter-functionaliteit.

De eigenschappen van de hybris Multichannel Suite 4.2 maken het voor organisaties mogelijk om gepersonaliseerde promoties te bieden aan klanten. Daarnaast biedt de software een overzicht van de verschillende kanalen, waardoor de verkoop en aankooppatronen van consumenten gemonitord kunnen worden. Met de 4.2 versie kunnen de klanten met hun mobiele telefoon de dichtstbijzijnde winkel vinden. Verder kunnen ze de voorraad checken en productinformatie krijgen zodat ze kunnen beslissen of ze online of in de winkel hun aankoop willen doen.

Ariel Lüdi, CEO van hybris, zegt: “Organisaties willen tot de maximale omzet komen door het vergroten van de aankoopbeleving van de klant en het leveren van een daadwerkelijke cross-channel koopomgeving. Veel organisaties hebben te kampen met de problematiek om deze verschillende kanalen kostenefficiënt op te zetten om tot een gedegen cross-channel model te komen. De 4.2 Suite biedt een oplossing voor de cross-channel verkoop, van het publiceren van productgerelateerde content tot het bieden van mobile commerce-functionaliteiten en integratie met fysieke winkels en telesales-activiteiten. We willen organisaties met de 4.2 Suite een voorsprong geven op het gebied van cross-channel commerce voor hun klanten.”

Eigenschappen van de hybris Multichannel Suite:

• Mobile Module helpt e-commerce professionals met het beheren van online en mobiele websites in één systeem. De Module herkent het mobiele toestel en zorgt voor een optimale weergave van de inhoud.
  • Store Locator Module zorgt voor een link tussen de offline en online kanalen en helpt met vraagstukken zoals het tegengaan van teruglopende offline verkoop, door het terugbrengen van de fysieke winkels in de marketingmix.
  • Advanced Personalization Module biedt een gebruiksvriendelijke segmentatie-tool en maakt het mogelijk om profielen te maken en te benaderen op basis van koopgewoontes en -gedrag.
  • Customer Service Module heeft als doestelling om de servicegraad van organisaties te vergroten. De klant kan bellen met het callcenter, alle transacties zijn inzichtelijk van deze klant
  • Reporting Module helpt bij het verzamelen van belangrijke technische en zakelijke gegevens voor het meten van de prestaties van de online winkel (bijvoorbeeld totale verkoop, gemiddelde orderwaarde en de verkoop per regio).
hybris 4.2 is per direct beschikbaar. Verder updates zijn gepland voor september en november 2010. Kijk voor meer informatie op www.hybris.com

BERICHT VOOR DE REDACTIE

Altijd als eerste de laatste persberichten van hybris via deze RSS-feed: www.octanewire.com/nl/rss.php?client=15

Over hybris
hybris is leverancier van multi-channel communicatie- en e-commerce-software. Het bedrijf heeft een duidelijke visie op het gebied van consistentie, coördinatie en personalisatie van informatie binnen de verschillende kanalen in alle fases van de levenscyclus van de klant. Dit heeft geresulteerd in een geïntegreerde oplossing die industrialisatie en automatisering van communicatie-, sales- en supportprocessen ondersteunt. Deze oplossing is innovatief in dit vakgebied en laat implementaties soepel verlopen. Daarnaast kunnen bedrijven hun single-site, multi-site en multi-channel-communicatie stap voor stap beheren.

hybris is opgericht in 1997. Het bedrijf heeft in het verleden goede groei- en winstresultaten behaald en heeft sterke groeiambities voor de toekomst. Het hoofdkantoor is gevestigd in München en andere kantoren bevinden zich in het Verenigd Koninkrijk, Nederland, Zwitserland en Zweden. Internationale aanwezigheid wordt mede ondersteund door zakelijke en technologiepartners in Europa en de VS. Hybris heeft wereldwijd 150 klanten en onderhoudt ruim 1.500 websites. Het klantenbestand omvat onder andere Levi’s, Adidas, Toys ‘R’ Us, De Bijenkorf, V&D, Pirelli, Zavvi, TUI, Lufthansa, Conrad, Puma, Ulla Popken, Nokia, Reebok, Rexel, Grundfos, Demag, Sika, Hagemeyer, Phonak en Bechtle. www.hybris.com.

Voor verdere persinformatie, fotomateriaal of een interview kunt u contact opnemen met OCTANE PR:
Tel: +31 (0)40 266 1130
E-mail: hybrisbenelux@octanepr.com www.octanepr.nl

OCTANE PR
Meerenakkerplein 16
5652 BJ Eindhoven

Web: www.octanepr.nl
Wire: www.octanewire.com/nl
Laatste van SAP Hybris
Consument is helemaal klaar met stalkgedrag bedrijven

SAP introduceert drie oplossingen ter ondersteuning van GDPR compliancy

Consument beëindigt relatie met bedrijf bij gebrek aan transparantie
Verstreken tijd: 11 jaar en 36 dagen

Logo Marcommit
SAP Hybris contact

Logo SAP Hybris

www.hybris.com
SAP Hybris sociaal

SAP Hybris tweets

Logo Luminis Nederland B.V.
Logo Techtenna
Logo devolo
Logo Unisys
Logo Banking Circle