www.marcommit.nlHerken zakelijke websitebezoekerswww.lubbersdejong.nlwww.EVENTIVE.nl
Datum: (11 jaar en 35 dagen geleden)

Abraxax distributeur NetClarity in Nederland en België

Enkhuizen, 29 juni 2010 – Abraxax heeft een distributieovereenkomst gesloten met NetClarity waarbij Abraxax de producten van NetClarity in Nederland en België gaat distribueren.

NetClarity is een belangrijke leverancier op de markt van Network Access Control of Network Admission Control (NAC). Het productportfolio omvat Network Access Control appliances genaamd NACwall. Dit zijn zogeheten endpoint security oplossingen.

De belangrijkste kenmerken van de NACwall zijn: werkt met alle bestaande netwerkapparatuur (geen upgrades nodig), implementatie binnen enkele dagen, volledig agentless, Scanning en Audit van Common Vulnerabilities & Exposures (CVEs), uitgebreide management rapportages, schaalbaar van 250 tot 10.000 nodes, een instant block van “vreemde” apparaten en een policy builder voor ISO 27001 / 17799 en afgeleide normen zoals NEN7510.

Verder biedt de NACwall van NetClarity ondersteuning bij zelfaudits en een compliance (policy) builder voor PCI, GLBA, HIPAA, CFR21-FDA-11, SOX-404, EO1323 en ISO 27001 / 17799.

Met deze overeenkomst breidt Abraxax zijn portfolio uit die voldoet aan de eis dat IT oplossingen binnen maximaal 5 dagen geïnstalleerd dienen te zijn en resultaten moeten opleveren.

Meer informatie over NetClarity is te vinden op www.netclarity.nl

De Engelse website is te vinden op: www.netclarity.com

Over Abraxax
Abraxax concentreert zich op strategische kostenreductie, Service Level Management (SLM), monitoring en management van ICT infrastructuren, hoge beschikbaarheid, business contingency planning (BCP), disaster recovery, informatiebeveiliging en communicatieoplossingen voor de zakelijke markt.

Abraxax verzorgt hierbij de distributie, verkoop, implementatie en ondersteuning van (enterprise) IT oplossingen die binnen 5 dagen geïnstalleerd zijn en resultaten laten zijn.

Het product portfolio omvat o.a. Perspective PacketTrap, SolarWinds, , Neverfail, SecurStar, UltraBac, Double Take, Marathon Technologies, Paessler, Shavlik, Codima Technologies, Express Metrix, GFI, vmware, parallels, virtuozzo, AKCP, CrashPlan, Sensatronics, Prism MicroSystems, AirMagnet en MindManager.

Daarnaast worden diensten aangeboden zoals: opzet SLA's, Service Level Management, maatwerkopleidingen & -trainingen voor webmasters alsmede diverse trainingen op het gebied van informatiebeveiliging.

De missie van Abraxax is kwaliteitsverbetering en kostenbesparingen door integrale aanpak van informatiebeveiliging, monitoring, bewaking, rapportage en optimalisatie van ICT infrastructuren en (bedrijf)processen.

Abraxax BV
Zuider Kadijk 3
1602 CP Enkhuizen
The Nederlands

t. 0228 – 32 17 64
f. 084 – 83 36 047
e. software@abraxax.com
i. www.abraxax.com
Laatste van Abraxax BV
Abraxax distributeur NetClarity in Nederland en België

Abraxax is distributeur van ClearSight Networks

Abraxax vertegenwoordigt PostPath in de Benelux
Verstreken tijd: 11 jaar en 35 dagen
Abraxax BV contact

Logo Abraxax BV

+31 (0)20 - 76 010 35
  info@abraxax.com
  abraxax.com
Abraxax BV sociaal

Abraxax BV tweets

Logo Luminis Nederland B.V.
Logo Techtenna
Logo devolo
Logo Unisys
Logo Banking Circle